Tahání vleku s automatem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tahání vleku s automatem
Zdravím, potřebuji auto na tahání autovleku (tedy hmotnosti až 2000kg) a rozmýšlím se mezi 1. VW Sharan rok kolem 99 motor 1.9TDi 81kW
2. BMW 530D 135kW rok 2000 a 3. BMW 530D 142kW rok 2002.
Chci auto za rozumnou cenu a s přijetelnými náklady na provoz, proto tyhle možnosti.
Hlavní otázka zní- co říkáte na tahání dvoutunového vleku s autem s automatickou převodovkou (v případě BMW je v autě velmi často právě automat), neodrovnám ji hned? Případně jak ji ošetřit, nebo jak jezdit, abych se o ni nemusel bát? Nebo se radši zaměřit na toto auto s manuálem?
2. otázka spíše pro znalce- jaký je rozdíl mezi motorem od BMW 3.0D 135kW a 142kW, případně mají rozdíl v automatu?
3. Otázka- máte někdo ještě jiný tip na tažné vozidlo do 150t Kč s rozumnými provozními náklady?
S Sharanem sem už tahal- není to žádná sláva, ale dá se, ale to BMW mě láká kvůli tomu, že nemusím bez vleku (tedy soukromně) jezdit s nevzhledným MPV, ale u Sharanu je zase plus nízká pořizovací cena a lehce a levně dostupné díly...
Díky za každou reakci...
2. BMW 530D 135kW rok 2000 a 3. BMW 530D 142kW rok 2002.
Chci auto za rozumnou cenu a s přijetelnými náklady na provoz, proto tyhle možnosti.
Hlavní otázka zní- co říkáte na tahání dvoutunového vleku s autem s automatickou převodovkou (v případě BMW je v autě velmi často právě automat), neodrovnám ji hned? Případně jak ji ošetřit, nebo jak jezdit, abych se o ni nemusel bát? Nebo se radši zaměřit na toto auto s manuálem?
2. otázka spíše pro znalce- jaký je rozdíl mezi motorem od BMW 3.0D 135kW a 142kW, případně mají rozdíl v automatu?
3. Otázka- máte někdo ještě jiný tip na tažné vozidlo do 150t Kč s rozumnými provozními náklady?
S Sharanem sem už tahal- není to žádná sláva, ale dá se, ale to BMW mě láká kvůli tomu, že nemusím bez vleku (tedy soukromně) jezdit s nevzhledným MPV, ale u Sharanu je zase plus nízká pořizovací cena a lehce a levně dostupné díly...
Díky za každou reakci...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Re: Tahání vleku s automatem
U obou verzí co píšeš,by měla být stejná převodovka ZF myslím že až v roce 2005 začali dávat ajsin.A ta vydrží o poznání více.Rider.23 píše:Zdravím, potřebuji auto na tahání autovleku (tedy hmotnosti až 2000kg) a rozmýšlím se mezi 1. VW Sharan rok kolem 99 motor 1.9TDi 81kW
2. BMW 530D 135kW rok 2000 a 3. BMW 530D 142kW rok 2002.
Chci auto za rozumnou cenu a s přijetelnými náklady na provoz, proto tyhle možnosti.
Hlavní otázka zní- co říkáte na tahání dvoutunového vleku s autem s automatickou převodovkou (v případě BMW je v autě velmi často právě automat), neodrovnám ji hned? Případně jak ji ošetřit, nebo jak jezdit, abych se o ni nemusel bát? Nebo se radši zaměřit na toto auto s manuálem?
2. otázka spíše pro znalce- jaký je rozdíl mezi motorem od BMW 3.0D 135kW a 142kW, případně mají rozdíl v automatu?
3. Otázka- máte někdo ještě jiný tip na tažné vozidlo do 150t Kč s rozumnými provozními náklady?
S Sharanem sem už tahal- není to žádná sláva, ale dá se, ale to BMW mě láká kvůli tomu, že nemusím bez vleku (tedy soukromně) jezdit s nevzhledným MPV, ale u Sharanu je zase plus nízká pořizovací cena a lehce a levně dostupné díly...
Díky za každou reakci...
Jinak automat na tahání není problém.Měl jsem Alhambru a jezdila velice dobře.I s vlekem za příznivou spotřebu.U toho BMW s vlekem bude spotřeba cca deset litrů.
Na place mi stojí X3 150kw a má ještě automat ZF,kupovaná v Č.R. švagr první majitel a ve 140000 už neřadí tak hladce jako dříve.Jinak bez problému.
U toho modelu s ZF bych volil nižší výkon už z důvodu životnosti té převodovky.
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Sharana bych bral samozřejmě s manuální převodovkou, ten automät připadá v úvahu pouze u bmw....kluso píše:Ahoj,s BMW nemám skušenost ale sharan s aut.převodovkou se moc na tahání 2t. vleku nehodí. Ta převodovka prostě s tou zátěží neřadí dobře.
Je to jen můj názor,každý ať si vyzkouší sám.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Re: Tahání vleku s automatem
No s tím počítám, že to BMW bude brát v automatu s vlrkrm tak deset, ale upřimně, ujel sem pár tisíc km s vlekem se sharanem v manuálu a ten si vzal naloženej devět, takže žádný velký rozdíl... Spíš mě zajímá, jak dlouho to vydrží ten automat...KMA píše:U obou verzí co píšeš,by měla být stejná převodovka ZF myslím že až v roce 2005 začali dávat ajsin.A ta vydrží o poznání více.Rider.23 píše:Zdravím, potřebuji auto na tahání autovleku (tedy hmotnosti až 2000kg) a rozmýšlím se mezi 1. VW Sharan rok kolem 99 motor 1.9TDi 81kW
2. BMW 530D 135kW rok 2000 a 3. BMW 530D 142kW rok 2002.
Chci auto za rozumnou cenu a s přijetelnými náklady na provoz, proto tyhle možnosti.
Hlavní otázka zní- co říkáte na tahání dvoutunového vleku s autem s automatickou převodovkou (v případě BMW je v autě velmi často právě automat), neodrovnám ji hned? Případně jak ji ošetřit, nebo jak jezdit, abych se o ni nemusel bát? Nebo se radši zaměřit na toto auto s manuálem?
2. otázka spíše pro znalce- jaký je rozdíl mezi motorem od BMW 3.0D 135kW a 142kW, případně mají rozdíl v automatu?
3. Otázka- máte někdo ještě jiný tip na tažné vozidlo do 150t Kč s rozumnými provozními náklady?
S Sharanem sem už tahal- není to žádná sláva, ale dá se, ale to BMW mě láká kvůli tomu, že nemusím bez vleku (tedy soukromně) jezdit s nevzhledným MPV, ale u Sharanu je zase plus nízká pořizovací cena a lehce a levně dostupné díly...
Díky za každou reakci...
Jinak automat na tahání není problém.Měl jsem Alhambru a jezdila velice dobře.I s vlekem za příznivou spotřebu.U toho BMW s vlekem bude spotřeba cca deset litrů.
Na place mi stojí X3 150kw a má ještě automat ZF,kupovaná v Č.R. švagr první majitel a ve 140000 už neřadí tak hladce jako dříve.Jinak bez problému.
U toho modelu s ZF bych volil nižší výkon už z důvodu životnosti té převodovky.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
No právě, že mě se jeví jako ideál to bmw 530d protože tam je motor myslím dost robustní a silný aby to zvládl, např. právě oproti sharanu 81kW. Ikdyž znám zase borca, co s tím Sharanem má najeto 400 z toho posledních 200 s vlekem a furt to valí... T4 vím že je ideal (jiný kámoš 850 najeto, ikdyž už odchází...), ale jak říkám, rDŠÍ BYCH JEZDIL OSOBÁKEM JAKO TŘEBA BMW NEŽ S mpv nebo dokonce dodávkou... Vím, že ideál je asi T4 2.5TDi 75kW- nezničitelný...sharik4x4 píše:No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
JJ, já vím, ale offroad fakt nechci... Nějak to není moje krevní skupina, navíc jde pak i o možnost dalšího prodeje, toho sharana pak vždycky dobře prodám, ale u těch ofroadů je to horrší...este píše:optimální bys na to měl nejakej offroad třeba navaru :ú) jednu mam na prodej
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jo, to mě taky napadlo, to je myslím ten stejnej motor, co se dával do T4, ten pětiválec, ne? Problém je, že ta Audi myslím nemá povolenou hmotnost bržděného přívěsu 2000Kg ale jen 1800kg, takže s tím bych v Německu asi nepochodil (ten vlek má celkovou hmotnost 2000kg...), jinak bych samozřejmě uvažoval i o té audi...audi80 píše:čau a co třeba audi A6 c4,sehnat 2,5 tdi R5 s 6tikvaltem.nejlíp ještě v quattru a kombiku?co ty na to?ten motor je k neutahání
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice