Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Nedávno jsem se začal zajímat o rally-konkrétně skupina B a zaujal mě vůz audi Sport Quattro S1.Sháním o tomto vozidle nějaké informace,ale nedaří se mi nic moc najít,mám jen pár základních informací,ale pokud někdo z vás něco ví,popřípadě nejaká vlastní zkušenost,sem s tím:-), děkuji!!!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

myslim ze origo S1 bude pekne draha, je to legenda
Mercdes C cdi
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jako na youtube mam projetý všechny snad videa co jsem na šel a jako fakt super kára, ale něco o motoru, pohunu a karoserii by to chtělo vědět,spotřeba asu musela být zajímavá.Kde to jen sehnat,na netu jsou nějaký data o tom,ale není tam vše!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

dolar100 píše:myslim ze origo S1 bude pekne draha, je to legenda

na netu jsem našel Audi Sport Quattro za 450 000 EURO a je to v Čr v nějakém muzeu,přesně nevím,je to originál, který se účastnil dvou světových rally a řídily to legendy.Odkaz dodám!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

No tak rozhodně tam byl pětihrnec , to je notoricky známo , to ostatní by ti nějaký rallye fanatik snad zdělil , asi je to podobní coupe

Tady máš inspiraci http://www.rene-rumler.de/ koukni vlevo na projekt 850
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak mělo to motor 2,2 5ti válec 20V turbo, výkon cca 550-650 koní, chystali verze s výkonem okolo 1000 koní, ale to už prej šlo sotva udržet na silnici a stejně mezitím Gr. B stihli zakázat.... převodovka 6q manual, mezinápravovej diferenciál torsen s rozdělením 50:50, trochu zvláštnost byl vodní chladič vzadu, atd... z aut gruppe B to bylo první auto s pohonem 4x4 a než si to konkurence uvědomila, tak udi vyhrávalo s náskokem několika minut... jinak mezi ostatníma autama br.B to bylo asi "nejnormálnější" auto, páč mělo s civilním quattrem relativně velkou příbuznost, ostatní auta byly jen buginy z ocelovejch trubek s laminátovou kastlí

Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

inak Sport Quattro S1 mala uz vtedy v 80tych rokoch DSG,
motor: 2,1l R5 Turbo 530 koni, 2,6s 0na100
existuje este Sport Quattro 2,1l 306koni
a slabsie Quatra 2,1 a 2,2l
milujem zvuk tohoto auta
Mercdes C cdi
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dolar: sory, ale DSG rozhodně neměla, měla 6q manual s klasickou kulisou do H (noteeth)

edit: teď jsem se dočet že jich pár mělo sekvenční převodovku, ale hovořit o DSG mi příjde jako silný slovo

jinak oficiální údaje jsou:

celohliníkový 5ti válec DOHC, objem 2110ccm,
turbo KKK k27,
mechanický vstřikování Pierburg-Bosch,
vrtání/zdvih 79,5/85 mm,
476bhp při 7500ot/min,
480nm při 5500ot/min,
maximální otáčky 8600,
kola 9x16, 4pístkový brzdiče na všech kolech
zavěšení mcpherson na všech kolech
6q převodovka, pohon všech kol
hmotnost 1090kg
0-100 kmh za cca 3s
Vmax 220 kmh dle převodů


jinak pak byla civilní verze quattra, ta měla okolo 200 koní, a limitovaná edice quattro sport s krátkým rozvorem jako S1 a výkonem 306 koní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

študuj dalej lebo ja som vystudoval ze S1 mala DSG (directschaltgetriebe) od Porsche čiže PDK (porschedoppelkupplung) ;) bolo to v poslednej sezone RAC-Rally pre Waltera Rohrla
zdes:http://www.youtube.com/watch?v=zyg-c9Pz1Mk
Mercdes C cdi
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

turbo kamna power píše:tak mělo to motor 2,2 5ti válec 20V turbo, výkon cca 550-650 koní, chystali verze s výkonem okolo 1000 koní, ale to už prej šlo sotva udržet na silnici a stejně mezitím Gr. B stihli zakázat.... převodovka 6q manual, mezinápravovej diferenciál torsen s rozdělením 50:50, trochu zvláštnost byl vodní chladič vzadu, atd... z aut gruppe B to bylo první auto s pohonem 4x4 a než si to konkurence uvědomila, tak udi vyhrávalo s náskokem několika minut... jinak mezi ostatníma autama br.B to bylo asi "nejnormálnější" auto, páč mělo s civilním quattrem relativně velkou příbuznost, ostatní auta byly jen buginy z ocelovejch trubek s laminátovou kastlí

Obrázek
Nevím jak na tom byl Peugeot,ale Lancia Rally 037 měla laminátovou kastli,Lancia S4 nevím co měla,ale Audi Sport Quattro S1,pokud jsem dobře četl, tak měla kastli oproti verzi Sport Quattro laminátovou i okna z plastu kvůli zmenšení hmostnosti a vážila 990 kg oproti Peugeotu,který měl 1100kg.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jinak nechápu to řazení, to mělo manuál,ale Waltr Rohl je na videu jak mačká na řadící páce tlačítko a je vidět jak se mačká spojkovej pedál.Může toto někdo popsat co to je za funkci a jaký to mělo význam?Děkuji:-)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

OT: tady mas interaktivni instruktaz primo ze vnitr motoru :D

http://www.youtube.com/watch?v=LWl_fhz- ... re=related
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

sport quattro Gr.B malo elektro hydraulicky ovladanu spojku gombikom na pake
sport quattro S1 Gr.B malo prototyp PDK porsche doppelkupplung
dve spojky elektro-hydraulicka mechatronika
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

ThrashTheTrash píše:
dolar100 píše:myslim ze origo S1 bude pekne draha, je to legenda

na netu jsem našel Audi Sport Quattro za 450 000 EURO a je to v Čr v nějakém muzeu,přesně nevím,je to originál, který se účastnil dvou světových rally a řídily to legendy.Odkaz dodám!
Když jsem jí viděl v Lánech poprvé někdy v 97mém roce tak jsem okolo toho lezl asi hodinu. Nedávno to tam přestavěli a už to nejde prolézt tak detailně jako dříve. Dokonce jsem se jednou neuhlídal a musel jsem si do té SI sednout. :) http://www.auto-muzeum.cz/cz/audi-quattro
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“