Zdravím, vyměnil jsem na své audi skla na venkovních zrcátkách. Staré nehřály a už byly olezlé. Problém je že tet při zaplém klíčku nebo nastartovaném autě pořád hřejou. Nechal jsem je 5min a neudržel na ních ruku, tak jsem rači vyndal pojistku. Měly by se zapínat současně se zadním oknem. Zadní okno fachá normálně ale zrcátka při vypnutí okna smaží fort. Nevíte kde by mohla být chyba ? Dík za každé info
čus, nejsem elektrikář, ale jak tak přemýšlím, nemohl by být problém ve spínacím relátku? Chtělo by to asi nějak proměřit. Jde to nějak jednoduše? Není tam nějaká teplotní pojistka?
Ren'as píše:Zdravím, vyměnil jsem na své audi skla na venkovních zrcátkách. Staré nehřály a už byly olezlé. Problém je že tet při zaplém klíčku nebo nastartovaném autě pořád hřejou. Nechal jsem je 5min a neudržel na ních ruku, tak jsem rači vyndal pojistku. Měly by se zapínat současně se zadním oknem. Zadní okno fachá normálně ale zrcátka při vypnutí okna smaží fort. Nevíte kde by mohla být chyba ? Dík za každé info
Tak to ma byt, tak to zapadonemecti soudruzi vymysleli, asi aby te nezaskocila nahla snehova vanice a udrzel se trvaly obrat zrcatek.
Ve schematu je od klicku trvale 12V do zrcatek. Kdyz te to stve, dej si tam vypinac.
ty jo, to jsem netušil a ani jsem se s tím nikde nesetkal. No, vlastně ani nemohl, nejsem mechanik Ale aut jsem pár vystřídal. To bude mít Renas radost, bude si topit zrcátkama
jj, su od kluca (od 15ky), aj AUDI do nejakeho 1990 malo vyhrievanie zrkadiel spolocne so zadnim oknom, potom to dali nastalo, bohvie preco, rovnaka blbost su aj vyhrievane trysky ostrekovacov ktore tiez hreju stale (a podla toho maju aj zivotnost) ...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Já sem tady na to nikdy nešahal ani mě to tada nenapadlo,taky sem to měnil?Ale podle mě stačí jen dát ovládání zrcátek do polohy P-nebo-L strana.Pokud je to na poloze vyhřívání tak to musí vyhříva samozřejmě obě strany?