Zdravim panove, mel bych jednu perlicku.
Mam Sprintera 411CDI motor 2.2CDI a zacal me zlobit. Jedna se o vynechavani vykonu. Mel jsem to na diagnostice a pocet zavad 0. Popisu problem: Jedu normal, motor toci okolo 2000ot/min a kdyz uberu plyn a znovu chci pridat tak to nereaguje a je to jak v nouzovem rezimu, staci ubrat plyn a znovu pridat a vse je ok. Motor jde do otacek a tahne. Ve vyssich otackach mi to udelalo jen jednou. Pokud ho drzim nad 3000ot/min tak to nedela. Mel jsem podezreni na palivovy system. Proveril jsem co se dalo, co se tyce netesnosti + novy paliv. filtr a porad stejne. Vymenil jsem i plynovy pedal + regulator tlaku na railu a porad nic. Cerpadlo + podavaci + trysky vse ok. Mel jsem podezreni na regulaci turba, ale ta je tez ok. Uz si nevim rady, nenapada nekoho neco? Diky
Sprinter CDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tohle měl kolega, bál se předjíždět, že to vynechá..Závada byla v dírce u kolena turba, kudy unikal tlak. Vjel do dílny u zastoupení mercedesu a než najel na zdviž, mechán už věděl, co to je. Stačilo nastartovat a zas to jelo. Zkuste prohlédnout koleno od turba..Ale byl to MB osobní céčko r.v. 1999.. 

nepropadat panice...
V potrubí od turba žádná netěsnost není. Do nouzového režimu to spadne jen někdy a pak to napíše chybu "přesažena mez regulace". Turbo je nové, regulační ventil také. Chová se to stejně jak píše kolega rada. Při přidání plynu turbo netlačí. Pak stačí ubrat do určité polohy a znovu přidat a auto začne táhnout a tlak turba stoupne. Při tomto jevu to žádnou chybu nenapíše, jen z naměřených hodnot vím, že když to netáhne, tak není tlak turba. Až když to skočí do nouzového režimu, tak to napíše chybu regulace a netáhne to, dokud se chyba nevymaže. Už jsem vyzkoušel všechno, ale stále si s tím nevím rady. Začalo to dělat na staré turbo, po výměně za nové se to ještě zhoršilo.