Stránka 1 z 2

Galaxy 2,3 benzín automat - převodovka blbne

Napsal: 25 čer 2010, 13:06
od Vici
Kamarád si tohle dovezl, rok asi 2001 - novej model...
Cena byla asi jakš takš , ale už se v tom někdo vrtal.... a říkali jim že nejde zpátečka ale dopředu že to jede OK. ujeli z bazaru pár km a pak se tomu dopředu přestalo chctít jet, zpátečka jde... zjistil jsem toto :

Nejde se spojit s Řj motoru - je to proto že je něco špatně nebo proto že je motor Ford (to mě napadlo...) ?

Hlavní problém ale je že automat když se dá D nebo cokoliv dopředu tak se nechce auto rozjet.. prý až když se motor hodně vytočí.. no já to nechal asi do 4500 a stejně nic..... R funguje normálně...

Dík za radu nebo aspoň nakopnutí správným směrem..

Napsal: 25 čer 2010, 17:05
od jericho-3
Nic neřeš ,převodovka je v prdeli aŤ ti jede třeba do strany... :D
Převodovky ve Fordech,stojí za h..no..Ale najdi si někoho,kdo je na tyto převodovky specialista....Znám případ ,kdy mu jí dělali 2krát a dodneška jezdí s problémy a tahá z umělců peníze....

Napsal: 25 čer 2010, 17:51
od lubomt
neuviedol si ci tam mas 4.stupnovu prevodovku alebo 5. stupnovu Tiptronic Yatco, to je dost dolezite
Ani jedna ani druha nie je jednoducha a viaceri na nej uz pohoreli,ked ju chceli robit. Je tam zly pristup pri demontazi a montazi , lebo nie je klasicky ako u väčšiny WV pozdlzne s autom ale zboku zlava ku vodicovmu kolesu. Ta 5-stupnova je o dost zlozitejsia a drahsia. Prevodovky v Galaxy su tie iste ako v SHARANOCH,ALHAMBRACH ale dolezity je kod prevodovky,ale to uz predbieham.
Ked mi odpovies na tieto veci,poviem Ti viac a poradim co este mozes poskusat ako laik. Ale moj predpoklad je ze je KO....

Napsal: 26 čer 2010, 07:04
od Vici
lubo : díky za odpověď. je tam určitě 4-kvalt... ale kód převodovky nevím.

Napsal: 26 čer 2010, 07:40
od slovacek.milos
a co ostatní řídící jednotky, třeba řídící jednotka imobilizeru, co jednotka automatické převodovky tam se spoj,

zkus vyhužít i jiné vagy starý 3O5 ford galaxy komunikuje s normálním vagem koncernu,

musíš mít zjištěno že na adrese O2 je v paměti závad O

multifunkční přepinač a všechny ventily makají

v bloku měřených hodnot ukazují všechny okna zejména snímač rychlosti a snímač otáček,

zda převodovka odpovídá v bloku měřených hodnot si řadíš jednotlivé funkce a pak v dalších oknech najde zda si převodovka skutečně a co zařadila ono odpoví ;) miloš

Napsal: 26 čer 2010, 08:50
od chosepm
2.3 benzín ti vagem nepojede. Leda zkusit vagem přez OBD II, ale pochybuju. U převodů vůbec netušim. Ten agregát bude jinej než koncernovej. Zkus spíš ATAL, KTS, nebo TEXA.
Tady jeden kutil si doma na těhle převodech měnil olej a po jeho zákroku to dělalo něco jak popisuješ ty...dozadu jo a dopředu nic. Z toho usuzuju, že by to mohla bejt i nějaká blbost. Chce to probádat.

Napsal: 26 čer 2010, 09:25
od Vici
jj sem si to myslel že ta fordí potvora se s vagem bavit nebude. zkusím nějakou diag. multifunkční co má kamarád...
s jinýma jednotkama to samozřejmě funguje, i s převodovkou se to baví, ale smazal sme paměť závad s tím že se s tím projedu a uvidím co tam zas naskáče, ale nějak se s tím projet nešlo :-D

no já si taky myslím že to i může být nějaká blbost protože ze začátku to řadilo ok.. pak blbě ale dojeli s tím až z Hamburku...
ale samozřejmě to mohla být i poslední křeč nebohé převodovky...
nevím co je napadlo koupit takový krám i když vyšel jen na 75tis... to máme +30 převodovka, +30 plyn + něco a jsou na ceně pěkného TDi s manuálem... (LOL)

Napsal: 26 čer 2010, 13:18
od lubomt
predali vam auto s len tak polepenou prevodovkou aby nieco vydrzala a potom odisla. Prevodovka totiz na Tvoje auto 1000eur repasovana so zarukou

Napsal: 15 lis 2012, 21:07
od tRpaslik
Ahoj,
byl u mne kolega se Sharanem VR6 Syncro r.v. 1997. Pri prerazovani automat obcas kopal - po zahrati se to drobet zlepsilo, R slo radit normalne, pri prerazeni z P na D nebylo citit nic (nevim jak hladce ma preradit - ma se poznat prerazeni jen dle otackomeru?).
Necha se nejak jednoduse zkontrolovat olej, (barva atd.) - ma take prevodovka merku nebo pouze kontrolni sroub?
Popr. na co se ma pripravit? Musi ven i motor nebo se necha demontovat jen prevodovka?
Kod motoru AAA, prevodovky DNJ, snad mi to dobre opsal, nevim zda-li jsou kody OK.

Dekuji.

Napsal: 15 lis 2012, 21:23
od slovacek.milos
v první řadě servis oleje a filtru ;)

Napsal: 18 lis 2012, 17:54
od tRpaslik
Ahoj,
diky za reakci. Pokud ani to nepomuze, tak kolik vychazi repas, popr. co u techto prevodovek odchazi. Ani jsem nanasel dle toho oznaceni jeji presny typ popr. pasuje z neceho jineho? Diky.

Napsal: 18 lis 2012, 19:42
od slovacek.milos
kolik tojí repas ti lubo npsal, nemáš pořád dignostiku pamět závad blok mřených hodnot ;)

Napsal: 19 lis 2012, 08:39
od lubomt
Oprava do 1180e samotnej prevodovky, s menicom. Treba skusit najsamprv ten olej. Ale ta 4.st.prevodovka moze blbnut aj kvoli zavadam na motore

Napsal: 20 lis 2012, 19:10
od tRpaslik
Diky, predam dal.

Napsal: 20 lis 2012, 21:17
od frnak1
Myslím že bude ucpanej nějakej kanálek v mechatronice. Jo a opravoval jsem automat na oktávce a vyšlo to kolem 100tis. takže doporučuji vrakáč.