Cest praci! Chystam sa na mojej Octe menit rozvody a zvazujem, ci tam mam dat original rozvod od Skodovky plus origo zo Skodovky hydrostely, alebo to co doteraz sada od ContiTech a hydraky LuK resp. INA..... Co poradia odbornici? Ak by mal nahodou niekto aj skodovacke cisla dielov, tak poprosim ETKA u mna nie je
ja som uz 2x pouzil sadu ContiTech so zosilenym remenom na 90.000km a vodna pumpa HEPU. Uplna spokojnost, bez vyhrad! Ked som priviezol auto z DDR, tak malo 200t km ale nebola servisna knizka, tak som to pre istotu vsetko vymenil. A o 30t km ma to caka znovu, co je niekedy v 9. alebo 10. mesiaci. Viem ze origo dielce su drahsie, ale mozem ich mat za nakup a este -DPH. Len neviem ako su kvalitne... Toto ma asi najviac trapi
slovacek.milos píše:asv má interval 6O.OOO těch l5O.OOO to je lepší řemen? miloš
milosi, asv ma 90.000 neeeeee 60.000
máme legál data od elitu a tam píšou ASV vyměnte řemen každých 60.000 km u servisu long life je 9O.OOO , taky ho můžeš měnit každách l5,OOOmá tam napsíno kontrola případně vyměnit, samozřejmě že je řemen na 150,OOO km ale i ten můžeš klidně vyměni v souladu s daty po l5.OOO km kímoš ve značkovém říkal že když ho mám vymontovat a podle pokynu prohlédnout tak dám zrovna nový
já chci jen říct že je to plus mínus autobus interval výměny je jen horní hradńice miloš
Interval výměny prakticky závisí na použití řemene a velké vodicí kladky. Pokud je na motoru použit řemen 119M a velká vodicí kladka 244M, je výměnný interval 150.000 km.
Původně bylo 90.000 km, to bylo s řemenem 119D. Pak se dal řemen 119M, ale velká vodicí kladka byla byla ještě starého provedení 244H (měla menší ložisko) a interval byl 120.000 km. Po zavedení velké vodicí kladky 244M s velkým ložiskem se interval prodloužil na 150.000 km a spolehlivě to vydrží.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše:Interval výměny prakticky závisí na použití řemene a velké vodicí kladky. Pokud je na motoru použit řemen 119M a velká vodicí kladka 244M, je výměnný interval 150.000 km.
Původně bylo 90.000 km, to bylo s řemenem 119D. Pak se dal řemen 119M, ale velká vodicí kladka byla byla ještě starého provedení 244H (měla menší ložisko) a interval byl 120.000 km. Po zavedení velké vodicí kladky 244M s velkým ložiskem se interval prodloužil na 150.000 km a spolehlivě to vydrží.