Stránka 1 z 2
					
				Superb teplé starty-konec
				Napsal: 11 čer 2010, 22:41
				od zizuzidan
				Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie 
 
Nesetkal ste se někdo stím?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 čer 2010, 22:54
				od midnight_man
				čo ide z vyfuku ked to toči a nechyta?
			 
			
					
				
				Napsal: 11 čer 2010, 23:17
				od zizuzidan
				Nejde nic,až to chytne tak normálně běžně zakouří.Auto jinak normálně jede jak má.
			 
			
					
				
				Napsal: 11 čer 2010, 23:25
				od Huml
				když za tepla nechce chytnout, co to udělá, když odpojíš čidlo teploty?
			 
			
					
				
				Napsal: 11 čer 2010, 23:33
				od zizuzidan
				Právě,že nic kontrolka svítí dlouho,žhaví to,ale stejně nechytne.
Jediný co tomu trochu pomuže,je když to nechce natočit dát půlku plynu,pak to má větší snahu chytnout.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2010, 07:42
				od nemo
				Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
			 
			
					
				Re: Superb teplé starty-konec
				Napsal: 12 čer 2010, 07:59
				od autovtip
				zizuzidan píše:Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie 
 
Nesetkal ste se někdo stím?
 
tak presne toto som teraz riešil a dost na to potrapilo , ale nakoniec som na to prišiel a už to je v najvetšom poriadku, je pravda, že som tolko toho nepomenil ako ty ale presne na to som sa chystal, vymenit gumičky. ale chvalabohu som zistil, že majitel tam omylom nalial benzin, vypustene vyčistene a už to je tak ako ma byt.
 
			 
			
					
				Re: Superb teplé starty-konec
				Napsal: 12 čer 2010, 12:18
				od zizuzidan
				autovtip píše:zizuzidan píše:Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie 
 
Nesetkal ste se někdo stím?
 
tak presne toto som teraz riešil a dost na to potrapilo , ale nakoniec som na to prišiel a už to je v najvetšom poriadku, je pravda, že som tolko toho nepomenil ako ty ale presne na to som sa chystal, vymenit gumičky. ale chvalabohu som zistil, že majitel tam omylom nalial benzin, vypustene vyčistene a už to je tak ako ma byt.
 
Kež by to bylo tak,bouhžel nafta tam je,sám sem jí tam tankoval,abych se ubezpečil,že nejezdí na nákej shit.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2010, 12:20
				od zizuzidan
				nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Já myslím,že kolem 300 by to mělo už chytnout.
Jenže kde by pak byl problém,starter zrepáslej,baterka točí a ještě sem na ní pro jistotu zapnul booster a stále nic. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2010, 12:27
				od Fantik
				nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Jestli je upravenej soft na start tak ti to naftu pustí
 
			 
			
					
				
				Napsal: 12 čer 2010, 13:16
				od zizuzidan
				Fantik píše:nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Jestli je upravenej soft na start tak ti to naftu pustí
 
Soft upravenej je,ale bouhžel také bez úspěchu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 čer 2010, 07:55
				od MartinO2
				Možná blbost, ale zkontroluj chcípací klapku, která je u EGR ventilu. viděl jsem jak nepřeklápěla správně, zůstávala viset a motor šel hodně spatně natočit, ono nasávat vzduch touo škvírou co tam zbyde, je při kompresi motoru pro starter celkem makačka. Nehledě na to, že bez vzduchu ti to nechytne, ikdyž tam jde nafta.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 čer 2010, 07:57
				od zizuzidan
				MartinO2 píše:Možná blbost, ale zkontroluj chcípací klapku, která je u EGR ventilu. viděl jsem jak nepřeklápěla správně, zůstávala viset a motor šel hodně spatně natočit, ono nasávat vzduch touo škvírou co tam zbyde, je při kompresi motoru pro starter celkem makačka. Nehledě na to, že bez vzduchu ti to nechytne, ikdyž tam jde nafta.
Tu sem taky zkontroloval asi jako první,funguje jak má.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 čer 2010, 08:11
				od cosby
				Nic mě nenapadá,ale jsem zvědav jak to dopadne.Podle mě nějaké čidlo možná.Pokud bys je odpojil,měl by najeto náhradní program-třebas to pomůže.Odpojil bych čidla které souvisí s teplotou,množstvím vzduchu,teplotou vody adt.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 čer 2010, 08:17
				od OťasTDi
				já vím,že jsi psal,že blok měřených hodnot je v pohodě,ale i tak se zeptám,když to nejde nastartovat,kolik vypisuje vag předvstřik?a tu chípací klapku,když startuješ,pro jistotu zkoušel ti někdo rukou zatlačit na táhlo,aby se doopravdy otevřela?je to záhada,taky mě zajímá,jak to dopadne