Škoda Felicie 1,9 D nechce chytnout

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Škoda Felicie 1,9 D nechce chytnout

Příspěvek od martinkratas »

Ráno mě volala manželka, že přišla k autu a nažhavila, start a auto chytlo jen na pár vteřin a zdechlo. Opakovala několikrát a pořád stejné i s plynem. Co to může dělat. Není to ventil co zastavuje přívod nafty do čerpadla??? Nemá někdo stejnou zkušenost. Všem předem díky. ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nedošla jí nafta? Ať se podívá,/nebo někdo/zda se jí při startu kouří z výfuku...
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

imobilizér? nerozpadl se jí třeba klíček?....
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

bez neho by ani nachytila... uz sa mi to raz stalo...

a co tak vymenit palivovy filter ? mozno nejake usady v nadrzi... kolko tam mas nafty ?
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4923
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já také tipuji imobilizér...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně. :?
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně. :?
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

skus pozriet ukostrenie, poriadne popritahuj vycsti kontakty... tak isto aj na riadiacke... ak nic tak riadiacka KO
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Zítra to zkusím, ale na ŘJ jsou kontakty jako nové. Já to už před zimou prošplíchal kontaktolem tak zkusím ty kostry. Nevíte kolik přijde ŘJ a jestli se u tohodle auta musí přizpůsobovat??? Díky ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

u tohohle auta se ale nespojuješ s 01 - řídící jednotka motoru ale tuším 47 - elektronika diesel čerpadla.. nebo tak nějak.. píšu to z hlavy, můžu se plést
koukali jste tedy na správnou jednotku?

tu "řj" bych možná někde našel starší, určitě dobrou...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Za kolik by byla???
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

Adresa 41. A ak nic tak skontrolovat napajanie poistka 5A pripadne K vedenie. Najprv zo zasuvky do pocitaca a potom z modulu immo do rj ventilu paliva.
Obrázek
Obrázek
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Moc tomu nerozumím, ale odkud máš ty obrázky?? Musím někde půjčit ŘJ a pak se uvidí. Do toho Vagu mám zadat tu adresu kde??? Díky.
uhustick
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12 zář 2007, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od uhustick »

(noteeth)
no majstri nic zadnej navod pro blbecky tak treba skusit toto
=
http://www.alfredsport.sk/product/liqui ... 00ml-1589/
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

martinkratas píše:Moc tomu nerozumím, ale odkud máš ty obrázky?? Musím někde půjčit ŘJ a pak se uvidí. Do toho Vagu mám zadat tu adresu kde??? Díky.
Rj ti nepomoze. Immo ine priamo do rj ventilu vypnutia paliva. Treba mu skontrolovat najprv napajanie a kostru a potom pripadne K-cko. Ak mas vag pozri este v immo prijem kluca, autorizaciu a tiez odpoved od rj ventilu. To vsetko mas v nameranych hodnotach. Pripadne sa to da aj obist. Ale na to treba vela snahy. Rozbrusit kryt na cerpadle a prepojit ventil priamo od +15
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“