Stránka 1 z 2

turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 03 črc 2010, 14:23
od ridders
mam na aute 9 lopatkove turbo garrett a k tomu rozebrane 11 lopatkove garrett,nevite slo by ten vnitrek ty lopatky tam dat z toho 11 lopatkoveho??nebo je to uplne jine???

Napsal: 03 črc 2010, 17:01
od subz3ro_tdi
Ist by to malo ale musel by si to vsetko preskladat na ten 11-lopatkovy stred... podla mna zbytocna robota, ak ta 9-lopatkova regulacia funguje... ;)

Napsal: 03 črc 2010, 17:20
od ridders
subz3ro_tdi píše:Ist by to malo ale musel by si to vsetko preskladat na ten 11-lopatkovy stred... podla mna zbytocna robota, ak ta 9-lopatkova regulacia funguje... ;)
zrovna to moc nefunguje.. co vse by se muselo prendat?? jen ten krouzek s 11 lopatkama ne?? jinak by to ostatni melo byt ok.mam 9 lopatkove turbo ale nevim jestli jsem neotocil ten krouzek nevis jak to poznam?? ci nejake foto?? jak to ma bejt??

Napsal: 03 črc 2010, 17:23
od subz3ro_tdi
Nie som odbornik, ale myslim ze budes musiet prehodit cely ten olejom mazany stred, s loziskami aj regulaciou... na detaily su tu kompetentnejsi ludia (BH motor, Andre,...) , mozno ti niekto odpise ;)

Napsal: 03 črc 2010, 18:32
od Biimbo
mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík

Napsal: 03 črc 2010, 18:34
od misoVW
Biimbo píše:mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík
no problem.

Napsal: 04 črc 2010, 08:08
od ridders
misoVW píše:
Biimbo píše:mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík
no problem.
a co vse musim menit?? staci jen ten vnitrek jak jsou ty lopatky ba tom krouzku??

Napsal: 04 črc 2010, 08:13
od misoVW
ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...

Napsal: 04 črc 2010, 08:18
od ridders
misoVW píše:ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...
mam 9 lopatkove a chtel bych tam dat 11 tak nevim je li to mozne.a nevite jak poznam u toho 9 lopat.jak tam bejt ten krouzek jestli jsem ho neprehodil.....

Napsal: 04 črc 2010, 08:19
od misoVW
poznas to tak, ze tahlo musi chodit od dorazu k dorazu, ak nechodi, tak je to otocene...

Napsal: 04 črc 2010, 08:52
od ridders
misoVW píše:poznas to tak, ze tahlo musi chodit od dorazu k dorazu, ak nechodi, tak je to otocene...
s vypokladanim turba mate zkusenosti?? ja to udelal o 0,2 mm a turbo nejde hned od spoda ma prodlevu.pred vycistenim sem posledni dobu take pozoroval mensi prodlevu nez to zatahlo ale nyni je to znatelna prodleva?? nevite co muze prodlevu zpusobovat???

Napsal: 04 črc 2010, 09:05
od koco
tú prodlevu sposobujú tie 0,2mm podložky

Napsal: 04 črc 2010, 09:10
od ridders
koco píše:tú prodlevu sposobujú tie 0,2mm podložky
a kdyz dam o 0,1 mm vetsi?? ale ja mel uz pocit ze to delalo drobet tesne pred vycistenim turba a do nouzaku to padlo po vycisteni take..

Napsal: 04 črc 2010, 09:16
od OťasTDi
řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...

Napsal: 04 črc 2010, 09:30
od ridders
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena