máte někdo zkušenost s opravou ztrženého závitu při povolování odvzdušnováku na zadním brzdovém třmenu na O1 ? Třmen je jak novej. Je mi ho líto vyhodit. Při odvzdušnování jsem zabral a strhnul závit. Děkuji za tip na opravu.
Jak opravit stržený závit odvzdušnovaku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Jak opravit stržený závit odvzdušnovaku?
Drazí kolegové,
máte někdo zkušenost s opravou ztrženého závitu při povolování odvzdušnováku na zadním brzdovém třmenu na O1 ? Třmen je jak novej. Je mi ho líto vyhodit. Při odvzdušnování jsem zabral a strhnul závit. Děkuji za tip na opravu.
máte někdo zkušenost s opravou ztrženého závitu při povolování odvzdušnováku na zadním brzdovém třmenu na O1 ? Třmen je jak novej. Je mi ho líto vyhodit. Při odvzdušnování jsem zabral a strhnul závit. Děkuji za tip na opravu.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
nic nezatrhzdenace píše:a nebo, nevím na co si troufneš a podmínky - odvrtat ale nepoškodit sedlo a závit
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsem to projet závitníkem M10x1 , ale nepomohlo to. Jaký je postup opravy s tou vložkou ? Odvzdušnovák má v čele kužel a vložka napříč drát....Huml píše:bez problémů to lze opravit závitovou vložkou M10x1
Dá se použít něco takového ?
Závit.vložka M10x1.0 1.0D

PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Dám na tebe,slovacek.milos píše:vem ten třmen zanes ho nějakému strojařovi, opravářovi hlav, fušerovi do strojařiny, udělá ti tam bronzovou vložku a neřeš to nebo ten třmen nenávratně dojebeš miloš
dám to nějakému strojařovi.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To je Heli-Coil, na stržený závity výborná věc. Dává se to často origo do závitových děr v duralu, aby to víc vydrželo. Vložka má větší pevnost než závit v oceli. Je potřeba spec. závitník a na montáž se používá přípravek, v nouzi se dá i jinak. Za ten drát napříč se to natočí dovnitř a pak se urazí.zdenouch píše:Zkoušel jsem to projet závitníkem M10x1 , ale nepomohlo to. Jaký je postup opravy s tou vložkou ? Odvzdušnovák má v čele kužel a vložka napříč drát....Huml píše:bez problémů to lze opravit závitovou vložkou M10x1
Dá se použít něco takového ?
Závit.vložka M10x1.0 1.0D
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To je Heli-Coil, na stržený závity výborná věc.
tak já osobně mám velmi špatné zkušenosti, vybavit se touto metodou není levná záležitost
ve stísněných prostorech u aut je problém odrvtat závit, nebo vést závitník ve správném úhlu,
už jsem několikrát sháněl ú různých firem přípravek na přesné vedení vrtáku nebpo závitníku, no nikdo o tom neví, jem táta to pouřívá, zeptám se máme to v práci a tak ale nic konkretního,
jednou jsem měl v dílně dva strojaře ktečí stouto metodou dělali, na mězdě 2OOO vyl KO závit čtvrtá svíčka, po třech hodinách boj vzdali a skončilo to bronzovou vložkou
tehdy jsem povyrostl že nejsem zas takový trotl
miloš
tak já osobně mám velmi špatné zkušenosti, vybavit se touto metodou není levná záležitost
ve stísněných prostorech u aut je problém odrvtat závit, nebo vést závitník ve správném úhlu,
už jsem několikrát sháněl ú různých firem přípravek na přesné vedení vrtáku nebpo závitníku, no nikdo o tom neví, jem táta to pouřívá, zeptám se máme to v práci a tak ale nic konkretního,
jednou jsem měl v dílně dva strojaře ktečí stouto metodou dělali, na mězdě 2OOO vyl KO závit čtvrtá svíčka, po třech hodinách boj vzdali a skončilo to bronzovou vložkou
tehdy jsem povyrostl že nejsem zas takový trotl
A když by jsi nestrefil souosost,nepropadej panice a vysekni si ze slabého hliníkového plechu podložku průměru díry...s vnitřní dírou tak 2-3 mm a dej to pod odvzušnovák a je po problému...Protože souosost s ruční vrtačkou dodržíš obtížně ..Kolikrát si člověk myslí jak se pěkně strefil a tůdle,sákne to...
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak to já už viděl odvzdušnovák z radiátorujericho-3 píše:A když by jsi nestrefil souosost,nepropadej panice a vysekni si ze slabého hliníkového plechu podložku průměru díry...s vnitřní dírou tak 2-3 mm a dej to pod odvzušnovák a je po problému...Protože souosost s ruční vrtačkou dodržíš obtížně ..Kolikrát si člověk myslí jak se pěkně strefil a tůdle,sákne to...