zadni sterac

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

zadni sterac

Příspěvek od losmiros »

zdar,
zatuhnul mi zadni sterac, rozdelal jsem to, je tam maglajs jak svina, tak procistuju, ale furt to nejde lehce, tak se ptam eslik nejde to ustroji cele vyhodit z toho plastu v kterem to je.
octa I kombi, dik za rady
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jo musí to ven a pak to chce novou gumičku, co to těsní u vnějšího konce té hřídelky.
Zkontroluj, zda ti již neprasknul i ten plast okolo hřidelky.
Jinak předpokládám, že máš ještě ostřik osou hřídelky, takže to může být "zakyslé" zevnitř 8)
GIV Variant TDi ???kW
mlhasbrnas
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od mlhasbrnas »

Jestli je ostřik hřídelkou,opravná sada cca 800 Kč,AUTORONA Vodova Brno.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

mlhasbrnas píše:Jestli je ostřik hřídelkou,opravná sada cca 800 Kč,AUTORONA Vodova Brno.
Podmínkou však je, že nesmí mít prasklý ten okolní plast... což občas, když to zvenku zakysne bordelem a zamrzne... :D a musíš vyndat nepoškozenou trysku (ta není součástí o.s.)
Lze to všelijak opravovat, ta vnitřní trubička např. mosaznou od náplně do propisky apod.
... nebo cca 1700,- funglovka :D

Nebo na Oktě lze koupit nové 3. brzdové světlo, které již má ostřik v sobě... a ostřik na motorku zaslepit a neřešit... mám pocit, že cca 300,-
GIV Variant TDi ???kW
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

diky za rady,
jeste jsem to nedostal ven, ale jedno uz vim, ten ostrik dam stejne do riti, podle me to zarezlo kvuli tomu, no uvidime.

libi se mi to reseni s ostrikem nahore, to je ohodne lepci

a jeste jeden napad - nedelaj se nejake zaslepky ze bych ten sterac hodil uplne do pryc???

dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

to poslední by byla si myslím škoda
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

mě se ten ostřik teď utrhl ve fábii, tak jsem tu dutou hřídelku projel 5kou vrtákem, na zbytek mědené trubičky zevnitř motorku nasadil naměřenou tvrdší hadičku a z venku do ní zasadil trysku. funguje to, drží to a myslím, že to nezarezne :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“