O1 špatný studený start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenický Šenov

O1 špatný studený start

Příspěvek od Mates17 »

potřebuji poradit kamarádovy špatně startuje oktávka za studena nebo po delšim stání(6a víc Hod.)diagnostika nic neukázala,palivoví filtr nový,žhafky skontrolovány,prosím po čem se ještě mrknout,předem děkuji.
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

a po nastartování jde bílej dým z výfuku???
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

heja heja, skontrolovat teplotu chladiacej kvapaliny za studena :) nafta nepadá? pozri či v tej hadičke priehladnej čo ide k cerpadlu nemas velkuuuuuu bublinu :) a ako sa to tvári pri štartovaní? skus za studena nastartovat...hned vypnut...a nastartovat este raz, chytí hned? alebo zase dlho?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

midnight_man : Hele mam taky Oct II 2.0Tdi a spatny starty za studena, a rano prijdu k vozu,jen tak tak naskočí,hned vypnu a nastartuju a naskoci hned bez problemu,Nevis cim by to mohlo byt:-)???
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

jo bílej kouř z vífuku jde,bubliny nejsou žádný,to čidlo ještě zkouknu.
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
nohic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 lis 2009, 19:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od nohic »

taky me napada cidlo teploty.. to dela celkem neplechu... a v posledni rade vaha vzduchu
TDi PD 4x4 - powered by TDIfun
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

tohle jsem nedávno taky řešil, z ničeho nic dlouhý studený starty doprovázený bílým dýmem a bylo to opotřebeným uložením řemenice na klice z toho se úplně rozhodil předvstřik a když se zkoušelo nastavení rozvodů tak čerpadlo se setrvačníkem vůbec neseděli takže to nejspíš i překočilo.. :roll:
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

tak ráno když to po delšim točení chytlo,a hned sem to chcípnul,a zkusil znova nastartovat tak chytnul hned na drc,předstřik je dobrej.
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak padá nafta asi,koukni ráno na hadičku,jestli je v ní nafta.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

právě že nafta tam je bez bublin
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

počas štartu tam nelietajú bublinky?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

ne neni tam žádná bublina
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Zdar Pánove.
Chcel by som sa opýtať,ked postojim tak cca dva dni tak dlhšie toči a ked naštartujte tak čierny dym za mnou.Sem tam za štartu idu bublinky,viac idu ked potrasiem hadičkami.Ale čo je zaujmave,že pokial som nenatankoval tak bublinka tam nebola dlhši čas...teraz som mal pred rezervov natankoval som pol nadrže a bublinka tam je opäť,raz tam je, raz nie. Ked som si kupil pre nečasom diag.kabel tak mi vypisalo chybu čidla teploty vody ale to bola sporadicka.Vymazal som a odvtedy sa tam neobjavila.Chcel by som sa opýtať,hovorite že je nejake sitko v nadrži.Kde sa nachadza?Na plavaku?Treba s tym nejak opatrne robiť pri čisteni,aby sa neposunul plavak?Auto mam cca 5 mesiacov.K výmene pal.filtra som sa ešte nedostal.Inač ked som bol s autom preč a pridem a po 20 min naštartujem tak chytne hneď.Čo poradite okrem vymeny filtra? (noteeth)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Pavel007
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 říj 2010, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel007 »

Zdravím, chtěl bych Vás požádat o radu či názor.
Mám OCT 1.9TDI 81kW.
Měnil jsem rozvody, poté co motor špatně startoval za studena. Přistartu še světlý kouř z výfuku a všude byla cítit nafta. Po té co jsem provedl kontorlu nastavení motoru jsem zjistil, že byl řemen o zub mimo klika x vačka. Do výměny rozvodů zbývalo 10.000km tak jsem ho vyměnil i vodní pumpou.
Po víměně motor běhal bez problémů cca 2 týdny, ale při poklesu teplot na 2 stupně ráno motor nechtěl naskočit ani na desátý pokus. Odpojil jsem čidlo teploty a jednotka začala hned žhavit a potom motor "koktavě" naskočil a potom již šel bez problému.
Žhavení jsem kontroloval a vše běží jak má jen nechápu proč se žhavení nezaplo hned na začátku před prvním startem.
Odpoledne to už bylo tepleji tak cca 15 stupňů (žhavení je standardně deaktivováno), motor opět nenaskočil a naskočil až s odpojením teploty vody.
Po příjezdu jsem zkouknul jednotku VAG a zjistil jsem závadu "Nastavení předvstřiku při startu - hodnota příliš nízká.
Rozebral dekl rozvodů a provedl znovu mechanické nastavení čerpadla a provedl dynamický test nastavení předvstřiku pomocí TDI Timing, asi na osmý pokus to bylo nastaveno v toloranci modrá >> zelená.
Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Znovu jsem provedl mechanické dostavení a po zkušebních 5 km se hodnota znovu změnila na nižšší cca o 10. Při druhé jízdě jsem si byl již jistý, že se šrouby na rozvodovém kole nepohnuly.

Máte někdo ideu co se v tom motoru děje?
Díky za Vaše názory a pomoc.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

mohlo by to byt ozubene kolečko na klice
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“