Udrzba po 350tkm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Udrzba po 350tkm
Ahoj,jakou udrzbu nebo vymeny byste udelali v motorovy casti po 350tkm,aby ten motor co nejvic vydrzel? Je tam skoro od zacatku chip z 81kw na zruba 96kw. Bez zadnych dalsich uprav.
O2
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
a co ti odislo na tom motory trocha to popis,urcite to tu viacej ludi zaujima...zacal papat olej alebo sa zadrel?Ardeth píše:Kourivost je minimalni i pri vytoceni na 4000ot. a zvuk je sice kapanek hlucnejsi,ale ne nepravidelny. Rano to startuje na jedno otoceni. Tak zatim to je vsechno v poradku. Schvalne kolik vydrzi. Minuly motor 66kw seriova verze odesla po 500tkm.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Já mám Audi A6 1,9TDi , 110 ps ,Je to bejvalej taxík a při 300000tisících jsem dal čip.A teď mám 450000 a vše je O.K..Tahám s tím vlek i karavan po Evropě.Na motoru je vše vpořádku,akorát se dělala 1x repase aut. převodovky.Vše záleží jak se k tomu chováš,když to je studené,co dáváš za olej a že ho po 15000 měníš.A ještě jedna důležitá věc-neznamená když to je načipované,že se s tím lítá na plný plyn Praha - Brno.Využívám načipování pouze na akceleraci (předjíždění) a maximálně se 10 min. sklouznu na plný plyn po dálnici,ale né určitě,když vím že budu zastavovat na parkovišti a budu mít rozpálené tubo a chcípnu to 

Gratulaceautoelektrika píše:Já mám Audi A6 1,9TDi , 110 ps ,Je to bejvalej taxík a při 300000tisících jsem dal čip.A teď mám 450000 a vše je O.K..Tahám s tím vlek i karavan po Evropě.Na motoru je vše vpořádku,akorát se dělala 1x repase aut. převodovky.Vše záleží jak se k tomu chováš,když to je studené,co dáváš za olej a že ho po 15000 měníš.A ještě jedna důležitá věc-neznamená když to je načipované,že se s tím lítá na plný plyn Praha - Brno.Využívám načipování pouze na akceleraci (předjíždění) a maximálně se 10 min. sklouznu na plný plyn po dálnici,ale né určitě,když vím že budu zastavovat na parkovišti a budu mít rozpálené tubo a chcípnu to

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Vaha se menila jeste na minulym motoru. Jinak tady je uz 300tkm bez poruchy. Turbo odeslo po chipu hned v 50tkm ale to bylo nespravnym zachazenim. Po dochlazovani drzi az do ted. Motorove to je naprosto spolehlivy. Nikdy nas nenechalo na holickach.
Do motoru se od zacatku dava polosyntetika 5w-40.
Spotreba se i s takovym najezdem pohybuje po meste 7l-mimo 5l.
Opravdu se tam menil jenom spotrebak jako jsou vytluceny silentbloky a cepy na podvozku.
Pri 500tkm se delalo komplet novy razeni (drahy),ale prevodovka je puvodni. Kdyz se podrazuje napr. o dva stupne tak jsou tam uz pomalejsi synchrony,obcas je dobry davat meziplyn. Jizda kolem 160km/h je stale stabilni.
Do motoru se od zacatku dava polosyntetika 5w-40.
Spotreba se i s takovym najezdem pohybuje po meste 7l-mimo 5l.
Opravdu se tam menil jenom spotrebak jako jsou vytluceny silentbloky a cepy na podvozku.
Pri 500tkm se delalo komplet novy razeni (drahy),ale prevodovka je puvodni. Kdyz se podrazuje napr. o dva stupne tak jsou tam uz pomalejsi synchrony,obcas je dobry davat meziplyn. Jizda kolem 160km/h je stale stabilni.
O2
ahoj chlapi.tiez by som chcel aby moje auto vydrzalo najviac lebo ho mam rad a som spokojen:D . ale chcem sa opytat ze ci sa odvazite ist na aute na dlhu streku do zahranicia aj ked ma napriklad 200tisic km.aj ked je motor ok a vsetky diely vymenene, co elektronika nestarne?vsetky tie relatka a tak. dakujem za nazory
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
my mame sharana /ex-taxi/ PD 130ps 6 kvalt orig. nie chip naj. 480t km a minuly rok tam bol maly problem s prevodovkou
odvtedy a dovtedy bezna udrzba rozvody , olej 10w40 MOBIL od 250t km presli v servise DE z 5w40 na 10w40
dalej passat /ex-taxi/ PD 130 ps tiez bez chipu naj 550t km na tom uz trosku tie km poznat , hlavne sedadla , podvozok ale furt ma zaber jak hovado. nebyt tej nestastnej prednej napravy a este pri cca 370t nam odisla pristrojovka /prestal ukazovat pal. pc - predpokl. studeny spoj---vymena/ tak v pohode olej tiez 10w40
nemam problem sadnut kazdy tyzden do jedneho z nich a spravit 3-4 t km a ten sharan malokedy ide solo temer furt mu na krk dycha vlek
este mozno niekomu napadne otazka, preco furt beige
tak podla mna je to naj zabezpec. system pred zlodejmi, kazdy pozna ze taxik z de nema 100t km tak da ruky prec
/samo som nepisal o vymene spojok a pod. normalnym sposobom opotreb. veci /
mozno zrovnanie s hdi s ktorym som bol par krat von a pri 180t km nam skapal pod Cinovcom. sice neviem ci nebol stoceny jeho servisku som nevidel. tak odvtedy len TDi
cus a vela stastnych KM
TDI si best
odvtedy a dovtedy bezna udrzba rozvody , olej 10w40 MOBIL od 250t km presli v servise DE z 5w40 na 10w40
dalej passat /ex-taxi/ PD 130 ps tiez bez chipu naj 550t km na tom uz trosku tie km poznat , hlavne sedadla , podvozok ale furt ma zaber jak hovado. nebyt tej nestastnej prednej napravy a este pri cca 370t nam odisla pristrojovka /prestal ukazovat pal. pc - predpokl. studeny spoj---vymena/ tak v pohode olej tiez 10w40
nemam problem sadnut kazdy tyzden do jedneho z nich a spravit 3-4 t km a ten sharan malokedy ide solo temer furt mu na krk dycha vlek
este mozno niekomu napadne otazka, preco furt beige
tak podla mna je to naj zabezpec. system pred zlodejmi, kazdy pozna ze taxik z de nema 100t km tak da ruky prec
/samo som nepisal o vymene spojok a pod. normalnym sposobom opotreb. veci /
mozno zrovnanie s hdi s ktorym som bol par krat von a pri 180t km nam skapal pod Cinovcom. sice neviem ci nebol stoceny jeho servisku som nevidel. tak odvtedy len TDi
cus a vela stastnych KM
TDI si best