climatronic chladi, ale malo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
climatronic chladi, ale malo
Cim by to mohlo byt? kdyz sednu k tatovi do BMW E46, tak jde z ventilace ledovy vzduch. U me je taky znat celkem dost, kdyz zmenim rezim ekon za auto, ale rozhodne takova ledarna se nekona. Napln je stara cca 3 mes. Klimatizace pise nejake chyby, ale jsou to chyby servomotorku, ktere imho funguji... (i podle pohledu na ne). Diky
Jen bych jeste dodal, ze jedna roura klimatizace v motorovem prostoru je po chvilce provozu ledova, druha tak nejak neni ani tepla, ani studena. Sahara klimy se toci. Pred temi tremi mesici byl menen vyparnik a tlakova hadice...
Jen bych jeste dodal, ze jedna roura klimatizace v motorovem prostoru je po chvilce provozu ledova, druha tak nejak neni ani tepla, ani studena. Sahara klimy se toci. Pred temi tremi mesici byl menen vyparnik a tlakova hadice...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
po vypnuti motoru je jeste z hadic klimy slyset jakoby syceni cca 15 sekund, zrejme dokud neklesne tlak kompresoru. jinak nejstudenejsi vzduch, co se mi z toho podarilo dostat bylo 13°.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33973
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
to nebude ono... pred dvema mesicema mi kamarad myl wapem motor...slovacek.milos píše:taky bych vyměnil sušič a vyvapoval pořádně chladič, oba at to řádně protahuje, i odmastit chladič a jetě jednou ovapovat miloš
Jinak je pravda, ze kdyby tam bylo malo chladiva, tak mi bude blikat panel vzdy, nebo ne?
Jinak kdyz je klima pustena a auto stoji na miste, tak to krasne kondenzuje. Po cca 15ti minutach byla pod autem krasna louze...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
takze pokud to shrnu:
- plneno 4/2010 spolecne s vymenou vymeniku a tlakove hadice
pokud bezi klima, jde pri venkovnich cca 26° z fukaru vzduch o teplote cca 14° - nasavani vzduchu zvenku
- pokud dam nasavani z kabiny (vnitrni cirkulace), jde v rezimu Lo z ventilatoru vzduch cca 10°
- pod autem kondenzuje vlhkost, dela se louzicka
- tenka kovova cast hadice od klimy je ledova (ale lze na ni udrzet ruku), pokud je klima zapnuta. zajimave je, ze jen od doplnovaciho kohoutu smerem do kabiny. Doplnovaci ventil je oproti tomu teply.
- tlusta kovova cast tlakoveho okruhu je bud vlazna, nebo trochu chladnejsi, ale rozhodne ne tak, jako ta tenka.
-pylovy filtr je taktez menen 4/2010, Filtron oznacen AirFlow sipkou dolu (ve smeru nasavani vzduchu)
-Climatronic hlasi chyby 25b, 4FA a jeste tusim 4F7. Servomotorky se ale zdaji funkcni. Vnitrni/vnejsi cirkulacni klapka funguje urcite (je to hezky videt), obcas jen trochu zlobi klapka menici ofuk nohou za ofuk skla. Jinak se mi zda, ze to slape dobre.
- Zkouseno se dvemi Climatronic ridicimi jednotkami
- u vstupu hadic do vymeniku je patrny lehky unik trochu olejove zelene tekutiny, jenze to tam srejme bude z montaze, pri funkci tam nic videt neni
- kompresor se spousti, je patrny pokles otacet i zvyseni spotreby pri funkci klimy
- chladicvy ventilator klimy se spousti pri stani vozu na miste kazdyc cca 30 s na cca 30 s. prijde mi, ze pul minuty jede a pul ne.
Takze fakt nevim, kde hledat chybu...
- plneno 4/2010 spolecne s vymenou vymeniku a tlakove hadice
pokud bezi klima, jde pri venkovnich cca 26° z fukaru vzduch o teplote cca 14° - nasavani vzduchu zvenku
- pokud dam nasavani z kabiny (vnitrni cirkulace), jde v rezimu Lo z ventilatoru vzduch cca 10°
- pod autem kondenzuje vlhkost, dela se louzicka
- tenka kovova cast hadice od klimy je ledova (ale lze na ni udrzet ruku), pokud je klima zapnuta. zajimave je, ze jen od doplnovaciho kohoutu smerem do kabiny. Doplnovaci ventil je oproti tomu teply.
- tlusta kovova cast tlakoveho okruhu je bud vlazna, nebo trochu chladnejsi, ale rozhodne ne tak, jako ta tenka.
-pylovy filtr je taktez menen 4/2010, Filtron oznacen AirFlow sipkou dolu (ve smeru nasavani vzduchu)
-Climatronic hlasi chyby 25b, 4FA a jeste tusim 4F7. Servomotorky se ale zdaji funkcni. Vnitrni/vnejsi cirkulacni klapka funguje urcite (je to hezky videt), obcas jen trochu zlobi klapka menici ofuk nohou za ofuk skla. Jinak se mi zda, ze to slape dobre.
- Zkouseno se dvemi Climatronic ridicimi jednotkami
- u vstupu hadic do vymeniku je patrny lehky unik trochu olejove zelene tekutiny, jenze to tam srejme bude z montaze, pri funkci tam nic videt neni
- kompresor se spousti, je patrny pokles otacet i zvyseni spotreby pri funkci klimy
- chladicvy ventilator klimy se spousti pri stani vozu na miste kazdyc cca 30 s na cca 30 s. prijde mi, ze pul minuty jede a pul ne.
Takze fakt nevim, kde hledat chybu...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 651
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
tak ja nevim, nekdo tu psal, ze mu z klimy leze okolo 4° a na vnitřní okruh dokonce -2°. 14° vzduchem se rozpalene auto na treba 22° vychladi jen tezko...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
při venkovních 26°C je vnitřních 14°C málo , začal bych tím že bych zajel za někým kdo umí posoudit podle tlaků v soustavě účinost kompresoru , mě na předchozím autě řekl chlaďař že mě jde kompresor tak na 50% po rozebrání na třech pístech byli prasklé ventilky
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD