Stránka 1 z 4

Škoda Fabia 1,4 MPI 2002 problém

Napsal: 02 čer 2010, 19:10
od martinkratas
Zdravím všechny na foru, Fabia 1,4 MPI 44kw, r.v. 2002 s jednou lambdou. Problem s výkonem a se starováním. Dělal jsem tam před cca 2 měsíci těsnění pod hlavou a vyměnil čidlo teploty, termostat, protože ty starty byli špatný i před tím. Teď je to mnohem lepší. Dříve když se jelo déle tak po chcípnutí motoru nešlo auto natočit třeba půl hodiny. Teď chytne na potřetí, ale pořád to zlobí. Dále když se jede dál tak najednou motor ztratí výkon a můžeš šlapat po plynu a nechce akcelerovat. Po zdechnutí a pár minutách motor zase šlape. VAG ukazuje toto:

Adresa 01: Motor Labely: 047-906-033.LBL
Řídící jednotka: 047 906 033 H
Díl: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4G
Kódování: 00031
Dílna #: WSC 13765
TMBJB26Y823570644 SKZ7Z0B1460624

Nalezena 1 chyba:
16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy
P0171 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy Labely: nevybrány
Řídící jednotka: 6Q0 907 379 H
Díl: ABS/ASR 5.7 FRONT V20
Kódování: 00060
Dílna #: WSC 13765

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika Labely: nevybrány
Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C
Díl: 00 BN-SG. 1S33
Kódování: 09226
Dílna #: WSC 20885

2 závad nalezeno.
01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500)
49-00 - zadna komunikace
01598 - napeti baterie
07-10 - signal prilis maly - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Řídící jednotka: 1C0 909 605 H
Díl: 08 AIRBAG VW51 08 0004
Kódování: 12344
Dílna #: WSC 13765

Nalezena 1 chyba:
00532 - napajeci napeti B+
07-10 - signal prilis maly - Sporadická

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: 6Y1-919-860-C.LBL
Řídící jednotka: 6Y1 919 860 C
Díl: KOMBIINSTRUMENT VDO V12
Kódování: 16141
Dílna #: WSC 20885
TMBJB26Y823570644 SKZ7Z0B1460624

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: CAN Gateway Labely: 6N0-909-901.LBL
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Díl: 34 GATEWAY CAN 1S33
Kódování: 00014
Dílna #: WSC 13765

Nalezena 1 chyba:
01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500)
49-00 - zadna komunikace

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 25: Imobilizér Labely: nevybrány
Řídící jednotka: Bitte Adress
Díl: e 17 eingeben

V paměti závad řídící jednotky nejsou uloženy žádné chyby.
nebo paměť závad není podporována jednotkou
nebo nastala chyba komunikace, nebo závadu nelze vymazat.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Komfort systém Labely: 6Q0-959-433.LBL
Řídící jednotka: 6Q0 959 433 E
Díl: 2S Komfortgerát 0001
Kódování: 00067
Dílna #: WSC 13765

Řídící jednotka: 6Q1959801
Díl: 2S Tőrsteuer.FS TFK 0002

Řídící jednotka: 6Q1959802
Díl: 2S Tőrsteuer.BF TFK 0002

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 56: Rádio Labely: nevybrány
Řídící jednotka: 6Y0 035 156
Díl: Radio 0006
Kódování: 00403
Dílna #: WSC 00000

3 závad nalezeno.
00878 - spojeni k reproduktorum vpredu vlevo
36-10 - preruseni - Sporadická
00879 - spojeni k reproduktorum vpredu vpravo
44-10 - zkrat - Sporadická
00668 - palubni napeti - svorka 30
07-10 - signal prilis maly - Sporadická


Prosím o každou zkušenost.
Díky všem ;)

Napsal: 02 čer 2010, 19:17
od Tomas.cz
Zkusil bych znova udělat základní nastavení ventilové vůle.
Jednou mě to vypeklo, asi bylo horší zdvihátko a občas se mírně vyvěsil výfukový ventil na 2 válci- ztráta komprese a začalo to blbnout :(

Napsal: 02 čer 2010, 19:27
od Peete
co palivovej filtr??menils? kolik baru tam mas?

Napsal: 02 čer 2010, 19:34
od martinkratas
Palivovej filtr jsem neměnil, což je asi chyba (wallbash) , a jakým způsobem změřím tlak to jsem ještě nedělal. Dík za postup ;)

Napsal: 02 čer 2010, 19:37
od Peete
na jakej tlak paliva je filtr, jestli 3bar nebo 4bar

Napsal: 02 čer 2010, 19:40
od martinkratas
no to já právě nevím Peete :? A kde to změřit??

Napsal: 02 čer 2010, 19:41
od Peete
okem, je to na tom filtru vyrazeny

Napsal: 02 čer 2010, 19:50
od martinkratas
To musím zkouknout, ale kde a jak to pak změřit??? Dík :?

Napsal: 16 čer 2010, 19:37
od martinkratas
Tak filtr jsem vyměnil a auto při zahřátém motoru nechce jít za plynem. Když dám plnej auto se skoro udusí a práskne to do sání. Občas se při přidání rozsvítí všechny kontrolky a spadne otáčkoměr a vyletí tachometr :? Vag ukazuje lambda 10,3 procent a napětí 1,55 V což je podle mě moc. Pokud odpojím čidlo teploty tak není problém. Motor naskočí a při sešlápnutí jde krásně za plynem. Upozorňuji čidlo je nové odpor na čidle v normě a napětí je 6V. Má být 5V tak co to může dělat. Je to tou lambdou??? Svíčky nové Brisk jednopolové.

Napsal: 16 čer 2010, 19:47
od Tomas.cz
Na tyhle motory se obvykla dávaly DR15TC tříelektroda, ale nemyslím si že to bude tím.

Napsal: 16 čer 2010, 19:49
od dodiak
no tak na 100 percent su tie sviecky nahovno vyhod ich von osobna skusenost brisky nebrat


a zapalovacia lista robila tiez svoje tak pozor na nu

Napsal: 16 čer 2010, 19:59
od martinkratas
Myslíte, že to budou svíce?? Tak zítra koupím jiné. Zapalovací lištu zkusím půjčit, ale co ta lambda???

Napsal: 16 čer 2010, 20:07
od Tomas.cz
Jestli ti jde o to jestli je ok nebo ko jde udělat test sondy/sond
Ale může být v pořádku a tyhle údaje zkrátka změří.

Napsal: 16 čer 2010, 20:31
od martinkratas
Tak co radíte??? Mám začít svíčkama a tou rampou. Jenom mě nejde do palice proč při odpojeném čidle teploty motor jde normalně a při zapojení to blbne. Přece pokud by byla rampa nebo svíčky KO tak to bude dělat pořád ne??? (wallbash)

Napsal: 16 čer 2010, 20:38
od dhfool
Nemusí zapálit chudou směs, když odpojíš čidlo, tak je směs bohatá.