Stránka 1 z 2
Fiat Ducato 2.3 JTD, 81Kw, 2004, nejede
Napsal: 25 dub 2010, 14:59
od Anativ
Prosim o radu. Za jizdy me najednou chcipnul motor. Ve Fiatu mi rekli, ze je potreba vymenit VT cerpadlo. Auto mam ted doma. Chystam se udelat diagnostiku. Cekam na kabel ELM 327. Diagnostika nejspise jen rekne, ze je problem s tlakem ve vysokotlakem okruhu palivoveho systemu. Mel bych nejdrive nechat promerit vtriky? Vim, ze kdyz proposti, tak to nepojede. Potom asi regulator tlaku. Nasel jsem vypadly cerveny drat, ktery odbocuje z kabelu pod horni hadici a visi dolu a konci primo u VT cerpadla viz foto. Nevim jestli by to mohl byt duvod, ze to nejede. Nepodarilo se mi najit kam patri.

Napsal: 25 dub 2010, 15:33
od Non1
Jednu vec ti poviem - od ELM nič nečakaj. Dieslové Fiaty s tým nespravíš.
Napsal: 25 dub 2010, 16:44
od Anativ
Jen jsem se chtel nejdrive presvedcit zdali se vzkutku jedna o to VT cerpadlo a ze mi jen Fiat nedava tu nejdrazsi variantu bez blizsi analyzy. Zustal jsem s autem viset v nemecku kousek za hranici a musel jsem do Fiatu tam a protoze neumim Nemecky, tak to situci nepomohlo. Take cena opravy by byla 2000 Euro. Protoze jsem automechanik ikdyz se tim ted nezivym, jsem schopen jiste veci udelat sam. Co by jste mi poradil v me situaci? Jinou diagnostiku? Nebo ta moc nepovi? Jaky postup by jste zvolil? Diky
Napsal: 25 dub 2010, 17:29
od Non1
Pokiaľ sa ti jedná o diagnostiku, pozri sa sem:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=49261
ELM ako som už písal je zbytočne vyhodený peniaz.
Napsal: 25 dub 2010, 17:35
od kecka
Napsal: 25 dub 2010, 17:36
od alfik
S tym ELM to neni az tak pravda,nakolko komunikuje z FiatScanom. Ale to len OT.
Prve,co by to chcelo,je vediet,ci je nieco v pamati zavad.
Moj osobny tip je bud snimac otacek,alebo DRV ventil. Este si pozri narazovy spinac,ak si vymietol nejaku dúru.
Napsal: 25 dub 2010, 18:32
od Non1
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€

Napsal: 25 dub 2010, 19:17
od alfik
Non1 píše:
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€

No,no,no...
KKL cca 450kc a ELM cca 900kc.
Napsal: 25 dub 2010, 19:28
od kecka
alfik píše:Non1 píše:
Fajn, lenže za KKL dáš 30€ a za ELM 200€

No,no,no...
KKL cca 450kc a ELM cca 900kc.
Ja kupoval ELM 327 1.3 na ebay za nejakych 18,44 dolaru ( 356,60 kč )
samozrejme clon ale funguje

Napsal: 25 dub 2010, 20:55
od Anativ
Je mi celkem jedno jaky kabel koupim, hlavne aby to slo s tim programem. Mam FiatECUScan. Ktery kabel by byl na to lepsi? Nebo jde spis o kompatibilitu s RJ? Co ten konektor vi nekdo kam by to mohlo patrit?
Napsal: 25 dub 2010, 21:02
od Anativ
Dekuju za radu, zkusim rozchodit tu diagnostiku a podivam se na vypis zavad. Jinak proverim ten snimac otacek a DRV ventil. Diru jsem nevymetl ale proverim to
Napsal: 25 dub 2010, 21:48
od jericho-3
Ten konektor je tak zasraný,že těžko ještě nedávno byl v samici...Patrně je navíc...Má kompresi a při startování jde něco z výfuku?
Napsal: 25 dub 2010, 22:48
od TDI tech
Aj mne trci konektor pri serve, asi je to pre vyssiu vybavu, takisto su uz nakablovane aj hmlovky

Napsal: 05 kvě 2010, 15:31
od Anativ
tak dnes mi konecne prisel kabel, tak jsem ho pripojil k RJ a pustil FiatECU Scan. Spojilo se to bez problemu. Chyby ale zadny. Chtel jsem zatocit motorem abych videl tlak v reilu ale baterka nic. Tak to musim dobit a zkusit to zitra znovu.
Napsal: 06 kvě 2010, 20:17
od Anativ
Dnes jsem zatocil motorem a tlak 34 baru. Pozadovany tak to rika asi 350. To vypada na pumpu. Kdyby protekaly vstriky, tak by to asi nebylo tak malo. Regulator tlaku to asi taky neni, FiatEcuscan ukazuje, ze je v poradku.
Jinak se to asi poznat neda. Tak ji necham pretesnit a uvidime.