Stránka 1 z 3

2,0 tdi 2007 103kw ?

Napsal: 31 srp 2010, 13:00
od moose
Nazdar pánové.

prosím Vás o Vaše cenné rady, a to :
-------------------------------------
co si myslíte o motoru Audi (a4) 2,0tdi 103kw (typ zatim neznam) 2007 ?

auto by melo mit najeto 120tkm.

jaké typy motorů jsou dobré a jaké mají častěji poruchy ?
co mě s tímto motorem pravděpodobně čeká ?

--------------------------------------
a co potom 3,0 tdi (2006 A4) ? neni to past na peníze jako 2,5 tdi V6 ???

děkuji !

Napsal: 31 srp 2010, 13:28
od fabiátor
Ten typ motoru bude celkem zasadni vedet, v teto motorizaci muzes narazit na ruzne verze od 2.0 8V PD, pres 2.0 16V PPD az po 2.0 16V CR a vsechny maji 103kW. S 3.0 nemam zkusenosti.

Napsal: 31 srp 2010, 13:41
od moose
no právě, které typy motorů jsou OK a které ne tak moc ?

Napsal: 31 srp 2010, 13:46
od martinxl
máme v rodine 2,0 16V BKD.z 4 roky a 120tisic km žiadny problém, môžem iba odporučiť

Napsal: 31 srp 2010, 13:47
od Marek77
Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.

Napsal: 31 srp 2010, 14:35
od moose
no, viděl jsem už A4 z roku 2007 a 2,0tdi 125kw CR...

Napsal: 31 srp 2010, 15:18
od moose
tak koukám že hodně lidí hlasuje pro NE - nekupovat.... pročpak ? to je to tak problémový kousek ? horší než 1,9 PD ?

Napsal: 31 srp 2010, 17:57
od OťasTDi
větší výkon,ale taky větší poruchovost a nákladnější opravy.nemluvě o komplikovanějších úkonech při opravách.pročti si tu témata.já osobně mám zkušenosti s BKD.je to šestnáctiventil,jede jak kráva a nemá DPF.ale to platí pro dvojkovou octávii.nevým jestli se to montovalo do audin v této konfiguraci...

Napsal: 31 srp 2010, 18:06
od tomiisp
martinxl píše:máme v rodine 2,0 16V BKD.z 4 roky a 120tisic km žiadny problém, môžem iba odporučiť
ja by som ti skor odporucil zacat setrit na vstreky, cca 450Eur/ks, skor ci neskor sa ozvu :)

Napsal: 31 srp 2010, 18:19
od Markus01
BKD v OII rv. 2004 najeto 106000km. Zhruba před rokem měněná chcípací klapka (5000Kč) jinak jenom údržba, ale žere to olej. Naštěstí ho to dřív žralo víc než teď. Teplý starty žádná sláva. Průměrná spotřeba 6.5 a na trase Ženeva Rokycany 4.7 ve třech lidech. Co mě trochu straší je, že nám technik na emisích řek, že se máme připravit na problémy. Takže asi vstřiky.

Napsal: 31 srp 2010, 18:26
od jear ewing
Marek77 píše:Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.
Taky tipuji, že to bude PD.

Hlasuji nebrat, to radči jít do toho 3.0 TDI, jede to pěkně a za ty 3.roky by už mohl mít koncern VW mít vychytány mouchy.

Napsal: 31 srp 2010, 18:50
od A6TDI
jear ewing píše:
Marek77 píše:Motor z roku 2007 těžko bude Common-Rail. Takže buď 8V nebo 16V, ale v obou případech PD.
Taky tipuji, že to bude PD.

Hlasuji nebrat, to radči jít do toho 3.0 TDI, jede to pěkně a za ty 3.roky by už mohl mít koncern VW mít vychytány mouchy.
to už radši ten 5litr taky jede úěkně (noteeth)

Napsal: 31 srp 2010, 19:11
od JENDA T4
pokud je to BSS jako v sup 1 tak nebrat,ty motory ted vubec nejsou a když tak se nechávaj kolem 40.000.
je to sice 8v ale asi na H....

Napsal: 31 srp 2010, 19:29
od Huml
tady je přehled motorů, jinak podle mě nejsou výhra ani ty 3,0l , nafta u nás stojí ze pikaču, CR je na to choulostivější snad víc než PD a ten řetězovej kladkostroj vzadu to je další věc
Obrázek

Napsal: 31 srp 2010, 19:35
od A6TDI
Tak vono spíš říct co na tu naftu netrpí :? ještě tady někdo propagoval do jedný nádrže vrazit litr oleje pro mazivost