G3 tempomat - chyba 00625 snímač rychlosti

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

G3 tempomat - chyba 00625 snímač rychlosti

Příspěvek od Batistuta »

Hoši potřebuju poradit.Lehce jsem se nudil a zadělal do svýho G3 1Z samodomo tempomat.Zapojení poměrně jednoduchý,akorát tempomat nefachá.Udělal jsem kontrolu na vagu a brzdovej i spojkovej pedál funkční,tempomat taky funkční,krásně reaguje na tlačítka,ale problém je,že nemaká,protože je tam chyba 00625 - snímač rychlosti ( nesmyslný signál ) a tudíž jednotka nevidí rychlost (na budíkách v pohodě ukazuje),myslí si,že stojím na fleku,tak ani nemůže tempomatit,když nemá co.Nicméně jsem to probíral dneska s Humlem a říkal,že to bude dělat gala,že je blbě zapojený rádio.Takže radio jsem odpojil a nic,tak jsem ještě koukal po drátech za radiem a někdo to tam předělával,tudíž jsem to prostříhal a radio zapojil jen na + - a spínaný plus,zbytek jsem nezapojoval.Problém,že to pořád nemaká,jednotka prostě nevidí rychlost,tak potřebuju poradit co s tím,bud jestli dá někdo nějaký schéma,kterej drát s tím signálem rychlosti vede odkud kam nebo případně jinej nápad,jak to vyřešit ? Jinak čidlo na převodovce jsem zkoušel za jiný a nic,ale to by pak asi neukazovaly ani budíky,kdyby bylo ko.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Re: G3 tempomat - chyba 00625 snímač rychlosti

Příspěvek od Zdeněk M »

Batistuta píše:Hoši potřebuju poradit.Lehce jsem se nudil a zadělal do svýho G3 1Z samodomo tempomat.Zapojení poměrně jednoduchý,akorát tempomat nefachá.Udělal jsem kontrolu na vagu a brzdovej i spojkovej pedál funkční,tempomat taky funkční,krásně reaguje na tlačítka,ale problém je,že nemaká,protože je tam chyba 00625 - snímač rychlosti ( nesmyslný signál ) a tudíž jednotka nevidí rychlost (na budíkách v pohodě ukazuje),myslí si,že stojím na fleku,tak ani nemůže tempomatit,když nemá co.Nicméně jsem to probíral dneska s Humlem a říkal,že to bude dělat gala,že je blbě zapojený rádio.Takže radio jsem odpojil a nic,tak jsem ještě koukal po drátech za radiem a někdo to tam předělával,tudíž jsem to prostříhal a radio zapojil jen na + - a spínaný plus,zbytek jsem nezapojoval.Problém,že to pořád nemaká,jednotka prostě nevidí rychlost,tak potřebuju poradit co s tím,bud jestli dá někdo nějaký schéma,kterej drát s tím signálem rychlosti vede odkud kam nebo případně jinej nápad,jak to vyřešit ? Jinak čidlo na převodovce jsem zkoušel za jiný a nic,ale to by pak asi neukazovaly ani budíky,kdyby bylo ko.
Modrobílí drat, ve stekru pro radio je to pin 1. Signal rychlosti leze s budiku do jednotky. Vysila na propojku TV 13, odkud jde do radia a jednotky motoru.
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Ten modrobílej ted není zapojenej do štekru,tak by to nemělo vadit ničemu nebo musí být zapjenej ? Jinak pokud nenaměřím signál do toho modrobílého,nejde tudíž ani do jednotky,když je to na propojce,je to tak ? To by pak teda znamenalo,že nejde signál od budíků ?
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

na budikach je to pin č.7 od tud do pojistkovky na konektor U2 pin č.2 a z pojistkovky konektor W pin 1 a odtud na propojovaci mustekTV13 na pojistkovkce kde je propojeno vic konektoru. a od tama na pin č 43 jednotky motoru
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Aha,takže pokud nenaměřím nic na tom pinu 7 co jde z budíků,tak jsou budíky špatný i když ukazujou rychlost ručičkou normálně ? A z toho TV13 to jde teda na pin 43 do jednotky a jinej z toho TV13 pak ještě k tomu radiu na galu ? Čistě teopreticky,když napíchnu pin č.43 u jednotky a pin č.7 na budíkách tak by měly jít propípnout ?
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

přesně tak
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Fajn,díkec,zítra budu kuchat,jsem zvědavej,jestli to pak vůbec nastartuju (LOL). Jenom ještě,co mám přesně naměřit na pinu 7 ,aby to bylo v normě ?
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

bez osciloskopu asi nic, možna 5V
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

Takze u Golfu 3 MR 97 jde signal od snimace rychlosti na budiky (Pin T28/27) z budiku jde pak pres Pin T28/7 do pojistkove skrine pin U2/2. Z pojistkove skrine z Pinu W/1 k Leitungsverteiler(rozrazovac dratu nad pojistkama) TV 13 a pak do ridici jednotky T68/43. Jak vidis ridici jednotka je az posledni cast retezce… Takze prijemne hledani nebo si to na ten pin privest primo… Ja jsem se s podobnym problemem uz jednou setkal. Byly spatne budiky… Takze jsem budiky premostil… Jo jinak k tomuhle problemu dochazi po neodborne instalaci radia takze bych na tvem miste privni zkusil odpojit radio a kouknout jestli to tam je vse v poradku. Zdravim
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

Jinak podle meho nazoru by to melo jit promerit voltmetrem a sice pri toceni kolem by se hodnota mela menit 0...12V. Osciloskopem by clovek videl navic jen tvar signalu... opravte me jestli se pletu :)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

z hallova čidla ma signal napětí max 10V a jsou to pravohuhly signaly ktery se mení s rychlostí. Nevim jestli se v budicich signal nemění na jinej s jinym pruběhem a nebo to je v nich jen propojeny pin 27 s pinem 7
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Dík všem,už to maká,byl to drát co šel z budíků,už tempomatím .
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

Zdarec ..

.. a kam jsi to zapojoval ?? .. mel jsi ten konektor za pojistkovkou nebo kde jsi ho nasel .. ja jsem ho tam nenasel .. mam rok 95 .. jaky mas rok ..? ..diky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

malim9am píše:Zdarec ..

.. a kam jsi to zapojoval ?? .. mel jsi ten konektor za pojistkovkou nebo kde jsi ho nasel .. ja jsem ho tam nenasel .. mam rok 95 .. jaky mas rok ..? ..diky
Stekr k tempomatu je za pojistkovým panelem, cerný siroký 4 pin.
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Je to jak píše Zdeněk,černej 4 pin,musíš dát dolů pojistkovku ,je posazená v takových dvou držákách a za ní byl,je jediněj takovej,žádnej jinej podobnej tam není,někde na VW Clubu je i fotka .Jinak mám 95 a ten konektor je i na druhým Golfu 94 tdi .
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“