po naštartovaní to má zvuk podobný "deravej hadici" sania u benzinu....duní to v pravidelných intervaloch podla otáčok v plastovej časti sania....skoro ako keby tlačilo vzduch spet do sania....bubnuje to, taký dutý zvuk. Na aute mali povodne klepat vačky..no tie je pocut minimalne...sa stretol s niecim takymto niekto? idem to nahrat ten zvuk..tazko sa to popisuje..
idem zhodit predok, a chystám sa vybrat vačky von....rad by som vymenil aj tie tlakove ventily na olej, druhy olejovi filter, odvetranie atd...len neviem kde sa to vsetko nachadza...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
To co je na tych obrazkoch nie su origo vacky.
Podobaju sa na FEBI alebo nejaky iny SH.T
Ja som v svojom menil 3 sady vaciek. Viem ze sa niet cim chvalit.
Nakoniec zo vsetkych co som skusal drzia len origo alebo FEDERAL MOGUL (oznacene na vackach AE)
Vsetko ine co som skusal po 2000 az 7000 km klaklo.
Vyzeralo to rovnako ako na tych obrazkoch.
Ked sa nemylim vsetky tie vacky su rovnake.
Kamos to tiez riesil. Objednaval z NEMECKA cez EBAY. (V ziadnom pripade nedoporucujem, mne od inej firmy z EBAYa vydrzali 2200km)
Ma na nich cca 90.000km a su uplne ako nove. Nemec co posielal vacky vyslovene zakazoval pouzivat LL oleje a skaratit serv interval na 10-15tkm.
Vacky v hlavach sa aretuju zozadu hlav.
Na jednej hlave vyberies taku gumenu zatku (nahlave pred spolujazdcom)
Na druhej hlave vyberies podtlakovu pumpu na brzdy.
Kluka sa aretuje na bloku. Pod hlavou pred vodicom je skrutka ktoru musis z bloku vybrat a naskrutkovat bud vyrobeny alebo origo pripravok.
Skrutkovac ti nebude stacit.