Stránka 1 z 1
zapojeni hadicek na G3
Napsal: 21 lis 2006, 16:14
od phobos
lidi potrebuju poradit se zapojenim hadicek na G6 TDI 66kw
potrebuju vedet kam zapojit hadicku ktera vede od RJ
a dalsi kam s hadickou ktera vede ze spodniho vyvodu od N75
dekuji
Napsal: 21 lis 2006, 16:38
od syncon
Ahoj me hadicka od rj vede do litinovyho kolena ze ktereho vedou do IC a
a ta spodni mi vede do vyvevy.
Napsal: 21 lis 2006, 16:43
od phobos
syncon píše:Ahoj me hadicka od rj vede do litinovyho kolena ze ktereho vedou do IC a
a ta spodni mi vede do vyvevy.
myslis asi do toho kolena na sani vzduchu co je primo na motoru ok to jsem potreboval vedet dik
Napsal: 21 lis 2006, 21:58
od skodik
kdyby sem někdo hodil obrázek zapojení hadicek tak by to bylo super,aspon si to můžu zkontrolovat,díky
Napsal: 21 lis 2006, 22:49
od Huml
Napsal: 21 lis 2006, 22:50
od Huml
je to na Octu, ale to zapojení N75ky na prvním obrázku sedí i na starší modely
Napsal: 22 lis 2006, 19:47
od phobos
Huml píše:je to na Octu, ale to zapojení N75ky na prvním obrázku sedí i na starší modely
super dik
Napsal: 23 lis 2006, 20:54
od skodik
taky díky

Napsal: 26 čer 2007, 20:04
od Lukas.J.J
Řešim N75 u obtoku na motoru Z1 - Audi80 a to z toho prostýho důvodu, že ho na autě vůbec nemám, hadičky nezapojený.... Koupil jsem bouračku a někdo ho potřeboval a to tak, že uštípnul i konektor
Měl bych dotaz, jestli se to dá nahradit i jiným ventilem N75, např. z Oct I, nebo jiným, když už nemám ten konektor, tak bych tam naletoval ten odpovídající ventilu...
Předem díky za pomoc s polotovarem TDI

Napsal: 26 čer 2007, 20:47
od Huml
můžeš tam dát klidně i z Octy a to jak ze staršího tak i z novějšího modelu(liší se pouze zásuvkou), doporučuju spíše starší typ, hranatá zásuvka, jelikož se dá za už dobrou cenu koupit v neoriginále.
Napsal: 26 čer 2007, 21:04
od tomáš karbus
u oktavie jen z motoru agr
Napsal: 26 čer 2007, 21:23
od Huml
ano, to je pravda, ale jsou dva typy těch ventilů a ty se liší zásuvkou, do VIN >> 1U-X-232 429 a >> 1U-X8208 717 je s hranatou, jako např. u G3 a od, s oválnou
Napsal: 27 čer 2007, 08:18
od Lukas.J.J
Otázka na závěr - vim, že hodně zlobějí, vyplatí se koupit starší, nebo jít rovnou pro nový? Nový konektor asi neseženu, co? I když možná ve Škoda - service ano.
Jen mě zaráží, že auto jezdí normálně. Sice turbo je slyšet nějak hodně, zatím s tím ale moc nejezdim. Spíš jen prubenfahre...
Napsal: 27 čer 2007, 09:05
od David.GIII.tdi
auto sice jezdí normálně ,ale jen do doby než překročíš max plnící turba, pak spadne do nouzáku
Napsal: 27 čer 2007, 13:12
od Lukas.J.J
Tak to asi dneska nastalo...

A jelikož mi nic nedokáže turbo odpojit, tak to skáče, jakoi sviň... Měl jsem se na tu prubenfahre vyprdnout.
