Stránka 1 z 2

Co sa stane ak...

Napsal: 15 lis 2006, 11:01
od yeager
Co sa stane ak vypnem zapalovanie v 5ke, pri rychlosti 120kmh?

Napsal: 15 lis 2006, 11:07
od mira
nic

Napsal: 15 lis 2006, 11:09
od yeager
akoze nic, neroztrhne sa rozvodovy remen?

Napsal: 15 lis 2006, 11:20
od Rybízek
je to stejne jako by si brzdil motorem

Napsal: 15 lis 2006, 11:43
od lt.kubosh
Uplne stejne. Tedy pokud mas pri 120km/h na petku vice nez 1300otacek :) Od techto otacek bez plynu nejde do motoru zadna nafta. Nicmene nesmis vyslapnout spojku. Ovsem tyto picoviny bych nedelal, protoze odpojenim elektriky jsi bez ABS/ESP a pokud nebudes mit cit a skubnes s klickem, tak si zamknes volant ne?


K tomu se vaze moje otazka. Mohl by skocit rozvodak pri ostrem podrazeni bez plynu?
Napriklad z trojky na dvojku, kdyz 2ka vyleti na 4000ot.

Napsal: 15 lis 2006, 12:07
od honzamares
Neumim si představit že by řemen vyskočil, poskočil či se přetrh, neboť na něm není téměř žádná síla.To spíš vadí spojce, převodovce, klikovce.

Myslím že řemenu je to fuk, protože kinetická energie toho co pohání, není taková aby se dřív nepos... něco jiného.

Je to má teorie !!! rád přijmu jiné názory/důkazy.

Napsal: 15 lis 2006, 12:41
od yeager
lt.kubosh píše:Uplne stejne. Tedy pokud mas pri 120km/h na petku vice nez 1300otacek :) Od techto otacek bez plynu nejde do motoru zadna nafta. Nicmene nesmis vyslapnout spojku. Ovsem tyto picoviny bych nedelal, protoze odpojenim elektriky jsi bez ABS/ESP a pokud nebudes mit cit a skubnes s klickem, tak si zamknes volant ne?


K tomu se vaze moje otazka. Mohl by skocit rozvodak pri ostrem podrazeni bez plynu?
Napriklad z trojky na dvojku, kdyz 2ka vyleti na 4000ot.
Samozrejme nechcem vytahovat kluc, ani nic take. Pytam sa preto, lebo kamos teraz montuje dva chipy do passata (original + preprogramovany) a chce prepinat medzi chipmy, ale kedze neda tam procak co to riadi, cely ciklus prepinania moze byt dlhy a moze sa stat, ze zdochne motor.

Napsal: 15 lis 2006, 12:42
od mira
a jak to prepina? na to aby zdechnul motor musi utyct sakra moc taktu tech 40 MHz hodin.

Napsal: 15 lis 2006, 13:02
od yeager
40MHZ je brutalne kratky, cas 0,000000025sekundy. Pri vypinaci mas i prechodove deje a zakmity, preto ak chces za behu treba to prepnut ciste napr. pomocou nejakeho processora.

Napsal: 15 lis 2006, 13:06
od mira
ale to je samozrejme blbost.

staci trocha logiky a procesor neni potreba. lidi myslete!

co prepina? jak ma fyzicky ulozeny program? dve banky v pameti? dve pameti?

Napsal: 15 lis 2006, 14:51
od bokaco
A nezavre se nahodou klapka v sani?
Co to udela?

Napsal: 15 lis 2006, 15:22
od yeager
mira píše:ale to je samozrejme blbost.

staci trocha logiky a procesor neni potreba. lidi myslete!

co prepina? jak ma fyzicky ulozeny program? dve banky v pameti? dve pameti?
predpokladam, ze taketo nieco si este nevidel (LOL)
http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13
to je dual redukcia na biosu na zakladnej doske

ten isti princip funguje aj na aute, mas tam dva chipy a prepinas medzi ne, ale furd musis zastat autom, prepnut to a ides dalej, lebo sa bojime vyskusat co sa stane ked to prepneme ze jazdy :?

Napsal: 15 lis 2006, 15:48
od mira
(LOL) si nech od cesty. jako (LOL) se tu prezentuejs ty.

ptam se jestli budes mit dve pameti nebo dve mapy v jedne pameti.

pameti das paralelne, jak adresama, tak vystupem. a pres nejakou logiku s vterinovou casovou konstantou budes prepinat OE tech pameti.



(LOL)

Napsal: 15 lis 2006, 16:06
od chucky
přepínání sériového výkonu - s výkonem upraveným je celkem k ničemu, jelikož jak přičichne k tomu upravenému, už nebude jezdit na sérii, jelikož není důvod.... :punk:

Napsal: 15 lis 2006, 16:25
od bokaco
chucky píše:přepínání sériového výkonu - s výkonem upraveným je celkem k ničemu, jelikož jak přičichne k tomu upravenému, už nebude jezdit na sérii, jelikož není důvod.... :punk:
Tak o tom uz jsme se tady nedavno bavili.