Stránka 1 z 1
problémy motoru 2,8JTD ???
Napsal: 20 kvě 2010, 21:21
od pepedro
zdravím všechny příznivce nafty

nedokázal by mě někdo poradit s motorem 2,8JTD 94kw? v dodávce najeto 130tis., startuje perfektně jak teplý tak studený, nezakouří - ani v tahu, ale moc nejede

pořád podlaha a nic moc, dost "tupý" Přitom slabší 2,8idtd mi jelo daleko víc....
Napsal: 20 kvě 2010, 21:25
od TDI tech
1. Patri do sekcie "Italske vozy"
2. Je to dodavka, alebo presklenny 8miestny
Napsal: 21 kvě 2010, 07:08
od pepedro
je to obytný automobil...
Napsal: 21 kvě 2010, 16:12
od TDI tech
Cize Fiat Elnag.
Prezaciatok kontrola tesnosti nasavacieho traktu, a nalogovat MAP alebo MAF (podla toho co tam je). Potom kuknut ci dostava potrebne mnozstvo "zradla" a veci stym suvisiace

Napsal: 21 kvě 2010, 16:40
od pepedro
díky moc, tak nějak jsem si také myslel, ale na sací straně vše těsní turbo běží dobře, vzuch filtr- nový. připadá mě to také jako kdyby měl málo paliva....Musím to zřejmě dát někam napíchnout. Je to to co myslíš MAP alebo MAF? kam s tím nejlépe zajet do fiatu nebo k bosch nebo na čem se to dá diagnostikovat?
Napsal: 21 kvě 2010, 18:01
od TDI tech
Samozrejme najlepsie je diagnostikovat s Examinerom, ale da sa aj s programom FiatECUscan a obycajnym KKL-USB kablom. Program FiatECUscan si stiahnes hocikde trebars aj tu na fore. treba spravit logy bud vahy vzduchu (MAF), alebo plniaceho tlaku (MAP). To ci mas MAF alebo MAP snimac zavisi od toho ci mas motor Euro 3, alebo Euro2.
Motor Euro3 ma vahu vzduchu MAF a EGR ventil a termostarter (taku obdlznikovu spiralu na sani). Motor Euro2 ma snimac plniaceho tlaku MAP, nema EGR, a ma jeden centralny zhavic v sacich zvodoch na ktory prasi naftu.
Napsal: 21 kvě 2010, 19:01
od pepedro
koukám, že se vyznáš

v tom případě mám MAP a euro 2 bez váhy vzduchu. doufám, že se mi podaří něco najít, ale děkuju a napíšu