Rozdíl ve výkonu...?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdíl ve výkonu...?
Přišel známý, co má GIII s motorem AFN se zajímavou prosbou.
Podle vzoru "laciných powerboxů" by chtěl vřadit do série se snímačem teploty nafty rezistor za účelem zvýšení výkonu motoru. Ale aby motoru neublížil, chce to udělat na relé přepínatelně (že by běžně jezdil normálně a jen při blbnutí by vypínačem přepnul a vřadil si rezistor do série s čidlem, aby to "jelo").
Já s něčím takovým nemám zkušenosti především proto, že nejsem příznivcem takovýchto úprav. Ale chci mu vyhovět - je to ostatně jeko nápad, jeho přání a jeho auto, ne? Proto bych se rád zeptal, zda je to skutečně takový zázrak z hlediska zvýšení výkonu motoru.
Takže otázka první: Jak moc je znatelná změna výkonu motoru při "oblbnutí" ŘJ tímto způsobem?
A následně otázka druhá: Jak velkou hodnotu odporu by ten rezistor měl mít?
Děkuji.....
Podle vzoru "laciných powerboxů" by chtěl vřadit do série se snímačem teploty nafty rezistor za účelem zvýšení výkonu motoru. Ale aby motoru neublížil, chce to udělat na relé přepínatelně (že by běžně jezdil normálně a jen při blbnutí by vypínačem přepnul a vřadil si rezistor do série s čidlem, aby to "jelo").
Já s něčím takovým nemám zkušenosti především proto, že nejsem příznivcem takovýchto úprav. Ale chci mu vyhovět - je to ostatně jeko nápad, jeho přání a jeho auto, ne? Proto bych se rád zeptal, zda je to skutečně takový zázrak z hlediska zvýšení výkonu motoru.
Takže otázka první: Jak moc je znatelná změna výkonu motoru při "oblbnutí" ŘJ tímto způsobem?
A následně otázka druhá: Jak velkou hodnotu odporu by ten rezistor měl mít?
Děkuji.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ono se do těch pohotovostních hmotností teď počítá víc věcí. Já mam OI 2001 ASV a brácha má to samý včetně výbavy. Já mam v TP asi 1350 a on 1275 a přitom jsou celkový hmotnosti stejný... Já jsem auto přihlašoval loni a on tak před 4 rokama.Smoke píše:v TP je 1220, ve výkupně to zvážilo 1230 bez řidiče.
jinak kamoš má leona tdi, TP 1400 a skutečná 1240
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Aha, no jo, člověče, blbě hledám. Díky...Markus01 píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=-O
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nemáš zač jmenovče.Marek77 píše:Aha, no jo, člověče, blbě hledám. Díky...Markus01 píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=-O

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
A po výměně trysek za větší bez úpravy řj splňujě emise? Nechci vám do toho kecat, ale jedinou výhodu výměny samotnejch trysek vidim v tom, že se daj nový a udělá se tim údržba. Jinak je to ale stejný ochcávání řj jako PB, kdy řj nemá ani šajn co do motoru jde nebo nejde.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm