
Zaslepení EGR - vyndání chladiče plynů do EGR. PROSÍM O RADU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 kvě 2010, 18:27
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odpovědi: 0
Zaslepení EGR - vyndání chladiče plynů do EGR. PROSÍM O RADU
Chci se optat chystám se zaslepit EGR , a od svodů vede trubka do chladiče, který je přidělán na sacích parohách a zajímalo by mě když dám záslepku přímo na svody jestli tam ten chladič ještě musí být nebo ho můžu vyndat a dát jen spojky na trubky pro vedení vody. (motor AXR) Dík za info .

Naposledy upravil(a) MaraIV dne 30 kvě 2010, 19:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 kvě 2010, 18:27
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odpovědi: 0
Aha, mno tak já původně začal jen tím že zaslepim EGR , když sem vyndal EGR a viděl jak sou zanešení sací svody tak sem to vyndal a abych měl lepší přístup tak sem sundal přívodní hadici k turbu natož sem zjistil že v něm je olej tak sem ho taky vyndal i se svodama abych ho dal na repas .Takže když do budu dávat do kupy tak ho tam musím vrátit ten "spalińák" i s EGR nebo jak to udělat přes soft?Tomas.cz píše:Aha![]()
Tak tady musíš nechat ošetřt sw v jednotce motoru jinak to bude padat do nouzáku

VW Golf AXR 1.9TDi PD 74Kw EGR off, GT1749VA
MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?
Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.
4x OFF = egr ,kat,váha a zadní tlumič OFF

Ten tlumič je ale už ON
ten OFF je na prodej
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=60mm
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18 kvě 2010, 18:27
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odpovědi: 0
Tak já sem propojil tu slabou co šla do spaliňáku na bloku i tu tlustější co jde asi do topení , ale zbyli mu tu dvě hadičky podtlakový - ta co šla na otvírání klapky do spaliňáku a na otvíráni EGR - ty mam zaslepit nebo se se snima dělá?toby66kw píše:MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?
Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.
A ještě odpojil sem elektroniku do váhy vzduchu , a "chcípací klapky" (před EGR) a podtlak na turbo bo sem tam dal GT1749VA - když to zas všechno složím můžu to normál nastartovat nebo se ještě seřizujou nějaký hodnoty těch klapek atd.
VW Golf AXR 1.9TDi PD 74Kw EGR off, GT1749VA
Váhu a klapku neodpojuj, nic se neseřizuju není to benál.MaraIV píše:Tak já sem propojil tu slabou co šla do spaliňáku na bloku i tu tlustější co jde asi do topení , ale zbyli mu tu dvě hadičky podtlakový - ta co šla na otvírání klapky do spaliňáku a na otvíráni EGR - ty mam zaslepit nebo se se snima dělá?toby66kw píše:MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?
Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.
A ještě odpojil sem elektroniku do váhy vzduchu , a "chcípací klapky" (před EGR) a podtlak na turbo bo sem tam dal GT1749VA - když to zas všechno složím můžu to normál nastartovat nebo se ještě seřizujou nějaký hodnoty těch klapek atd.
Nechápu , píšeš žes odpojil podtlak na turbo

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
MaraIV píše:Jak sem to čistil tak sem odpojil klapku a čidlo na IC , a ten podtlak ten sem jen rozpojil když sem dával jiný turbotoby66kw píše:
Váhu a klapku neodpojuj, nic se neseřizuju není to benál.
Nechápu , píšeš žes odpojil podtlak na turbo

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft