jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40

Příspěvek od wolverine »

Ok jen sem se zeptal :) nechtelo se mi ho vyndavat z auta.
Skoda octavia 1.9tdi. Vw golf Country 4x4.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

kdyby to bylo z jednobodu(tlak kolem 1baru) tak se da rict ze by t mohla byt vyhoda(omezeni padani predvstriku)ale kdyby to melo kolem 3 tak to uz je moc,to nekde praskne,navic ja nafta o dost hustejsi nez benzin tak to cerpadlo pujde rychle do kytek a nopak muze ucpavat privod

otazka je co ladis a ceho chces dosahnout?
Kimbo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2014, 20:42

Pajero 2,8TD

Příspěvek od Kimbo »

Zdar nadcenci. Chcem trocha zvysit vykon mojho pajerka,tak som pridal trocha tlak turba cca 1bar a ladim aj cerpadlo. Pridal som tuhosti pruziny pod membranou zatial pol otacky povolena,natocil kuzelku aby viac davala nafty.Problem ale je cerpadlo bolo cca2 roky dozadu aj s autom v servise tieklo gufero na vstr. cerpadle a ten pan pridal aj davke nafty srobom na cerpadle zevraj sa mu to zdalo slabe. Ale neviem kolko. No a problem je v tom ze aj ked som na srobe uz pol otacky ubral aj tak ked pridam plyn tak je za mnou cierny dym.
Ako optimalne nastavit tu davku paliva na tom srobe aby nebola zmes uz chudobna a doladit to predpätie pruziny a ten kuzel pod membranou.
Dik
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

Zdravím, trochu offtopic, ale píšu to sem protože se jedná o upravený motor a nemám zapotřebí poslouchat odpovědi stylu "a co si čekal" a podobně.

Takže k věci, mám peugeot 406 1.9TD, wastegate dotažený na doraz takže turbo tlačí 1.5 baru, ubroušený klínek na čerpadle co to jde, něco přidáno i na šroubu, katalyzátor pryč. Zatim sem testoval, najel sem s tímhle nastavením cca 2000 Km. včera když sem ladil najednou se za autem začlo hulit, tlak turba spadl na max 0,8 bar, a když se roztočí turbo tak se slyšet strašný syčení. Hadice sem prošel (zatim jenom nandaný na motoru) nevypadaj že by nějaká praskla. když přidávám na volnoběh nikde z hadic nic neuniká (avšak turbo netlačí skoro nic, rafička na manometru se sotva hne). zato je to syčení pořádně slyšet ve výfuku, což do teď nebylo. výfuk bublal jak choper, teď to prostě syčí... Probíral sem to se známým automechanikem, říkal že se párkrát už stalo že turbo prasklo, myslíte si že je to můj případ? případně co jiného by to mohlo být? ještě nás napadla varianta že se seknul obtokový ventil a zůstal otevřený. prosím o radu, či názory, děkuji
BMW e46 320D touring 110/125kw
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

mas nekde prasklou hadici a nebo chladic,obcas to muze byt pekne schovany
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

ale strašně ale opravdu strašně moc my to fičí z vejfuku... doteď to byl takovej bublavej zvuk, a teď to má zvuk jako kdybych měl ve vejfuku lux. Když mám 2 500 ot a víc tak už neni slyšet nic jinýho než to syčení, jenže to jde opravdu z výfuku... je možný že by utíkal tlak co má jít do sání do výfuku? hadice projdu po víkendu to budu mít konečně čas, všechny je sundám skouknu pořádně. Ale je blbost aby to bylo slyšet z vejfuku když by byla prasklá hadice ne?
BMW e46 320D touring 110/125kw
Kimbo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2014, 20:42

Příspěvek od Kimbo »

Zdar pani,viete mi poradit ako optimalne nastavit zmes na Pajere2800cerpadlo Zexel. Srob obohacovaca zmesy je odblombovany cize neviem aka je zakladna poloha. Aj po plynulom pridani ide z vyfuku cierny dym. Pol oatcky som ubral ale stale ide tmava hmla.
Viete mi poradit ako upravit zmes aby nebola chudobna? DIK
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

ubirej dokud to neprestane kourit,chude smesi se neboj,ale aby jsi nebyl prekvapenej ze to ztrati kroutak
Kimbo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2014, 20:42

Příspěvek od Kimbo »

Dik, a uberat mam len na srobe bohatosti zmesi? A skusat aby som dosiahol rozumny kompromis. Diky
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05

Příspěvek od jarda123 »

Ahoj, mám doma caddy rok 96 SDI a chtěl bych do to ho dat 1.9 TD slo by to tam bez jakykoliv potíží myslím hlavne el atd dekuji
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03

Příspěvek od Akiro »

HOsiii a co kdyz nemam ten sroub na ventilu v sani abych ho mohl uzavrit uplne???(dotahnout)
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
Maty24
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2014, 13:30

Příspěvek od Maty24 »

Čafte hoši. Nedávno som sa dopracoval k VW Vento 1.9 TD AAZ r.v 1992
Prečital som tu toho celkom dosť a nasal dake informácie len mi este nieje zopar zopár veci jasných. Vyfuk som spriechodnil. Namontoval budik tlaku turba, tyčkou na turbe som pridal na 1.3baru. Nastavil podľa navodu ten bočny srobik na pridanie nafty a este ma caka zbrusenie tej obohacovacej tyvky a odstavenie bajpassu alebo westgatu alebo ako sa to vola. Nasiel som tu pekny postup na strane 100 kde je to vsetko krasne popísané len neviem ci je treba ten bajpass zaslepovat ked mi to len úpravou tej tycky turbo fuka 1.3b.co vy na to?
Maty24
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2014, 13:30

Příspěvek od Maty24 »

Hoši este otázka mam Turbo KKK a mam na banke 2 vyvody. (Vid foto)
Jeden vyvod je podtlak z N75 (foto) ventilu a druhy ido do turba s prednej strany. Prosím poraďte mi co tam mam zaslepit. Diky moc
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Maty24
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2014, 13:30

Příspěvek od Maty24 »

Chlapy tak som pribrusil tu tyčku. Staci to takto? Motor od spodu viac taha ale hore moc nie. Zaslepil som bypass tlak je okolo 1.5 ale zaujímavosť ze len na 4rke sa dostanem na taku hodnotu 1-2-3 okolo 1.3 len tlači zaujímavé. IC tam je original z 66kw 1Z je možné ze je ten IC slabsi a nestiha to chladit?
Co vy na toObrázek
Maty24
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2014, 13:30

Příspěvek od Maty24 »

To už tato téma úplne zomrela? (hm)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“