Sklopeni zrcatek pri zamknuti nebo opusteni vozu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sklopeni zrcatek pri zamknuti nebo opusteni vozu
Zdravim,
dalo by se naprogramovat funkce, kdy se automaticky priklopi venkovni zrcatka k autu pri zamknuti vozu dalkovym(jako je tomu se zaviranim a oteviranim vsech oken pri pridrzeni tlacitka) nebo pri vytazeni klicku ze zapalovini stejne jako se vypina radio?
Umi to nekdo?
Skouseli jste to?
dalo by se naprogramovat funkce, kdy se automaticky priklopi venkovni zrcatka k autu pri zamknuti vozu dalkovym(jako je tomu se zaviranim a oteviranim vsech oken pri pridrzeni tlacitka) nebo pri vytazeni klicku ze zapalovini stejne jako se vypina radio?
Umi to nekdo?
Skouseli jste to?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Mam Seat Toledo r.v. 2000 a take mohu sklopit zrcatka otocenim jejich ovladani do urcite polohy.
Ptal jsem se na sklopeni pri zamceni auta, kdyz mi montavali alarm a dle slov technika, to nebylo mozne spojit, protoze pro jejich sklopeni je nutne mit zapnute zapalovani.
Nicmene pokud nekdo zna nejaky zpusob jak na to, velmi to uvitam.
Ptal jsem se na sklopeni pri zamceni auta, kdyz mi montavali alarm a dle slov technika, to nebylo mozne spojit, protoze pro jejich sklopeni je nutne mit zapnute zapalovani.
Nicmene pokud nekdo zna nejaky zpusob jak na to, velmi to uvitam.
No nějak to jít musí...co třeba na chvíli aktivovat zapalování při signálu zamykání pomocí časového relé (třeba na 3sec) ? Je to jen nápad....Hokr píše:Mam Seat Toledo r.v. 2000 a take mohu sklopit zrcatka otocenim jejich ovladani do urcite polohy.
Ptal jsem se na sklopeni pri zamceni auta, kdyz mi montavali alarm a dle slov technika, to nebylo mozne spojit, protoze pro jejich sklopeni je nutne mit zapnute zapalovani.
Nicmene pokud nekdo zna nejaky zpusob jak na to, velmi to uvitam.

bych to viděl připojit paralelně přes diodu 12V trvalých který by spínalo nějaký relé...teď jde o to kam to připojit,pač to sklápění bude něčím řízenýsk.out píše:Podle mne by bylo mnohem jednodussi tam dat jeste jedno napajeni toho motorku bokem, ale nevim jak to tam je zapojeny musel bych videt schema
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
To pravě nevim protoze od toho nemam zadny schema ale kdyby bylo schema tak by se to urcite nějaky vřešilováha píše:bych to viděl připojit paralelně přes diodu 12V trvalých který by spínalo nějaký relé...teď jde o to kam to připojit,pač to sklápění bude něčím řízenýsk.out píše:Podle mne by bylo mnohem jednodussi tam dat jeste jedno napajeni toho motorku bokem, ale nevim jak to tam je zapojeny musel bych videt schema
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
U zavírání oken je to trošku jinak.Já si myslím ,že časové relé není třeba.Zrcátka fungují na změnu polarity napětí.Napětí tam jde trvale po zapnutí klíčku-15.Má to svoje koncáky na vypnutí.Stačí pouze alarm,který umí překlápět polaritu.Některý jdou naprogramovat-pulsní nebo trvale.Nebo pomocí přídavného relé,pokud to alarm neumí.Já to měl zapojený,ale nakonec jsem to odpojil.Hodně popojíždím a často lezu do auta,mám tam vercajk a bylo mi líto zrcátek ,které neustále běhaly sem tam zcela zbytečně.
Nejlépe je to řešit 2-kanálovým alarmem a naprogramovat jedno tlačítko na bez zrcátek a jedno s zrcátkami.Pak by člověk mohl volit dle potřeby.
Nejlépe je to řešit 2-kanálovým alarmem a naprogramovat jedno tlačítko na bez zrcátek a jedno s zrcátkami.Pak by člověk mohl volit dle potřeby.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz