Fiat punto nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat punto nestartuje
Nevim kde tendle přispěvek zařadit ale myslim ,že zde by to i šlo jelikož se podle meho nejedna o mechaničinu ale spiše o elektriku. Jedna se o Fiata punto 93r.v. je to 1.3 i se škrtici klapkou a jednobodovym vstřikem pokud se nepletu. Motorem jde normalně protačet ale nenaskoči. Jiskra na svičce neni ani na přivodu u zapalovaci civky. Nepodařilo se mi naměřit ani nic na konektoru co vede přimo ke vstřikovači. Předtim auto normalně jezdilo.Prostě přijedete dom vypnete a za pul hodky ani škrt. Poradil by někdo jak třebas proměřit snimač otaček nebo jak proměřit jestli to nezpusobuje imobilizer? Ještě musim dodat že vše sem měřil žarovkovou zkoušečkou s rozsahem od 6V-200V. Budu rad za každou informaci děkuji moc. 
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Pravě že nic nesviti co se tyka imobilizeru. Ted jsem dokonce postahoval i nějakou přiručku a manual a podle schema jsem proměřoval a nakonec štava nejde k palivovemu čerpadlu. Tak to vidim na dalši den straveny hrabanim se v dratech 
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Jj dneska se do toho dam.Je super protože mam to schema takže to hodně pomuže. Pravě aspon podle toho schema tak od kličku jde jeden ktery se rozděli a jde k řidici jednotce a druhy jde k tomu hlavnimu rele. A z toho rele to jde ke zbytku- Pojistky od čerpadla a zapalovani,vstřikovač,čerpadlo palivove,civka zapalovaci atd. A podařilo se mi zatim naměřit že je napěti jen u těch pojistek.Jinač čerpadlo vstřikovaci tryska i zapalovaci civky jsou bez přivodu. Ještě to pořadně projedu ale nejspiš bych to viděl na to rele. Ale diky za rady
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Hmm takhle nic nezmeris.Stipl píše:Jj dneska se do toho dam.Je super protože mam to schema takže to hodně pomuže. Pravě aspon podle toho schema tak od kličku jde jeden ktery se rozděli a jde k řidici jednotce a druhy jde k tomu hlavnimu rele. A z toho rele to jde ke zbytku- Pojistky od čerpadla a zapalovani,vstřikovač,čerpadlo palivove,civka zapalovaci atd. A podařilo se mi zatim naměřit že je napěti jen u těch pojistek.Jinač čerpadlo vstřikovaci tryska i zapalovaci civky jsou bez přivodu. Ještě to pořadně projedu ale nejspiš bych to viděl na to rele. Ale diky za rady
To napeti na inkriminovanych mistech se ti objevi na 3-5s po otoceni klicem a pak az pri otoceni klice do startovaci polohy pri splneni startovacich podminek. Tusim ze v tvem pripade je dulezity jen snimac otacek na setrvaku. Pokud funguje melo by se sepnout rele. Vidim ze potrebnou technikou asi nedisponujes tak zkus preklemovat rele a znova to promer nebo nekoho popros at zkusi srartovat a zmer jestli se ti hlavni rele sepne. Pokud ne zmer jestli je na civce relatka privod(ten je trvaly i pri vypnuti klicku) pokud privod 12V je tak je problem na 90% v snimaci otacek. Pokud si chces vyzkouset funkcnost relatka staci spojit druhou stranu se zemi a melo by sepnout(jednotka take pouze uzemnuje).
Jen bych se zeptal jeste jestli se po otoceni klicku rozbehne palivove cerpadlo. To jsem tu nikde nenasel. Pokud ne tak koukni na spinacku.
Po zapnuti kličku čerpadlo vubec nereaguje.Neni na něm ani žadně napěti.Měři jsem takdle- Přivod od baterky ku spinačce je.Po otočeni kličku do prvni polohy kdy se rožnou kontrolky je napěti na vyvodu od spinačky až k vicenasobnemu relatku.Z něj už potom nejde nic.A to palivove čerpadlo je taky napojeno na to relatko. Na to rele jsou napojene civky vstřikovač čerpadlo ventil. A jak si řikal o tom přivodu na rele kere je stale tak to tam je.Jde to od baterky a pak se rozděluje přes dvě pojistky.V manualu jsem se dočetl že to je jištěni od zapalovani a druhe od vstřikovani.
Jak to přerušim vytaženim pojistky a zase ji dam zpatky tak rele cvakne.Ale jak řikam nikde dal z něj už nic nevyteka za napěti
tak ted babo rad. Ja bych to viděl na to relatko 
Jak to přerušim vytaženim pojistky a zase ji dam zpatky tak rele cvakne.Ale jak řikam nikde dal z něj už nic nevyteka za napěti
tak ted babo rad. Ja bych to viděl na to relatko Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Zdravím můj názor je ten,že relé nemají jen kostru,releová cívka prostě nestačí sepnout spoj na výstup 12V ,jak znám fiaty a hlavně starý a fordy kostra je prostě je jejich slabinaStipl píše:Po zapnuti kličku čerpadlo vubec nereaguje.Neni na něm ani žadně napěti.Měři jsem takdle- Přivod od baterky ku spinačce je.Po otočeni kličku do prvni polohy kdy se rožnou kontrolky je napěti na vyvodu od spinačky až k vicenasobnemu relatku.Z něj už potom nejde nic.A to palivove čerpadlo je taky napojeno na to relatko. Na to rele jsou napojene civky vstřikovač čerpadlo ventil. A jak si řikal o tom přivodu na rele kere je stale tak to tam je.Jde to od baterky a pak se rozděluje přes dvě pojistky.V manualu jsem se dočetl že to je jištěni od zapalovani a druhe od vstřikovani.
Jak to přerušim vytaženim pojistky a zase ji dam zpatky tak rele cvakne.Ale jak řikam nikde dal z něj už nic nevyteka za napěti![]()
tak ted babo rad. Ja bych to viděl na to relatko
Ukostreni relatka dela jednotka. Jak jsem ti uz psal muzes to klemnout rucne na minus a musi se sepnout. Pokud spina jak pises tak ho vytahni a patricne piny v patici spoj. Pokud se cerpadlo rozbehne a vis urcite ze rele spina mas jistotu ze problem je v rele.
Pokud by jsi dal valcil s vetrnymi mlyny tak to odtahni do Karvine do arealu Ardo u pekaren kolega ti na to koukne.
Pokud by jsi dal valcil s vetrnymi mlyny tak to odtahni do Karvine do arealu Ardo u pekaren kolega ti na to koukne.