Stránka 1 z 4

Montáž FMIC do Golf IV

Napsal: 18 črc 2010, 22:09
od zaja.cz
Chlapi, chci do Golfa IV namontovat FMIC 700 x 140 x 65mm-aby to bylo s co nejmenším řezáním a kucháním stěny, nárazníku atd. Mám dvě otázky:

1) mám dát na auto jen FMIC (a origo vyhodit), nebo ho raději zapojit za originál-(že tam nechám dva?)-(třeba 2,5 audi má na obou stranách ten malý origo IC)

2)Budu muset nějak upravovat soft? Z důvodu že vedení vzduchu za turbem bude po instalaci FMIC cca o 2 metry delší. (ptám se protože mi bylo řečeno že pokud prý dám na auto sání do turba z ARL musím prý k tomu i doladit soft protože tam pak jde více vzduchu) AIRBOX A CELÉ VEDENÍ VZDUCHU K TURBU BUDE NEZMĚNĚNO-zůstane z AJM. Z FMIC PAK NAMONTUJU PLASTOVOU TRUBKU Z ARL. Tuhle:
Obrázek

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Napsal: 18 črc 2010, 22:13
od zaja.cz
:)

Napsal: 18 črc 2010, 23:26
od kibi
1) prigo IC vyhoď.....radši to pořeš tak, aby v případě nouze šel FMIC vyhodit a jednoduše tam vrátit origo IC ;)

2) pokud nebudeš více měnit průměr potrubí (což koukám nebudeš) tak soft jen k FMIC netřeba ladit ;)

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Napsal: 19 črc 2010, 07:20
od jordee_23
zaja.cz píše:Chlapi, chci do Golfa IV namontovat FMIC 700 x 140 x 65mm-aby to bylo s co nejmenším řezáním a kucháním stěny, nárazníku atd. Mám dvě otázky:

1) mám dát na auto jen FMIC (a origo vyhodit), nebo ho raději zapojit za originál-(že tam nechám dva?)-(třeba 2,5 audi má na obou stranách ten malý origo IC)

2)Budu muset nějak upravovat soft? Z důvodu že vedení vzduchu za turbem bude po instalaci FMIC cca o 2 metry delší. (ptám se protože mi bylo řečeno že pokud prý dám na auto sání do turba z ARL musím prý k tomu i doladit soft protože tam pak jde více vzduchu) AIRBOX A CELÉ VEDENÍ VZDUCHU K TURBU BUDE NEZMĚNĚNO-zůstane z AJM. Z FMIC PAK NAMONTUJU PLASTOVOU TRUBKU Z ARL. Tuhle:
Obrázek
hladaj na tu na fore. Huml daval na OI a pekne to nafotil. na inspiraciu skvele. a najdes foto aj GIV. pripojis to na origo vedenie.

Napsal: 19 črc 2010, 14:48
od Champion
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ontaz+fmic

toto inspirovalo aj mna urcite pridam foto jak prebehla montaz

Napsal: 19 črc 2010, 21:59
od zaja.cz
Chlapi, ještě přemýšlím zda tam vrazit ten 140 mm nebo 180mm.
Nemá to někdo z vás na Golfu IV?

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Napsal: 20 črc 2010, 06:56
od Forest
jordee_23 píše:...
Tak s O1 nelze G4 porovnavat ani nahodou, protoze O1 tam ma neuveritelnyho mista zatimco u G4 spekulujes s kazdym cm3.

Podle toho co pises bych Ti doporucil nekde sehnat chladickovku (a vse s tim souvisejici) z ARL. Je to system plug´n play a budes vice, nezli spokojenej.
Jinak na tu plastovou trubku co mas na te fotce velkyho bacha, protoze ma tendence praskat v tom svu (svarenci), slepit ani svarit se to neda a je dost draha ... ostatne o tom by Ti svoje umel zajiste povedet Dr. Diesel :roll:
A sani dej rozhodne z ASZ/ARL (nebo dej saci parohy z podelnyho motoru, treba AWX a zkratis si delku vedeni vzduchu od IC), protoze to z AJM je znacne restriktivni.

Dalsi vyhodou je fakt, ze v pripade prodeje vozu mas moznost to vse vratit zpet a prodat to jako original bez nutnosti nakupovat nove (upravou znehodnocene) dily.

Napsal: 20 črc 2010, 08:30
od marena tdi
kdyz FMIC tak nejlepe v kombinaci s prednim naraznikem s R32 nebo jeho replikou.vznikne ti tam nejake to misto na intalaci.pak ti jen zbyde lehce upravit stenu ve spodni casti.u origo narazniku hodne malo mista a nevyhnes se rezani.druha volba je to cele prezkladat do ARL.sice zaplatis zpocatku "ranec" ale ve finale si myslim ze se to oplati.komplet prestavbovou sadu jak jsem zjistoval nedavno ma LADAS.

Napsal: 20 črc 2010, 09:40
od Vici
já bych šel taky do zástavby z ARL (resp. mám to nachystané do Oktávky - jen není čas), je to čisté a funkční řešení. LADAS jistě něco bude mít a za dobrou cenu jako vždy (navíc má vždy vše v luxus stavu a hlavně komplet), stačí mu napsat :-)

Napsal: 20 črc 2010, 10:59
od Ladas
možná bych něco našel a je to asi nejjednodušší než tam něco vymýšlet...(rofl)

Napsal: 20 črc 2010, 21:38
od zaja.cz
Tady jsem trochu hledal na netu a třeba na tomto gollfu IV se moc neřezalo:Jen výztuha.
Je to sice chladič s vývody na jedné straně, ale jde mi o porovnání velikosti.
Ale asi nakonec obědnám ten 14cm vysoký ať vleze do prostřední mřížky pod výztuhu. Sací parohy už mám na autě z ARL.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 20 črc 2010, 23:24
od Ladas
jen výztuha je docela důležitý bezpečnostní prvek nemluvě o kroucení předku...

Napsal: 21 črc 2010, 07:26
od zaja.cz
Jo, já vim proto jsem nakonec obědnal te 14cm vysoký. Dle mojich výpočtů by měl pasovat pod výztuhu bez řezání.

Napsal: 25 srp 2010, 10:25
od kave66
zaja.cz píše:Jo, já vim proto jsem nakonec obědnal te 14cm vysoký. Dle mojich výpočtů by měl pasovat pod výztuhu bez řezání.
tak jak pokračuješ? vešel se bez řezání ?

Napsal: 30 srp 2010, 08:59
od rege245
mam par otazok ohladom IC vseobecne:
1. ako je to s odozvou na plyn ak sa vymeni povodny IC za vacsi? turbu to asi trva dlhsie keym natlakuje vacsi objem nie?
2. zvysi vykon vymena serioveho IC za vacsi ak pri chipe sa nedvihal tlak turba?