Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji
Nedávno jsem se začal zajímat o rally-konkrétně skupina B a zaujal mě vůz audi Sport Quattro S1.Sháním o tomto vozidle nějaké informace,ale nedaří se mi nic moc najít,mám jen pár základních informací,ale pokud někdo z vás něco ví,popřípadě nejaká vlastní zkušenost,sem s tím:-), děkuji!!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
No tak rozhodně tam byl pětihrnec , to je notoricky známo , to ostatní by ti nějaký rallye fanatik snad zdělil , asi je to podobní coupe
Tady máš inspiraci http://www.rene-rumler.de/ koukni vlevo na projekt 850
Tady máš inspiraci http://www.rene-rumler.de/ koukni vlevo na projekt 850
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
tak mělo to motor 2,2 5ti válec 20V turbo, výkon cca 550-650 koní, chystali verze s výkonem okolo 1000 koní, ale to už prej šlo sotva udržet na silnici a stejně mezitím Gr. B stihli zakázat.... převodovka 6q manual, mezinápravovej diferenciál torsen s rozdělením 50:50, trochu zvláštnost byl vodní chladič vzadu, atd... z aut gruppe B to bylo první auto s pohonem 4x4 a než si to konkurence uvědomila, tak udi vyhrávalo s náskokem několika minut... jinak mezi ostatníma autama br.B to bylo asi "nejnormálnější" auto, páč mělo s civilním quattrem relativně velkou příbuznost, ostatní auta byly jen buginy z ocelovejch trubek s laminátovou kastlí


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
dolar: sory, ale DSG rozhodně neměla, měla 6q manual s klasickou kulisou do H 
edit: teď jsem se dočet že jich pár mělo sekvenční převodovku, ale hovořit o DSG mi příjde jako silný slovo
jinak oficiální údaje jsou:
celohliníkový 5ti válec DOHC, objem 2110ccm,
turbo KKK k27,
mechanický vstřikování Pierburg-Bosch,
vrtání/zdvih 79,5/85 mm,
476bhp při 7500ot/min,
480nm při 5500ot/min,
maximální otáčky 8600,
kola 9x16, 4pístkový brzdiče na všech kolech
zavěšení mcpherson na všech kolech
6q převodovka, pohon všech kol
hmotnost 1090kg
0-100 kmh za cca 3s
Vmax 220 kmh dle převodů
jinak pak byla civilní verze quattra, ta měla okolo 200 koní, a limitovaná edice quattro sport s krátkým rozvorem jako S1 a výkonem 306 koní

edit: teď jsem se dočet že jich pár mělo sekvenční převodovku, ale hovořit o DSG mi příjde jako silný slovo
jinak oficiální údaje jsou:
celohliníkový 5ti válec DOHC, objem 2110ccm,
turbo KKK k27,
mechanický vstřikování Pierburg-Bosch,
vrtání/zdvih 79,5/85 mm,
476bhp při 7500ot/min,
480nm při 5500ot/min,
maximální otáčky 8600,
kola 9x16, 4pístkový brzdiče na všech kolech
zavěšení mcpherson na všech kolech
6q převodovka, pohon všech kol
hmotnost 1090kg
0-100 kmh za cca 3s
Vmax 220 kmh dle převodů
jinak pak byla civilní verze quattra, ta měla okolo 200 koní, a limitovaná edice quattro sport s krátkým rozvorem jako S1 a výkonem 306 koní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
študuj dalej lebo ja som vystudoval ze S1 mala DSG (directschaltgetriebe) od Porsche čiže PDK (porschedoppelkupplung)
bolo to v poslednej sezone RAC-Rally pre Waltera Rohrla
zdes:http://www.youtube.com/watch?v=zyg-c9Pz1Mk

zdes:http://www.youtube.com/watch?v=zyg-c9Pz1Mk
Mercdes C cdi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Nevím jak na tom byl Peugeot,ale Lancia Rally 037 měla laminátovou kastli,Lancia S4 nevím co měla,ale Audi Sport Quattro S1,pokud jsem dobře četl, tak měla kastli oproti verzi Sport Quattro laminátovou i okna z plastu kvůli zmenšení hmostnosti a vážila 990 kg oproti Peugeotu,který měl 1100kg.turbo kamna power píše:tak mělo to motor 2,2 5ti válec 20V turbo, výkon cca 550-650 koní, chystali verze s výkonem okolo 1000 koní, ale to už prej šlo sotva udržet na silnici a stejně mezitím Gr. B stihli zakázat.... převodovka 6q manual, mezinápravovej diferenciál torsen s rozdělením 50:50, trochu zvláštnost byl vodní chladič vzadu, atd... z aut gruppe B to bylo první auto s pohonem 4x4 a než si to konkurence uvědomila, tak udi vyhrávalo s náskokem několika minut... jinak mezi ostatníma autama br.B to bylo asi "nejnormálnější" auto, páč mělo s civilním quattrem relativně velkou příbuznost, ostatní auta byly jen buginy z ocelovejch trubek s laminátovou kastlí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
OT: tady mas interaktivni instruktaz primo ze vnitr motoru
http://www.youtube.com/watch?v=LWl_fhz- ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LWl_fhz- ... re=related
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Když jsem jí viděl v Lánech poprvé někdy v 97mém roce tak jsem okolo toho lezl asi hodinu. Nedávno to tam přestavěli a už to nejde prolézt tak detailně jako dříve. Dokonce jsem se jednou neuhlídal a musel jsem si do té SI sednout.ThrashTheTrash píše:dolar100 píše:myslim ze origo S1 bude pekne draha, je to legenda
na netu jsem našel Audi Sport Quattro za 450 000 EURO a je to v Čr v nějakém muzeu,přesně nevím,je to originál, který se účastnil dvou světových rally a řídily to legendy.Odkaz dodám!
