Tvrdy pedal brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Tvrdy pedal brzdy

Příspěvek od Ivanek007 »

Ahoj, po vymene prednich dsticek, a kotoucu Pri ktere se stala nehoda s praskou trubickou do trmenu mam tvrdy padal brzdy, neni tam mekky jak pred tou kolizí, je to jako kdyby to slo bez posilovace ale zas tak tvrdy a necitelny to neni, dnes sem jel s golfem a tam sel pedal krasne lehce(skoro jako plyn) brzdilo to nadherne, uz skoro od vrch chodu. S vyvevou ani posilovacem sem nic nedal, muze to byt spatne odvzdusnene??? nebo co?? diky Jo je to na passatu 2.5 rv 2002
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Kdyby tam byl vzduch tak je pedál měký a pružil by.....tou trubickou myslíš hadičku nebo trubku?A u obou kol nebo jen jedno?Když jsi zatlačoval pístek ve třmenu povolil jsi odvzdušňovák?....Kdyby ti nešel posilovač tak to poznáš....nebylo by možné skoro zastavit....jinak když šlápneš na brzdu s vypnutým motorem a nastartuješ tak by se měl lehce propadnout......
Je možné ,že máš zavzdušněnou jednotku ABS ,ale to se odzvdušńuje VAGEM....
Mě se zase pedál propadá na podlahu....takže ti závidím.....ale brzdí mi to docela pěkně ,ale až v 1/3 jeho chodu.....
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

mě praskla ta rtubicka, a menil sem to i s hadickou.... jinak odvzdusnovaky sem nikdy nepovoloval, jen sem vzal za kotouc do strany a pistek se zatlacil. vim ze posilovac jde, ale je to moc tvrdy. a ABS mi pres vag na tomhle nejde odvdusnit, proste je to prej tim ze toto je jiny vyrobce nez je treba na oktavkach, tak nevim.
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

A to si to ani neodvzdušňoval?
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Podívej se na podtlakovou hadici k posilovači jestli těsní anebo na ní není nějaká prasklina.

Jak jsi po výměně hadičky odvzdušňoval když jsi nepovoloval odvzdušňáky?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

A to jde snad jinak nez povolit odvzdusnovaky??? otazka znela jestli sem povolil odvzdusnovaky pri odtlaceni pistku!!!
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Ivanek007 píše:A to jde snad jinak nez povolit odvzdusnovaky??? otazka znela jestli sem povolil odvzdusnovaky pri odtlaceni pistku!!!
napsal jsi:
jinak odvzdusnovaky sem nikdy nepovoloval
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

môžeš byť rád, ja som menil brzdovú kavpalinu, odzvdučňoval asi 3 krát a stáel ho mám mäkší ako predtým, starý dobrý tvrdý pedál:DDD
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Přesně...
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

mito85 píše:môžeš byť rád, ja som menil brzdovú kavpalinu, odzvdučňoval asi 3 krát a stáel ho mám mäkší ako predtým, starý dobrý tvrdý pedál:DDD
Tenhle problém jsem měl u mojí Octy a zjistil jsem že jsem to odvzdušňoval v nesprávném pořadí.Záleží na tom jakej je tam systém
Mark 20 anebo Mark 60

Mark 20:
Pořadí odvzdušňování
1 - brzdový váleček/brzdový třmen vzadu vpravo
2 - brzdový váleček/brzdový třmen vzadu vlevo
3 - brzdový třmen vpředu vpravo
4 - brzdový třmen vpředu vlevo

Mark 60:
Pořadí odvzdušňování
1 - brzdový třmen vpředu vlevo
2 - brzdový třmen vpředu vpravo
3 - brzdový třmen vzadu vlevo
4 - brzdový třmen vzadu vpravo
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 05 čer 2010, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laclosak »

Já měl zato ,že se vždy odvzdušňuje od nejvzdálenějšího místa od hl.brzd.válce.....a postupuje se směrek k němu...teď si mě zaskočil s tím Mark 60....to si někde vyčet? (hm)
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

hosi houby starej dobrej tvrdej pedal, clovek na to slape a hovno to brzdi, lepsi je kdys se na to jen ptochu opru a hnedle to brzdi a jde lehce.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Laclosak píše:Já měl zato ,že se vždy odvzdušňuje od nejvzdálenějšího místa od hl.brzd.válce.....a postupuje se směrek k němu...teď si mě zaskočil s tím Mark 60....to si někde vyčet? (hm)
Dílenská příručka :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ROBIG píše:
Laclosak píše:Já měl zato ,že se vždy odvzdušňuje od nejvzdálenějšího místa od hl.brzd.válce.....a postupuje se směrek k němu...teď si mě zaskočil s tím Mark 60....to si někde vyčet? (hm)
Dílenská příručka :)
Mark 60 je od 2001, pro ty co je to zajíma, nekdy nepomuže ani toto. :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ROBIG píše:
Laclosak píše:Já měl zato ,že se vždy odvzdušňuje od nejvzdálenějšího místa od hl.brzd.válce.....a postupuje se směrek k němu...teď si mě zaskočil s tím Mark 60....to si někde vyčet? (hm)
Dílenská příručka :)
Mark 60 je od 2001, pro ty co je to zajíma, nekdy nepomuže ani toto. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“