Stránka 1 z 1

OII 2.0 TDI 103kw - nouzovy rezim + log

Napsal: 06 dub 2010, 13:05
od lim
Zdravim,

auto (OII 2.0 TDI 103kw MR2005 238tisic nalitano) me padlo nejdrive na dalnici pri 120km/h do nouzoveho rezimu a ted i pri logovani, chyba a logy nize
Muzete prosim kouknout a poradit cim by to mohlo byt a co zkontrolovat? nebo rovnou do servisu?
diky
Michal
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 3549 /min
Torque: 318.0 Nm
Speed: 89.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2172.6 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
LOG: http://lim-has.no-ip.com/log/log.cvs

Obrázek
Obrázek

Napsal: 06 dub 2010, 17:59
od josef10
ceka te cisteni turba .......

Kolik mas nalitano km ?

Napsal: 06 dub 2010, 18:17
od lim
238tisic :-) krome nedavneho vymeny cidla otacek motoru kde to chciplo a teply uz neslo nastartovat zadna zavada...

Takze nechat vycistit turbo?

Napsal: 06 dub 2010, 20:24
od Huml
jj, turbo bude zatuhlý

Napsal: 07 dub 2010, 08:07
od josef10
lim píše:238tisic :-) krome nedavneho vymeny cidla otacek motoru kde to chciplo a teply uz neslo nastartovat zadna zavada...

Takze nechat vycistit turbo?


Ano ;)

Napsal: 12 čer 2010, 15:19
od lim
Tak turbo vymeneno za repasovane a uz to jezdi jak za mlada :)
Obrázek
Obrázek

Napsal: 16 čer 2010, 06:49
od jeansx
škoda výměny dokážu ho vyčistit na autě a se zárukou, že chodí

Napsal: 31 říj 2012, 21:35
od Octavian II
Přátelé, u stejného auta mám podobný problém. Při 197 tis. mi vyměnili turbo. Zhruba při 200 tis. km byl vyměněn motor a po výměně motoru začaly problémy s regulací tlaku. Nepravidelně to padá do nouzáku. Dnes jsem si udělal znovu diagnostiku EGR a REGULACE TLAKU. Skoro se mi zdá, že je něco špatně zapojený. Naměřené hodnoty podle mě neodpovídají VIS. Nic normálního mě nenapadá, každá rada drahá :-). Díky

Obrázek

Obrázek

Obrázek