climatronic chladi, ale malo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

climatronic chladi, ale malo

Příspěvek od the_miracle »

Cim by to mohlo byt? kdyz sednu k tatovi do BMW E46, tak jde z ventilace ledovy vzduch. U me je taky znat celkem dost, kdyz zmenim rezim ekon za auto, ale rozhodne takova ledarna se nekona. Napln je stara cca 3 mes. Klimatizace pise nejake chyby, ale jsou to chyby servomotorku, ktere imho funguji... (i podle pohledu na ne). Diky

Jen bych jeste dodal, ze jedna roura klimatizace v motorovem prostoru je po chvilce provozu ledova, druha tak nejak neni ani tepla, ani studena. Sahara klimy se toci. Pred temi tremi mesici byl menen vyparnik a tlakova hadice...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Julinaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 09 říj 2009, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Julinaa »

při zásahu do klimy by se měl vyměnit i sušič-ten je hodně citlivej na vlhko a pak to nechladí jak má,anebo je špatnej expanzní ventil
FORD Galaxy TDI AVG
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

po vypnuti motoru je jeste z hadic klimy slyset jakoby syceni cca 15 sekund, zrejme dokud neklesne tlak kompresoru. jinak nejstudenejsi vzduch, co se mi z toho podarilo dostat bylo 13°.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Nemáš zajetelenej chladič? :D
Passat 4motion AVF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33973
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych vyměnil sušič a vyvapoval pořádně chladič, oba at to řádně protahuje, i odmastit chladič a jetě jednou ovapovat miloš ;)
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

slovacek.milos píše:taky bych vyměnil sušič a vyvapoval pořádně chladič, oba at to řádně protahuje, i odmastit chladič a jetě jednou ovapovat miloš ;)
to nebude ono... pred dvema mesicema mi kamarad myl wapem motor...

Jinak je pravda, ze kdyby tam bylo malo chladiva, tak mi bude blikat panel vzdy, nebo ne?


Jinak kdyz je klima pustena a auto stoji na miste, tak to krasne kondenzuje. Po cca 15ti minutach byla pod autem krasna louze...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

ak ti tam syci tak mas malo..nechaj doplnit...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Package píše:ak ti tam syci tak mas malo..nechaj doplnit...
blbost,mě to syčelo i po naplněnní
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Vždy musí po vypnutí více či méně syčet. Provozná tlak je např. u mého auta 18 barů, tlak při vypnutém motoru 6,9 baru, takže to syčení je vyrovnávání tlaků.
Passat 4motion AVF
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

takze pokud to shrnu:

- plneno 4/2010 spolecne s vymenou vymeniku a tlakove hadice
pokud bezi klima, jde pri venkovnich cca 26° z fukaru vzduch o teplote cca 14° - nasavani vzduchu zvenku
- pokud dam nasavani z kabiny (vnitrni cirkulace), jde v rezimu Lo z ventilatoru vzduch cca 10°
- pod autem kondenzuje vlhkost, dela se louzicka
- tenka kovova cast hadice od klimy je ledova (ale lze na ni udrzet ruku), pokud je klima zapnuta. zajimave je, ze jen od doplnovaciho kohoutu smerem do kabiny. Doplnovaci ventil je oproti tomu teply.
- tlusta kovova cast tlakoveho okruhu je bud vlazna, nebo trochu chladnejsi, ale rozhodne ne tak, jako ta tenka.
-pylovy filtr je taktez menen 4/2010, Filtron oznacen AirFlow sipkou dolu (ve smeru nasavani vzduchu)
-Climatronic hlasi chyby 25b, 4FA a jeste tusim 4F7. Servomotorky se ale zdaji funkcni. Vnitrni/vnejsi cirkulacni klapka funguje urcite (je to hezky videt), obcas jen trochu zlobi klapka menici ofuk nohou za ofuk skla. Jinak se mi zda, ze to slape dobre.
- Zkouseno se dvemi Climatronic ridicimi jednotkami
- u vstupu hadic do vymeniku je patrny lehky unik trochu olejove zelene tekutiny, jenze to tam srejme bude z montaze, pri funkci tam nic videt neni
- kompresor se spousti, je patrny pokles otacet i zvyseni spotreby pri funkci klimy
- chladicvy ventilator klimy se spousti pri stani vozu na miste kazdyc cca 30 s na cca 30 s. prijde mi, ze pul minuty jede a pul ne.


Takze fakt nevim, kde hledat chybu...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

nevím, jestli jsem něco přehlédl ale kolik by jsis představoval, aby to chladilo???- 20? myslím, že ochladit vzduch na 10-15 stupňů je víc než dost.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

nevim jako podle mě VW a vlastně celý koncern má nejnižší teplotu 16 stupňů takže je blbost aby to foukalo míň ne???
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Kejdzus píše:nevim jako podle mě VW a vlastně celý koncern má nejnižší teplotu 16 stupňů takže je blbost aby to foukalo míň ne???
16 stupnu mas ale stalou teplotu a ne že ti poleze z pruduchu jen 16 -)
jinak teplota okolo 10 z pruduchu je celkem normální
VW T5 GP 103 KW long
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

tak ja nevim, nekdo tu psal, ze mu z klimy leze okolo 4° a na vnitřní okruh dokonce -2°. 14° vzduchem se rozpalene auto na treba 22° vychladi jen tezko...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

při venkovních 26°C je vnitřních 14°C málo , začal bych tím že bych zajel za někým kdo umí posoudit podle tlaků v soustavě účinost kompresoru , mě na předchozím autě řekl chlaďař že mě jde kompresor tak na 50% po rozebrání na třech pístech byli prasklé ventilky
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“