Stránka 1 z 2

Spojka passat AFN, pomooc pls

Napsal: 04 črc 2010, 13:19
od Prospeedy
Prosím o pomoooc... Vyměnil jsem na mým passatu AFN jednohmotu za dvouhmotu a vše bylo ok až do dneška. Mám set od Valea obj. číslo VA 835005 a lamelu jsem nechal ještě přeobložit HDS 57. Po montáži mi spojka prokluzovala, ale do 2000km si sedla a pak už přenášela výkon bez problémů (na PP764, C-vý čidlo, turbo 130PS, bez chipu). A minulý týden jsem byl na chipu (175PS/360Nm) a vše OK. od chipu jsem najel cca 1000km a dnes mi poprvé proklouzla spojka, když jsem chtěl při výjezdu z obce roztáhnot 4. Pak mi klouzla i 5, prostě mi spojka proklouzne mezi 2tis- 3tis. při plným plynu od 3st. výše. Na spojku mám najeto cca 5tis.km. Jsem docela naštvanej, o seriový lamele jsem věděl že je slabá, proto taky HDS, ale že to neudrží přítlačák??? Nechce se mi věřit, že by si lamela ještě nesedla (hlavně po chipu naprosto bez problemu přenášela hezky od spodu až do dnes) (wallbash) Existuje nějaký silnější přítlačák na jedn. setrvák od Valea?? nebo jiný typ na jednohmotu na passata AFN 5q :?

Napsal: 04 črc 2010, 13:44
od Tomas.cz
Tyhle sety Valeo jsou dobrý na sériovej výkon jinak nebrat :(

Napsal: 04 črc 2010, 17:30
od LibangVW
dej pritlacak z VR6 a mohlo by to pomoct nebo se pletu ?

Napsal: 04 črc 2010, 17:41
od Tomas.cz
Otázka je jestli půjde nasadit na Valeo setrvák

Napsal: 04 črc 2010, 18:17
od misoVW
nepojde.

Napsal: 04 črc 2010, 19:50
od Prospeedy
To jste mě nepotěšili..Asi jsem o tomto problemu málo pročítal forum. Ted musim šlapat plnej knedlík hold až od 3tis. než se najde lepší řešení. Myslel jsem, že Valeo je dobrá volba

Napsal: 04 črc 2010, 19:57
od misoVW
Valeo je zla volba, staci to len na seriu.

Napsal: 04 črc 2010, 20:27
od Prospeedy
A která volba je ta správná, od SPECu nechci..

Napsal: 04 črc 2010, 20:28
od Tomas.cz
Origo jednohmotovej setrvák, buďto starší, ale blbě se scháněj nebo novej, nestojí zas takovou řachu a na něj sada Sachs s lamelou přeobloženou HDS57 touhle cestou bych šel já.

Napsal: 04 črc 2010, 21:09
od Prospeedy
To nevím, že se dávali do B5 origo jednohmota, nebo v jakym podelnym motoru byla jednohmota. Měl jsem původně origo dvouhmotu a od Valea mi vyšla jako jediná origo náhrada v jednohmotě. lamelu mám přeobloženou HDS 57. Kupoval jsem set jako novej, takže docela kotel. Co jsem se už dočetl, tak na jedn. VAL nepasuje žádnej jinej přítlačák.. Je mi jedno, jestli bude spojka seskládaná z více značek výrobců, hlavně aby to makalo. Takže přítlačák SACHS je ok?? ted jakej jedn. setrvák k tomu pasuje (případně jestli by šlo i obj. číslo :) ) a další věc, kdyby se sehnal jednohmota setrvák na kterej by šel SACHS přítl., šla by použít lamela od Valea (mám ji přetáhlou právě HDS) :? z koněma určitě nekončím, tudíž musím spojku pořešit..

Napsal: 04 črc 2010, 23:32
od netopier
pozdlzne AHU boli jednohmoty. myslim ze len v audi A4

Napsal: 05 črc 2010, 07:59
od Martin Kanňuch
Zhanaj jednohmotu z audi a4/b5 1,9tdi 66kw kod 1Z

Napsal: 05 črc 2010, 09:56
od Prospeedy
Díky hoši ;)

Napsal: 05 črc 2010, 11:40
od koco
Martin Kanňuch píše:Zhanaj jednohmotu z audi a4/b5 1,9tdi 66kw kod 1Z
Alebo ešte Audi 80 1Z, tú mám ja na aute.

Napsal: 17 črc 2010, 18:21
od coltik
taky jsem to kdysi řešil...sehnal jsem si ten jednohmotu setrvák z vrakoviště(1500kč) a k tomu novou sadu na jednohmotu A4 1,9tdi 66kW kod motoru 1Z.Lamelu jsem nechal přeobložit HDS u Renovaku a byl klid...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=