Tvrdy pedal brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tvrdy pedal brzdy
Ahoj, po vymene prednich dsticek, a kotoucu Pri ktere se stala nehoda s praskou trubickou do trmenu mam tvrdy padal brzdy, neni tam mekky jak pred tou kolizí, je to jako kdyby to slo bez posilovace ale zas tak tvrdy a necitelny to neni, dnes sem jel s golfem a tam sel pedal krasne lehce(skoro jako plyn) brzdilo to nadherne, uz skoro od vrch chodu. S vyvevou ani posilovacem sem nic nedal, muze to byt spatne odvzdusnene??? nebo co?? diky Jo je to na passatu 2.5 rv 2002
Kdyby tam byl vzduch tak je pedál měký a pružil by.....tou trubickou myslíš hadičku nebo trubku?A u obou kol nebo jen jedno?Když jsi zatlačoval pístek ve třmenu povolil jsi odvzdušňovák?....Kdyby ti nešel posilovač tak to poznáš....nebylo by možné skoro zastavit....jinak když šlápneš na brzdu s vypnutým motorem a nastartuješ tak by se měl lehce propadnout......
Je možné ,že máš zavzdušněnou jednotku ABS ,ale to se odzvdušńuje VAGEM....
Mě se zase pedál propadá na podlahu....takže ti závidím.....ale brzdí mi to docela pěkně ,ale až v 1/3 jeho chodu.....
Je možné ,že máš zavzdušněnou jednotku ABS ,ale to se odzvdušńuje VAGEM....
Mě se zase pedál propadá na podlahu....takže ti závidím.....ale brzdí mi to docela pěkně ,ale až v 1/3 jeho chodu.....
mě praskla ta rtubicka, a menil sem to i s hadickou.... jinak odvzdusnovaky sem nikdy nepovoloval, jen sem vzal za kotouc do strany a pistek se zatlacil. vim ze posilovac jde, ale je to moc tvrdy. a ABS mi pres vag na tomhle nejde odvdusnit, proste je to prej tim ze toto je jiny vyrobce nez je treba na oktavkach, tak nevim.
napsal jsi:Ivanek007 píše:A to jde snad jinak nez povolit odvzdusnovaky??? otazka znela jestli sem povolil odvzdusnovaky pri odtlaceni pistku!!!
jinak odvzdusnovaky sem nikdy nepovoloval
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Tenhle problém jsem měl u mojí Octy a zjistil jsem že jsem to odvzdušňoval v nesprávném pořadí.Záleží na tom jakej je tam systémmito85 píše:môžeš byť rád, ja som menil brzdovú kavpalinu, odzvdučňoval asi 3 krát a stáel ho mám mäkší ako predtým, starý dobrý tvrdý pedál:DDD
Mark 20 anebo Mark 60
Mark 20:
Pořadí odvzdušňování
1 - brzdový váleček/brzdový třmen vzadu vpravo
2 - brzdový váleček/brzdový třmen vzadu vlevo
3 - brzdový třmen vpředu vpravo
4 - brzdový třmen vpředu vlevo
Mark 60:
Pořadí odvzdušňování
1 - brzdový třmen vpředu vlevo
2 - brzdový třmen vpředu vpravo
3 - brzdový třmen vzadu vlevo
4 - brzdový třmen vzadu vpravo
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Dílenská příručkaLaclosak píše:Já měl zato ,že se vždy odvzdušňuje od nejvzdálenějšího místa od hl.brzd.válce.....a postupuje se směrek k němu...teď si mě zaskočil s tím Mark 60....to si někde vyčet?

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
