Fiat ulysse 2,0JTd chcípa

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Fiat ulysse 2,0JTd chcípa

Příspěvek od bepa »

Fiat ulysse r.v.2000 2,0JTd j .za jízdy chcípne po napíchnutí píše vysokej tlak paliva.regulátor novej čidlo na rampě taky ma někdo nějakej tip?
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Zmeraj, či ti ide napájanie na regulátor tlaku.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

keby neslo napajanie na drv tak ani nenastartuje, bez drv sa nedostanes s tlakom cez 100 bar. zdochyna to pri dakych konkretnych podmienkach?
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Vstřiky na odchodu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

když budou vstřiky na odchodu tak bude nízkej tlak .nebo alespon sem to prozatim mněl vždy tak. tady mam vysokej což mně překvapuje mněl by ho regulovat regulator a pak to hlida jen čidlo na rampě nebo je tam ještě něco dalšiho :?
Uživatelský avatar
duri013
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 09 kvě 2009, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipt. Mikuláš, SR

Příspěvek od duri013 »

druhy prispevok z hora

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30

nerobi ti to nieco podobne?
Fiat Bravo 1,9 JTD 105 GT, egr, kat, maf, vyfuck off, remap
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Takže nalogováno chcípne v tahu nebo po akceleraci tlak na rampě 950baru regulator pracoval na 98 procent a tlak v railu byl o 297 baru vyší než požadovany.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

bepa píše:Takže nalogováno chcípne v tahu nebo po akceleraci tlak na rampě 950baru regulator pracoval na 98 procent a tlak v railu byl o 297 baru vyší než požadovany.
Tam je max. poziadavok tlaku len 950? Nemam po ruke tabulky,ale zda sa mi to malo...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Este ma napadlo. Nemas pripchaty prepad-y? Ze by to vypinal poištak?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

přepady OK.při těch otáčkách byl předepsanej tlak tento
vacpop
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 srp 2010, 17:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od vacpop »

Podávací čerpadlo v nádrži se přidírá je můj typ.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

vacpop píše:Podávací čerpadlo v nádrži se přidírá je můj typ.
Myslis,ze by bol tlak vysoky?
Podla mna by spatne dodavalo naftu a tlak by bol nizky.


Nejde mi do hlavy ten regulator. Preco je otvoreny na 98%,ked je skutocnost vacsia ako poziadavok?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“