kontrola logu 1.9TDI 81kw

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Arrowsone
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

kontrola logu 1.9TDI 81kw

Příspěvek od Arrowsone »

Ahoj jsem tu nový může mi někdo zkontrolovat log?
http://leteckaposta.cz/704256672
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No log jak z učebnice. Takže znova. Naloguj kanály 3,10,11 na trojku od volnoběhu do min 4000ot/min, na plnej plyn. Ale vypadá to, že ti turbo tlačí moc. Teda pokud nemáš poladěný ARL. Tudíž bys moch napsat i typ auta, kód motoru a rok výroby. Nefunguje ti pravděpodobně regulace tlaku turba. N75, hadičky nebo přidřený lopatky.
Oct asv 2000, DieselPower
Arrowsone
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od Arrowsone »

Zitra udělám novej log, auto je Audi A4 1.9TDI AFN rok 97, hadice a N75 je cca před měsícem vyměněn za nový.
Arrowsone
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od Arrowsone »

Nový a doufám že správný log http://leteckaposta.cz/554834653 budu rád za odpověď.
Audi A4 Avant 1.9TDI 81kw, AFN, EGR off
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Při to logování to spadlo do nouzáku, nebo co to dělá? Každopádně ti turbo tlačí plnej kotel, tak ho moc nehoň, než to opravíš, ať ti nenadělá pod kapotou paseku.
Oct asv 2000, DieselPower
Arrowsone
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od Arrowsone »

Přesně tak při logování to spadlo do nouzaku, dělá to furt, cca vic jak 3200ot na trojku bo čtyřku. Tzn. že má turbo zaseklý lopatky?
Audi A4 Avant 1.9TDI 81kw, AFN, EGR off
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3673
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

No zkus mrknout na to táhlo od baňky na turbu, jestli se hejbe plynule, v celym rozsahu a dostatečně rychle. Jde to Vagem, nebo i při protůrování by se mělo správně zatahovat. Nebo odšroubovat to táhlo i s baňkou od turba a zahejbat, jestli se lopatky hejbou volně.
Oct asv 2000, DieselPower
Arrowsone
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od Arrowsone »

Tak jsme se k tomu dostal až dnes, to táhlo se nehejbe vůbec, až tak při cca 3t otáčkách se kousek pohne.
Audi A4 Avant 1.9TDI 81kw, AFN, EGR off
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Nezkouk by mi někdo LOGA. Jedná se o Oktu 1,9 TDI 81kW AHF r.v. 2000, první majitel najeto 260.000km (real). EGR off, turbo mi kontroloval Andree (výměna podtlak baňky), nové podtlakové hadice, váha má najeto cca 100tisíc. Ve VAGU žádné chyby, předvstřik na 50. Díky.

http://leteckaposta.cz/711971190
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Julinaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 09 říj 2009, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Julinaa »

no co to zase jeeéé (hm) ty jsi uploudnul na leteckou poštu odkaz ke stažení souboru,kterej je nejspíš ve tvém pc (wallbash)
FORD Galaxy TDI AVG
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

trochu ti pridrhava regulacia
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Ahojte, môžte pozrieť aj na môj? Sú tam tri, ten tretí je najlepší. Niekedy mi po dlhšej jazdy na diaľnici padne do núdzového režimu. Je to octavia, rok výroby 2000, 1,9 81 kw, ASV

http://leteckaposta.cz/154864812
Naposledy upravil(a) dinko181 dne 23 čer 2010, 19:41, celkem upraveno 1 x.
Julinaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 09 říj 2009, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Julinaa »

a co chyby? to nepíše žádný? Já dělal zrovna dneska log a při prvním logu mi to spadlo do nouzáku u 4 tis. ot. a číslo chyby bylo 17958 (cosi o zkratu ventilu N75)
udělal jsem druhý log,hnal to přes 4 tis.ot a nic.
Opravdu může takhle zlobit N75 ? nebo to je spíš zasrané turbo?

Galaxy 1,9 TDI 81kW AVG r.v.2000

http://leteckaposta.cz/214043148
FORD Galaxy TDI AVG
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Na závady som nepozeral. Mne sa to stáva len na diaľnici pri vysokých otáčkach ako tebe. Turbo má nejakých 30000km...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“