Zhasínání motoru.Audi A6 3.0 tdi cr,

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Michal
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 24 led 2006, 12:02
Odpovědi: 0

Zhasínání motoru.Audi A6 3.0 tdi cr,

Příspěvek od Michal »

Po zahřátí motoru, zhasíná motor na volnoběh a nebo při dojezdu než auto zastaví, rozsvítí kontrolku žhavení, v paměti závad uložena závada, 004195 regulátor tlaku- horní mez nedosažena, spodní mez překročena, zkrat na plus.Při projevu začnou kolísat otáčky volnoběhu, při měření váhy vzduchu začne motor nasávat více vzduchu a začne se otvírat a zavírat EGR ventil a klapka chlazení výfukových plynů.Po odpojení EGR a klapky žádná změna,závada se stále projevovala.Nenapadá někoho jaký je problém.Předem děkuji za rady.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Obrázek

Chladič kdyby něco bych měl,ale je to na poslední typ motoru 176 KW.Jinak co jsem slyšel,dost odchází klapky,resp.ozubené kolečka do v nich.Klapku mám doma jak na starý tak nový motor,ale tu si nechávám pro sebe,ale vnitřnosti bych uměl sehnat.
Michal
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 24 led 2006, 12:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michal »

Díky za radu, ale pokud by byla klapka vadná tak jednotka napíše závadu, i u klapek vzduchu,jednotka motoru 4F0 910 401A nebo L/LX?
pettex
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 01 lis 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od pettex »

Vyřešil už někdo tento problém? Taky mi 3,0TDI CR občas zdechne při volnoběhu, asi tak po 2 minutách začne tlak v railu klesat z 250 Baru, někdy na 170 a motor jenom zotorokuje a tlak se hned vrýtí na 250, ale někdy to jde pod 150 a motor zdechne. Nic jiného než čerpadlo mně nanapadá....
1taxi1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 zář 2014, 07:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od 1taxi1 »

Už to někdo vyřešil?
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“