Superb 2.5 L&K 2007

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Superb 2.5 L&K 2007

Příspěvek od zadar08 »

Dobry den zaprve odpuste cetsinu ale nejsem zdejsi. Mam problemy dva a to bouchani v predni casti po vymenen tlumicu kde pri prejezdu prudkich nerovnosti ci prudkeho narazu se oziva zvuk jako kdyz bouchate do prazdneho kufru, je to i pri brzdeni. V servise kam sem puvodne jel s problemem s vybracema od kol se pustili do vymeni tlumicu, usazeni tlumicu a tycek stabilizatoru a vysledek je 24.000 v prd... a auto horsi nez kdyz sem tam jel, kola mam 17 a je pravda ze po vymene tlumicu to tedka lepe sedi ale zase to vyce drnca na CZ silnicich. Po asi treti navsteve stejneho servisu mi tvrdi ze to je na 90% silentblok ze zjistili ze je jeden mekci nez druhej a hlavne ze na tohoto superba je zapotreby nejaky special.. no nevym jedini co vym ze me oprava stoji dost penez a auto je v horsim stavu nez predtim...Netusite nekdo prosim co stim a co pri vymene tlumicu mohlo zpusobyt zhorseni? pred timto to bylo v pohode a tlumice jevili znamky bezneho opotrebeni pri jizde po praze...

Druhy problem je ze od 60 km vyse jsou v aute citit nepatrne vybrace ktere pri jizde 130-180 jsou mozne pozorovat na sedadle spolujezdce, ci na zadnich seddlech kdyz se opirate o dvere a jde to i do radici paky, nejde to do volantu jako ze se klepe zetrany na stranu ale spise je v celem aute citit mikro vybrace ktere se nijak nezvisuje ci nesnizuje, skousel sem rozjet na 130-150 a vypnout motor a neni to motorem. Mam nove letni pneu bridgestone, origo disky L&K a tvrdi ze kontorlovali a ze nejsou narazene a pneu je sice z www ale jsou pri OK. Po asi trech prevazenich mi v servise rekli ze toto orginal L&K disky se musi vyvazovat jinou metodou a popravde vybrace pri jizde ustali, zato se po prevzeti auta ze servisu objevila nova a to pri prudkemu brzdeni kolem 100-130 se rozechveje vyditelne celi volant a nova diagnoza je ze jsou to brzdove kotouce. Nechapu jak je mozne ze se tato zavada pred tim neobjevila ale ze u obou pripadu jsou nasledkem odborneho zasahu servisu...

Prosim o Vase komentare co by to mohlo byt ci pripadne zda nemate kontakt na nekoho kdo se specializuje na opravy 2.5 L&K.

Jinak auto je naprosto skvele a az na tohle jsem doufal ze spolu budem az do tech 200-300.000 jako tu vetsina z vas pise. je to pohodlne, obrovske auto a 2.5 si vylozene uzivam na dlouhe cesty.

sorry za cestinu.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

dost trpi predni naprava- ramena a jejich ulozeni.... Cena za opravu v autorizovanem servise je dost vysoka.... kotouce se u techto aut nekrouti...

Kdo a kde jsi to nechal opravovat? Neni mozne ze ti v servise vymenili kotouce?
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zadar08 »

ramena skousel kdyz to bylo na zvedaku a pri je to OK.jo tech 24.000 bylo v neautorizovanem servisu. Kotouce nemenili ale tvrdil ze se maji menit kolem 80.000-100.000 a to jeste nebyli auto ma najeto 104.000km.
je mozne ze to nastalo az po vymene tlumicu, to me nejak nehraje pokud se to do te doby neprojevovalo jak je mozne ze po vymene to zacalo? tlumice byli meneni nejdrive na 50000 pak tedka...

dekuji
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zadar08 »

mno tak dalsi info je ze by to mohly byt silentbloky vepredu...tak to asi necham vymenit a budu se modlit jinak dalsich 5-6 tisic fuc...

jak poznam ze semaji vymenit brzdove kotouce?

dekuji
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

zvlnění poznáš že kopou do řízení,zeslabení přeměříš posuvným měřítkem a pak samozřejmě vizuální kontrola.doporučuji s kotoučema měnit i destičky a použít stejnou značku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zadar08 »

OťasTDi píše:zvlnění poznáš že kopou do řízení,zeslabení přeměříš posuvným měřítkem a pak samozřejmě vizuální kontrola.doporučuji s kotoučema měnit i destičky a použít stejnou značku
jsem laik ale po premereni to kope do volantu pri prudkemu zpomaleni treba ze 150 na 100 tak se to cele rozehveje. kolik ma byt tloustka prosim?

diky
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tloušťka nového je tuším 25mm.kolik má mít nejméně,to v hlavě nemám.ti co stáčí na soustruhu poradí.ale jestli ti rozechvějí auto při brzdění,tak bych je vyměnil. někdo je nechává jen stočit soustruhem...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

OťasTDi píše:tloušťka nového je tuším 25mm.kolik má mít nejméně,to v hlavě nemám.ti co stáčí na soustruhu poradí.ale jestli ti rozechvějí auto při brzdění,tak bych je vyměnil. někdo je nechává jen stočit soustruhem...
23mm sou ko
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zadar08 »

tak velice jednoduse spatne premerena kola. po premereni tentokrat v zahranici vse OK.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

zadar08 píše:tak velice jednoduse spatne premerena kola. po premereni tentokrat v zahranici vse OK.
Vyvážení, nebo geometrie?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Panky píše:Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
Co je to "S křivka", slyším to prvně...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
zadar08
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 11:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zadar08 »

jen vyvazeni ale poradne.. sundat zavazi a na profi pristroji vyvazit...
Uživatelský avatar
pasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2006, 14:55
Bydliště: kósek od Kladna

Příspěvek od pasat »

dhfool píše:
Panky píše:Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
Co je to "S křivka", slyším to prvně...
Snad to pomůže i dalším:

http://forum.skodahome.cz/index.php?app ... 9&file=max
Passat CC TDI, Octavia II TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Docela by mne zajímalo, jak dlouho tahle pečlivá geometrie taxikáři vydrží např. v Praze..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“