Stránka 1 z 3

ALTEA 2.0TDI BKD trasie pri plnom zatažení od 1600-2500ot

Napsal: 25 čer 2010, 10:25
od kakcoo
ALTEA 2.0TDI BKD trasie pri plnom zatažení od 1600-2500ot, neskutočné šklbanie, podozrenie bolo na dvojhmotu, tá je vymenená aj zo spojkou za nový set SACHS a trasenie sa neodstranilo. Prejavuje sa to pri plnom plyne a čo najvyššiom prevodovom stupni. na 4ke máte pocit že motor vyskočí zo silentblockov.

Na VAG COME , pamať bez závad. Logovať som to skušal ale mne sa zdá ,že motor je ok, napíšte mi prípadne ktoré kanály mám prípadne nalogovať a hodím to tu.Občas sa auto zachveje aj na volnobehu , čo by teroreticky mohli byť vstrekovače...

Napsal: 25 čer 2010, 11:28
od Huml
podfukujou ti vstřiky

Napsal: 25 čer 2010, 21:57
od holy
máš na mysli gumičky pod vstřikama?
mě to dělá mezi 1800 až 2000....plynule zatěžuju a v poho....jakmile naložim zahučí a vibruje, ale přitom normálně táhne. V jinejch otáčkách je v poho

Napsal: 25 čer 2010, 22:28
od Huml
otázka je jestli třese nebo cuká, pokud to třepe autem mohl by to být setrvák, pokud cuká, jakože vynechává, bývá to od vstřiku, to dělá ale už když se tomu naloží třeba ve 1300ot., ty vstřiky se daj nalogovat

Napsal: 26 čer 2010, 05:22
od misoVW
pise ze dvojhmotu dal novu a nepomohlo, bude to tymi vstrekmi.

Napsal: 26 čer 2010, 17:15
od Huml
jj, už se v tom nějak ztrácím, proto jsem hned psal ty vstřiky, jenže pak už jsem to znova nečetl ;)

Napsal: 26 čer 2010, 20:34
od misoVW
hodnoty za tepla v kanale 13 su ake?

Napsal: 26 čer 2010, 21:07
od urgi
holy píše:máš na mysli gumičky pod vstřikama?
mě to dělá mezi 1800 až 2000....plynule zatěžuju a v poho....jakmile naložim zahučí a vibruje, ale přitom normálně táhne. V jinejch otáčkách je v poho
no nepotesim ta , tam nie su ziadne gumicky ale vyzera to na vymlatenu hlavu (sedlo vstrekovaca netesni v hlave), a vstreky uz netesnia a tym padom kompresny tlak udeka do paliva, a tym to trasenie, nuz 2,0TDI (wallbash)

a ako pise misovw skus pozriet ten kanal 13 nemoze to byt nad 2.00 vtedy je vstrek v haji

Napsal: 26 čer 2010, 22:58
od Zdeněk M
Huml píše:otázka je jestli třese nebo cuká, pokud to třepe autem mohl by to být setrvák, pokud cuká, jakože vynechává, bývá to od vstřiku, to dělá ale už když se tomu naloží třeba ve 1300ot., ty vstřiky se daj nalogovat
Tak tak, přesne tohle delal Leon BKD , pri akceleraci se rozcukalo spis rozškubalo celý auto. Vstriky menený , a stejný, nakonec to fakt foukalo pod vstrikem, jak je ta medena podložka. nedalo se to pořadne utahnout na moment, vytrhaný zavity. (wallbash)

Napsal: 26 čer 2010, 23:08
od Huml
na 2l 16V žádný podložky nejsou

Napsal: 27 čer 2010, 19:08
od urgi
Huml píše:na 2l 16V žádný podložky nejsou
presne ako pise Huml holy vstrek sedi v hlave a pohyb vstreku vubil sedlo.

Napsal: 27 čer 2010, 21:39
od Zdeněk M
urgi píše:
Huml píše:na 2l 16V žádný podložky nejsou
presne ako pise Huml holy vstrek sedi v hlave a pohyb vstreku vubil sedlo.
Jo BKD podložky nema, itak ten vstrik vytrhal zavity, zacal pochodovat a uchazet komprese.

Napsal: 27 čer 2010, 22:03
od holy
Tak to už je několikátá diagnóza:
Vadná poloosa
Vadná dvojhmota
Plný puky
Vyrvanej vstřik z hlavy

Já tenhle motor rozebranej neviděl, tak nevím jak jsou vstřiky uchycený. Mate mě to, že se vibrace projeví jen mezi 1800 - 2000 ot. Jaskmile mu naložím nad 2000, jde hladce.

Nicméně předpokládám, že pokud je to ten typ závady co popisujete, opravit se to nedá - tzn. výměna makovice

Napsal: 27 čer 2010, 22:05
od Huml

Napsal: 27 čer 2010, 22:06
od holy
jak?