Sprinter CDI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rada
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 07 úno 2006, 18:08
Odpovědi: 0

Sprinter CDI

Příspěvek od rada »

Zdravim panove, mel bych jednu perlicku.
Mam Sprintera 411CDI motor 2.2CDI a zacal me zlobit. Jedna se o vynechavani vykonu. Mel jsem to na diagnostice a pocet zavad 0. Popisu problem: Jedu normal, motor toci okolo 2000ot/min a kdyz uberu plyn a znovu chci pridat tak to nereaguje a je to jak v nouzovem rezimu, staci ubrat plyn a znovu pridat a vse je ok. Motor jde do otacek a tahne. Ve vyssich otackach mi to udelalo jen jednou. Pokud ho drzim nad 3000ot/min tak to nedela. Mel jsem podezreni na palivovy system. Proveril jsem co se dalo, co se tyce netesnosti + novy paliv. filtr a porad stejne. Vymenil jsem i plynovy pedal + regulator tlaku na railu a porad nic. Cerpadlo + podavaci + trysky vse ok. Mel jsem podezreni na regulaci turba, ale ta je tez ok. Uz si nevim rady, nenapada nekoho neco? Diky
wimmer
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 črc 2013, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimmer »

Zdravím,
mám ten samý problém, zkusil už jsem také všechno a výsledek nikde. Poraďte prosím, pokud jste tento problém někdo vyřešil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle měl kolega, bál se předjíždět, že to vynechá..Závada byla v dírce u kolena turba, kudy unikal tlak. Vjel do dílny u zastoupení mercedesu a než najel na zdviž, mechán už věděl, co to je. Stačilo nastartovat a zas to jelo. Zkuste prohlédnout koleno od turba..Ale byl to MB osobní céčko r.v. 1999.. :)
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

na jaky diagnostice to bylo?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Servis Mercedes c ČB. Když bys chtěl, dám ti číslo na kámoše, který ti to vysvětlí úplně přesně.. :)
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja jen ze kolikrat to chce origo diagnostiku, kazdopadne je divny, ze to spadlo do nouze a zadna zavada nebyla zapsana
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
wimmer
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 črc 2013, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od wimmer »

V potrubí od turba žádná netěsnost není. Do nouzového režimu to spadne jen někdy a pak to napíše chybu "přesažena mez regulace". Turbo je nové, regulační ventil také. Chová se to stejně jak píše kolega rada. Při přidání plynu turbo netlačí. Pak stačí ubrat do určité polohy a znovu přidat a auto začne táhnout a tlak turba stoupne. Při tomto jevu to žádnou chybu nenapíše, jen z naměřených hodnot vím, že když to netáhne, tak není tlak turba. Až když to skočí do nouzového režimu, tak to napíše chybu regulace a netáhne to, dokud se chyba nevymaže. Už jsem vyzkoušel všechno, ale stále si s tím nevím rady. Začalo to dělat na staré turbo, po výměně za nové se to ještě zhoršilo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Napojil bych tlakoměr do trubky sání a sledoval kdy, co a jak..Buď ten tlak někam uteče, nebo prostě není. Jelikož se turba už měnily, musí někam zmizet.
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“