Ráno mě volala manželka, že přišla k autu a nažhavila, start a auto chytlo jen na pár vteřin a zdechlo. Opakovala několikrát a pořád stejné i s plynem. Co to může dělat. Není to ventil co zastavuje přívod nafty do čerpadla??? Nemá někdo stejnou zkušenost. Všem předem díky.
Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně.
Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně.
Zítra to zkusím, ale na ŘJ jsou kontakty jako nové. Já to už před zimou prošplíchal kontaktolem tak zkusím ty kostry. Nevíte kolik přijde ŘJ a jestli se u tohodle auta musí přizpůsobovat??? Díky
u tohohle auta se ale nespojuješ s 01 - řídící jednotka motoru ale tuším 47 - elektronika diesel čerpadla.. nebo tak nějak.. píšu to z hlavy, můžu se plést
koukali jste tedy na správnou jednotku?
tu "řj" bych možná někde našel starší, určitě dobrou...
Adresa 41. A ak nic tak skontrolovat napajanie poistka 5A pripadne K vedenie. Najprv zo zasuvky do pocitaca a potom z modulu immo do rj ventilu paliva.
martinkratas píše:Moc tomu nerozumím, ale odkud máš ty obrázky?? Musím někde půjčit ŘJ a pak se uvidí. Do toho Vagu mám zadat tu adresu kde??? Díky.
Rj ti nepomoze. Immo ine priamo do rj ventilu vypnutia paliva. Treba mu skontrolovat najprv napajanie a kostru a potom pripadne K-cko. Ak mas vag pozri este v immo prijem kluca, autorizaciu a tiez odpoved od rj ventilu. To vsetko mas v nameranych hodnotach. Pripadne sa to da aj obist. Ale na to treba vela snahy. Rozbrusit kryt na cerpadle a prepojit ventil priamo od +15