Stránka 1 z 1
SPATNE STARTOVANI TDI PD 85 KW
Napsal: 17 lis 2006, 01:08
od HONZA PD
MAM VW BORA 1,9 TDI PD 85KW AJM 1999.MAM PROBLEM PRI STARTOVANI TEPLEHO MOTORU.NEJCASTEJI SE MI TO STANE KDYZ TREBA JEDU 20 KM,ZASTAVIM NAPR. U BENZINKY.TAM SE ZDRZIM MAX.5 MINUT,SEDNU DO AUTA A CHCI NASTARTOVAT ALE MOTOR NENASKOCI.MUZU TOCIT TREBA 5-10SEK A NIC.VYPNU ZAPAL.,ZNOVA HO ZAPNU A CHVILI POCKAM A PAK TO UZ VCELKU CHYTNE DOBRE.MEL SEM TO VE VW A TAM MI REKLI,ZE TO DELA STARTER,ZE TO V TE DOBE BYL PROBLEM,ZE MA VELKOU SPOTREBU ENERGIE PRI STARTU.NABIZEL MI NOVY TYP ASI ZA 15 TIS,ZE PREJ SE TO URCITE VYRESI.ZVYSILI MI STARTOVACI DAVKU ALE NIC TO NERESI.BATERKA JE NOVA.ALE KDYZ NECHAM AUTO TREBA PUL HODINY STAT,TAK PRIDU A NA TUK IHNED CHYTNE.TAK OPRAVDU NEVIM.MYSLEL JSEM,ZE BY TEN VELKY ODBER PROUDU PRI STARTU MEL VLIV NA NAPETI NA JEDNOTCE A ZE TO PAK SPATNE CHYTA,ALE TO JE ASI BLBOST KDYZ TO PAK JDE ZASE ZA CHVILI NASTARTOVAT DOBRE.JESLI NEKDO VITE JAK TENTO PROBLEM VYRESIT BUDU VAM VDECNY.EMAIL:
PIRANA.K@SEZNAM.CZ 604/367945
Napsal: 17 lis 2006, 09:13
od Karl
Ja by som najskôr premeral Tandemové čerpadlo. Štartér robil problémy pri bežných TDI nie pri PD a taktiež šta. dávka sa pridáva u starých TDI ktoré majú vstrekovacie čerpadlo. U teba si myslím, že je to Tandemovým čerpadlom

ale treba ho premerať.
Napsal: 19 lis 2006, 19:48
od HONZA PD
diky za odpoved.jen jsem se te chtel jeste zeptat kde je to cerpadlo ulozene a jakym zpusobem by se dalo promerit?je to jen klasicke tlacne cerpadlo?jen porad nevim,v cem bude ten problem,ze za studena to chytne dobre.fungovat asi musi kdyz to chytne,nebo ne?diky za odpoved.
Napsal: 19 lis 2006, 20:00
od sharik4x4
No tak jak to popisuješ bych to vyděl,že ti blbne tamdem.čerpadlo,nebo podávací čerpadlo v nádrži.Prostě to nemá naftu,když točíš a nic.Startérem to nebude na to PD netrpí.Na to trpěly starý TDI.
Napsal: 19 lis 2006, 20:38
od HONZA PD
jak bys to videl ty,jak mam teda pokracovat ve zkoumani.na pc mi to samozrejme nic nenapsalo.doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
Napsal: 19 lis 2006, 21:44
od Karl
HONZA PD píše:jak bys to videl ty,jak mam teda pokracovat ve zkoumani.na pc mi to samozrejme nic nenapsalo.doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
User Fantík má nové za 3000 Kć

Napsal: 19 lis 2006, 21:47
od Huml
doufam,ze to tandem cerpadlo neni LUk co je na hlave,to bych asi nerozchodil,kdybych to mel menit.
a proč bys to jako nerozchodil?
Napsal: 19 lis 2006, 22:37
od HONZA PD
myslel jsem,ze je trochu drazsi.jen bych nerad investoval do neceho,kdyz ani nevim,jestli to tim je.je nejaka moznost vyzkouset spravnou funkci tandemu?treba pres pc?
Napsal: 19 lis 2006, 22:40
od Huml
dá se odzkoušet jen tlakoměrem
Napsal: 21 lis 2006, 23:32
od NONE
Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady:
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Napsal: 22 lis 2006, 17:19
od Karl
NONE píše:Mám asi stejný problém,i když jsem si původně myslel,že to je bufíkem,a řešilo se to tady:
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5884
Takže umí se mi na to někdo podívat na počkání,nebo dát radu,kde co rozebrat a jak na to? Zjistit,jestli teče nafta do motoru korektně? Ještě mě napadá vadná spínací skříňka zapalování,že b y nepustila občas přívod paliva-čerpadlo? Severní morava
Už som Riešil na Alhambre podobný problém, a nemá to ešte ten jeden kilometer keď to naštartuješ studené dosť slabý výkon.
Napsal: 27 lis 2006, 00:33
od NONE
Studené to jen lechtám ale jede to chvíli OK,pak pár sekund jakoby na volnoběh,a pak to zhasne.
Mám pocit,že to zlobí od výměny palivového filtru,a něco jsem četl o ventilku,to je dole ten plastový odkalovač? Dotáhnout to? A ještě prý o kroužek na čerpadle,ale kde to přesně je a jak na to?
Napsal: 30 lis 2006, 10:30
od INTERCOOLER
Jak zvysim start.davku v 1.6TD intercooler (Audi 80 B3)
