O1 špatný studený start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 špatný studený start
potřebuji poradit kamarádovy špatně startuje oktávka za studena nebo po delšim stání(6a víc Hod.)diagnostika nic neukázala,palivoví filtr nový,žhafky skontrolovány,prosím po čem se ještě mrknout,předem děkuji.
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
heja heja, skontrolovat teplotu chladiacej kvapaliny za studena
nafta nepadá? pozri či v tej hadičke priehladnej čo ide k cerpadlu nemas velkuuuuuu bublinu
a ako sa to tvári pri štartovaní? skus za studena nastartovat...hned vypnut...a nastartovat este raz, chytí hned? alebo zase dlho?


Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
tohle jsem nedávno taky řešil, z ničeho nic dlouhý studený starty doprovázený bílým dýmem a bylo to opotřebeným uložením řemenice na klice z toho se úplně rozhodil předvstřik a když se zkoušelo nastavení rozvodů tak čerpadlo se setrvačníkem vůbec neseděli takže to nejspíš i překočilo.. 

Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Zdar Pánove.
Chcel by som sa opýtať,ked postojim tak cca dva dni tak dlhšie toči a ked naštartujte tak čierny dym za mnou.Sem tam za štartu idu bublinky,viac idu ked potrasiem hadičkami.Ale čo je zaujmave,že pokial som nenatankoval tak bublinka tam nebola dlhši čas...teraz som mal pred rezervov natankoval som pol nadrže a bublinka tam je opäť,raz tam je, raz nie. Ked som si kupil pre nečasom diag.kabel tak mi vypisalo chybu čidla teploty vody ale to bola sporadicka.Vymazal som a odvtedy sa tam neobjavila.Chcel by som sa opýtať,hovorite že je nejake sitko v nadrži.Kde sa nachadza?Na plavaku?Treba s tym nejak opatrne robiť pri čisteni,aby sa neposunul plavak?Auto mam cca 5 mesiacov.K výmene pal.filtra som sa ešte nedostal.Inač ked som bol s autom preč a pridem a po 20 min naštartujem tak chytne hneď.Čo poradite okrem vymeny filtra?
Chcel by som sa opýtať,ked postojim tak cca dva dni tak dlhšie toči a ked naštartujte tak čierny dym za mnou.Sem tam za štartu idu bublinky,viac idu ked potrasiem hadičkami.Ale čo je zaujmave,že pokial som nenatankoval tak bublinka tam nebola dlhši čas...teraz som mal pred rezervov natankoval som pol nadrže a bublinka tam je opäť,raz tam je, raz nie. Ked som si kupil pre nečasom diag.kabel tak mi vypisalo chybu čidla teploty vody ale to bola sporadicka.Vymazal som a odvtedy sa tam neobjavila.Chcel by som sa opýtať,hovorite že je nejake sitko v nadrži.Kde sa nachadza?Na plavaku?Treba s tym nejak opatrne robiť pri čisteni,aby sa neposunul plavak?Auto mam cca 5 mesiacov.K výmene pal.filtra som sa ešte nedostal.Inač ked som bol s autom preč a pridem a po 20 min naštartujem tak chytne hneď.Čo poradite okrem vymeny filtra?

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Zdravím, chtěl bych Vás požádat o radu či názor.
Mám OCT 1.9TDI 81kW.
Měnil jsem rozvody, poté co motor špatně startoval za studena. Přistartu še světlý kouř z výfuku a všude byla cítit nafta. Po té co jsem provedl kontorlu nastavení motoru jsem zjistil, že byl řemen o zub mimo klika x vačka. Do výměny rozvodů zbývalo 10.000km tak jsem ho vyměnil i vodní pumpou.
Po víměně motor běhal bez problémů cca 2 týdny, ale při poklesu teplot na 2 stupně ráno motor nechtěl naskočit ani na desátý pokus. Odpojil jsem čidlo teploty a jednotka začala hned žhavit a potom motor "koktavě" naskočil a potom již šel bez problému.
Žhavení jsem kontroloval a vše běží jak má jen nechápu proč se žhavení nezaplo hned na začátku před prvním startem.
Odpoledne to už bylo tepleji tak cca 15 stupňů (žhavení je standardně deaktivováno), motor opět nenaskočil a naskočil až s odpojením teploty vody.
Po příjezdu jsem zkouknul jednotku VAG a zjistil jsem závadu "Nastavení předvstřiku při startu - hodnota příliš nízká.
Rozebral dekl rozvodů a provedl znovu mechanické nastavení čerpadla a provedl dynamický test nastavení předvstřiku pomocí TDI Timing, asi na osmý pokus to bylo nastaveno v toloranci modrá >> zelená.
Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Znovu jsem provedl mechanické dostavení a po zkušebních 5 km se hodnota znovu změnila na nižšší cca o 10. Při druhé jízdě jsem si byl již jistý, že se šrouby na rozvodovém kole nepohnuly.
Máte někdo ideu co se v tom motoru děje?
Díky za Vaše názory a pomoc.
Mám OCT 1.9TDI 81kW.
Měnil jsem rozvody, poté co motor špatně startoval za studena. Přistartu še světlý kouř z výfuku a všude byla cítit nafta. Po té co jsem provedl kontorlu nastavení motoru jsem zjistil, že byl řemen o zub mimo klika x vačka. Do výměny rozvodů zbývalo 10.000km tak jsem ho vyměnil i vodní pumpou.
Po víměně motor běhal bez problémů cca 2 týdny, ale při poklesu teplot na 2 stupně ráno motor nechtěl naskočit ani na desátý pokus. Odpojil jsem čidlo teploty a jednotka začala hned žhavit a potom motor "koktavě" naskočil a potom již šel bez problému.
Žhavení jsem kontroloval a vše běží jak má jen nechápu proč se žhavení nezaplo hned na začátku před prvním startem.
Odpoledne to už bylo tepleji tak cca 15 stupňů (žhavení je standardně deaktivováno), motor opět nenaskočil a naskočil až s odpojením teploty vody.
Po příjezdu jsem zkouknul jednotku VAG a zjistil jsem závadu "Nastavení předvstřiku při startu - hodnota příliš nízká.
Rozebral dekl rozvodů a provedl znovu mechanické nastavení čerpadla a provedl dynamický test nastavení předvstřiku pomocí TDI Timing, asi na osmý pokus to bylo nastaveno v toloranci modrá >> zelená.
Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Znovu jsem provedl mechanické dostavení a po zkušebních 5 km se hodnota znovu změnila na nižšší cca o 10. Při druhé jízdě jsem si byl již jistý, že se šrouby na rozvodovém kole nepohnuly.
Máte někdo ideu co se v tom motoru děje?
Díky za Vaše názory a pomoc.