Stránka 1 z 3
kolik hodina prace v servisu?
Napsal: 06 čer 2010, 13:40
od adi
Ahoj mam dotaz,kolik si tak uctujou bezne v servisu za praci za brouseni,strikani spodku a vystrikani dutin?nebo kolik stoji hodina v servisu?
Napsal: 06 čer 2010, 13:42
od Slajchy
Taky už jsem se na to ptal a už nevim kdo, ale říkal kolem 2000 za spodek a dutiny
Napsal: 06 čer 2010, 16:20
od pitrisek
Jak v kterém servisu od 200 do 1300, cena za hodinu

Napsal: 06 čer 2010, 16:38
od tuner
Třeba u Mercedesu za hodinu v servise u Smartu 850Kč, u ostatnich aut 1500Kč a havarky,prace na vstřikovací soustavě a lakovaní 2200Kč vše bez DPH
Napsal: 06 čer 2010, 19:06
od papouch22
Slajchy píše:Taky už jsem se na to ptal a už nevim kdo, ale říkal kolem 2000 za spodek a dutiny
to byl asi nejaky dobrak to je jen tak tak na material kdyz to chces udelat hezky a poradne
Napsal: 06 čer 2010, 20:13
od Slajchy
papouch22 píše:Slajchy píše:Taky už jsem se na to ptal a už nevim kdo, ale říkal kolem 2000 za spodek a dutiny
to byl asi nejaky dobrak to je jen tak tak na material kdyz to chces udelat hezky a poradne
Jak mi to řek, tak dávám dál. Jinak tady u nas chce Škodovka 600Kč/h
Napsal: 06 čer 2010, 21:15
od zizuzidan
Já to dělám za 2200Kč,tím myslím normální osobní auto.Jeepy a dodávky víc.Zaleží to na počtu materiálu.
Napsal: 06 čer 2010, 21:22
od jericho-3
můj kolega to dělal /malé auto/ za 1500 kč..očistit,připravit ..žádné bláto,mokrý spodek atd..Když to někdo dělá za 10000 kč.,je to jeho věc..Já to moc v oblibě nemám,protože nemám důvěru,že je to k něčěmu...suché bláto se snadno nechá přestříkat včetně rezavých trubek....

Napsal: 07 čer 2010, 14:47
od adi
Ja treba znam servis kde si jeden chlap nechal delat auto a,byl podozek totalne rezatej,nauctovali si za udajny brouseni a nastrikani 19 000kc,vsechno vypadalo celkem pekne ale za necely rok se mu na podvozku zacali velky kusy barvy loupat,jako puchyre,vypada to jako kdyby to ani vubec neobrousili.Jinak to byl starej žígulík kombi,akorat se divím že mu to stálo za to to dávat opravovat,cena opravy která byla za nic byla několikrát dražší než auto:-))
Napsal: 07 čer 2010, 14:48
od adi
Ja treba znam servis kde si jeden chlap nechal delat auto a,byl podozek totalne rezatej,nauctovali si za udajny brouseni,nastrikani,dutiny a oprava lemů 19 000kc,vsechno vypadalo celkem pekne ale za necely rok se mu na podvozku zacali velky kusy barvy loupat,jako puchyre,vypada to jako kdyby to ani vubec neobrousili.Jinak to byl starej žígulík kombi,akorat se divím že mu to stálo za to to dávat opravovat,cena opravy která byla na nic byla několikrát dražší než auto:-))
Napsal: 13 čer 2010, 09:23
od Golf-GT
tuner píše:Třeba u Mercedesu za hodinu v servise u Smartu 850Kč, u ostatnich aut 1500Kč a havarky,prace na vstřikovací soustavě a lakovaní 2200Kč vše bez DPH
to jo, ale taky u mercedesu dostaneš zákusek, kafíčko, připojení k internetu a pomalu i slečnu

ale mechanici tam jsou vcelku neochotný a pomalý, na garančce výměna oleje 4 hodiny se mi zdá dost

Napsal: 13 čer 2010, 10:18
od gyba
A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.
Napsal: 13 čer 2010, 11:09
od Slavkov
gyba píše:A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.
Tak ať jdou dělat někam jinam nebo něco úplně jiného

Zákazník chce 100% službu a jejich osobní problémy ho opravdu nezajímají.
Napsal: 13 čer 2010, 11:12
od josef10
gyba píše:A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.
Tomu nerozumim. Chcec tim rict ze hodinova prace, ktera stoji 1200,- Kc je malo na to aby si na sebe mechanik vydelal? A proto mechanici nemaji byt ochotny...... ??????
Napsal: 13 čer 2010, 11:26
od Golf-GT
gyba píše:A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.

na to že kámoš v mercedesu dělá tak vím kolik bere

jestli je málo 35 000, služební auto, bydlí přímo v mercedesu kde má zřízenej byt neplatí za to ani korunu. ve větších městech maj prý ještě víc kuli obratu aut, tak to nechápu co by mohli mechanici chtít víc. jestli je to někomu málo tak ať jde třeba na pracák

a uvolní místo někomu kdo bude mít zájem a snahu o tu práci