

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tu...našlápnutý krasavecTHOMASLO píše:BYL JSEM TAM TAKY A JELA PĚKNĚ JESTLI MYSLÍŠ TU STŘÍBRNO-MODROU. A JEŠTĚ HODNĚ PEKELNĚ JEL GOLF I 2.0GTi, JEL TAKY S IMPREZOU.
Teraz to neber osobne, ale ono to dost zalezi aj od toho ako skuseny a zrucny sofer sedi za volantom. Uz sa mi stalo, ze blbeckovy kupil otecko bishi EVO IX a aj s obycajnym autom mu vytres kocura. Proste chlapec asi nevedel ako sa to auto pouziva a myslim ze taka Fobia Ferrari (1.2HTP) by mu bola az az.Jammal píše:Hoši jen tak pro zajímavost. O víkendu jsem byl na tunning párty ve Slušovicích. Bylo tam spousta dobře našlapaných naftových kamínek včetně jedné Ibizy nejmenovaného klubu. Brácha jel se svým Subaru a tato Ibiza ho krásně hnala až do konce sprintu. Co vím tak tam měl všechny známé úpravy viz, hybrid turbo, trysky, chip, větší IC. Ale co sem hleděl tak ty kamínka byly ve výsledku jen o šest setin pomalejší než to Subaru a to bylo to Subo celkově čtvrtéTakže ladit, ladit, ladit....nevěřil sem, ale na vlastní oči sem se přesvědčíl, když sem viděl tu ohnivou čáru a za ní oblak černého kouře
Niekedy fakt záleží na medzikuse, jazdím kopce s Ibizou a nie raz som porazil naladené Imprezi, čo mali cez 300PS, prikladám výsledkovú listinu ako dôkaz a podotýkam, že obidve súťažné jazdy sa išli na vode. http://www.kk-sporttiming.com/vysledky/ ... olutne.pdfturbo kamna power píše:je sice pravda, že TDI má potenciál, zvlášť v lehké kastli, ale zase ne všechny silnice vedou rovně jako na sprintu a 4x4 je 4x4 a jízdní vlastnosti jsou někde jinde a taky se s tím víc vyblbneš, s naftovou ibkou vjedeš do zatáčky, zatočíš a těžkej předek jede rovně... (ale taky bych bral ibku TDI, STIčko bych neuživil)