Superb 2.5 L&K 2007
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2.5 L&K 2007
Dobry den zaprve odpuste cetsinu ale nejsem zdejsi. Mam problemy dva a to bouchani v predni casti po vymenen tlumicu kde pri prejezdu prudkich nerovnosti ci prudkeho narazu se oziva zvuk jako kdyz bouchate do prazdneho kufru, je to i pri brzdeni. V servise kam sem puvodne jel s problemem s vybracema od kol se pustili do vymeni tlumicu, usazeni tlumicu a tycek stabilizatoru a vysledek je 24.000 v prd... a auto horsi nez kdyz sem tam jel, kola mam 17 a je pravda ze po vymene tlumicu to tedka lepe sedi ale zase to vyce drnca na CZ silnicich. Po asi treti navsteve stejneho servisu mi tvrdi ze to je na 90% silentblok ze zjistili ze je jeden mekci nez druhej a hlavne ze na tohoto superba je zapotreby nejaky special.. no nevym jedini co vym ze me oprava stoji dost penez a auto je v horsim stavu nez predtim...Netusite nekdo prosim co stim a co pri vymene tlumicu mohlo zpusobyt zhorseni? pred timto to bylo v pohode a tlumice jevili znamky bezneho opotrebeni pri jizde po praze...
Druhy problem je ze od 60 km vyse jsou v aute citit nepatrne vybrace ktere pri jizde 130-180 jsou mozne pozorovat na sedadle spolujezdce, ci na zadnich seddlech kdyz se opirate o dvere a jde to i do radici paky, nejde to do volantu jako ze se klepe zetrany na stranu ale spise je v celem aute citit mikro vybrace ktere se nijak nezvisuje ci nesnizuje, skousel sem rozjet na 130-150 a vypnout motor a neni to motorem. Mam nove letni pneu bridgestone, origo disky L&K a tvrdi ze kontorlovali a ze nejsou narazene a pneu je sice z www ale jsou pri OK. Po asi trech prevazenich mi v servise rekli ze toto orginal L&K disky se musi vyvazovat jinou metodou a popravde vybrace pri jizde ustali, zato se po prevzeti auta ze servisu objevila nova a to pri prudkemu brzdeni kolem 100-130 se rozechveje vyditelne celi volant a nova diagnoza je ze jsou to brzdove kotouce. Nechapu jak je mozne ze se tato zavada pred tim neobjevila ale ze u obou pripadu jsou nasledkem odborneho zasahu servisu...
Prosim o Vase komentare co by to mohlo byt ci pripadne zda nemate kontakt na nekoho kdo se specializuje na opravy 2.5 L&K.
Jinak auto je naprosto skvele a az na tohle jsem doufal ze spolu budem az do tech 200-300.000 jako tu vetsina z vas pise. je to pohodlne, obrovske auto a 2.5 si vylozene uzivam na dlouhe cesty.
sorry za cestinu.
Druhy problem je ze od 60 km vyse jsou v aute citit nepatrne vybrace ktere pri jizde 130-180 jsou mozne pozorovat na sedadle spolujezdce, ci na zadnich seddlech kdyz se opirate o dvere a jde to i do radici paky, nejde to do volantu jako ze se klepe zetrany na stranu ale spise je v celem aute citit mikro vybrace ktere se nijak nezvisuje ci nesnizuje, skousel sem rozjet na 130-150 a vypnout motor a neni to motorem. Mam nove letni pneu bridgestone, origo disky L&K a tvrdi ze kontorlovali a ze nejsou narazene a pneu je sice z www ale jsou pri OK. Po asi trech prevazenich mi v servise rekli ze toto orginal L&K disky se musi vyvazovat jinou metodou a popravde vybrace pri jizde ustali, zato se po prevzeti auta ze servisu objevila nova a to pri prudkemu brzdeni kolem 100-130 se rozechveje vyditelne celi volant a nova diagnoza je ze jsou to brzdove kotouce. Nechapu jak je mozne ze se tato zavada pred tim neobjevila ale ze u obou pripadu jsou nasledkem odborneho zasahu servisu...
Prosim o Vase komentare co by to mohlo byt ci pripadne zda nemate kontakt na nekoho kdo se specializuje na opravy 2.5 L&K.
Jinak auto je naprosto skvele a az na tohle jsem doufal ze spolu budem az do tech 200-300.000 jako tu vetsina z vas pise. je to pohodlne, obrovske auto a 2.5 si vylozene uzivam na dlouhe cesty.
sorry za cestinu.
ramena skousel kdyz to bylo na zvedaku a pri je to OK.jo tech 24.000 bylo v neautorizovanem servisu. Kotouce nemenili ale tvrdil ze se maji menit kolem 80.000-100.000 a to jeste nebyli auto ma najeto 104.000km.
je mozne ze to nastalo az po vymene tlumicu, to me nejak nehraje pokud se to do te doby neprojevovalo jak je mozne ze po vymene to zacalo? tlumice byli meneni nejdrive na 50000 pak tedka...
dekuji
je mozne ze to nastalo az po vymene tlumicu, to me nejak nehraje pokud se to do te doby neprojevovalo jak je mozne ze po vymene to zacalo? tlumice byli meneni nejdrive na 50000 pak tedka...
dekuji
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 168
- Registrován: 21 říj 2008, 21:32
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
jsem laik ale po premereni to kope do volantu pri prudkemu zpomaleni treba ze 150 na 100 tak se to cele rozehveje. kolik ma byt tloustka prosim?OťasTDi píše:zvlnění poznáš že kopou do řízení,zeslabení přeměříš posuvným měřítkem a pak samozřejmě vizuální kontrola.doporučuji s kotoučema měnit i destičky a použít stejnou značku
diky
tloušťka nového je tuším 25mm.kolik má mít nejméně,to v hlavě nemám.ti co stáčí na soustruhu poradí.ale jestli ti rozechvějí auto při brzdění,tak bych je vyměnil. někdo je nechává jen stočit soustruhem...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Co je to "S křivka", slyším to prvně...Panky píše:Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- pasat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 10 srp 2006, 14:55
- Bydliště: kósek od Kladna
Odpovědi: 0
Snad to pomůže i dalším:dhfool píše:Co je to "S křivka", slyším to prvně...Panky píše:Rozhodně bych si nechal auto od někoho prohlídnout. Ale ne tam kde Ti to dělali do teď. Chce to přejít všechny čepy a uložení a pak nechat udělat geometrii, ale kvalitní. Na Superbu se musí dělat i S křivka, pokud jí neudělaj, tak mužeš mít takovéhle problémy a nebo bude auto neklidný. Hlavně v zatáčkách. Je sice ta geom. dražší ale bude klid.
http://forum.skodahome.cz/index.php?app ... 9&file=max
Passat CC TDI, Octavia II TDI