Udrzba po 350tkm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Udrzba po 350tkm

Příspěvek od Ardeth »

Ahoj,jakou udrzbu nebo vymeny byste udelali v motorovy casti po 350tkm,aby ten motor co nejvic vydrzel? Je tam skoro od zacatku chip z 81kw na zruba 96kw. Bez zadnych dalsich uprav.
O2
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

pokym niesu stym motorom ziadne problemi (tah, klepot,kurivost...atd) myslim ze staci dalej menit olej ,rozvody, filtre a mozes byt stastny jak blecha :))) ,
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Můžeš nechat zkontrolovat správnou funkci vstřiků a zkrať interval výměny oleje.Přeji ještě hodně ujetých km :)
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Kourivost je minimalni i pri vytoceni na 4000ot. a zvuk je sice kapanek hlucnejsi,ale ne nepravidelny. Rano to startuje na jedno otoceni. Tak zatim to je vsechno v poradku. Schvalne kolik vydrzi. Minuly motor 66kw seriova verze odesla po 500tkm.
O2
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chlape kolik najedeš ročně?
Na jaký jezdíš olej? I s tou octou 500 000km
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Tata to ma na autoskolu. Najezdi se na tom rocne zhruba 120-140tkm. Jezdilo to na normalni predepsanou normu vyrobcem, olej predtim nevim uz jaky byl, ale ted se tam dava BP.
Skoro bez zavad. Jen spotrebak. Octavka ma najeto uz 800tkm celkem.
O2
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Ardeth píše:Kourivost je minimalni i pri vytoceni na 4000ot. a zvuk je sice kapanek hlucnejsi,ale ne nepravidelny. Rano to startuje na jedno otoceni. Tak zatim to je vsechno v poradku. Schvalne kolik vydrzi. Minuly motor 66kw seriova verze odesla po 500tkm.
a co ti odislo na tom motory trocha to popis,urcite to tu viacej ludi zaujima...zacal papat olej alebo sa zadrel?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Já mám Audi A6 1,9TDi , 110 ps ,Je to bejvalej taxík a při 300000tisících jsem dal čip.A teď mám 450000 a vše je O.K..Tahám s tím vlek i karavan po Evropě.Na motoru je vše vpořádku,akorát se dělala 1x repase aut. převodovky.Vše záleží jak se k tomu chováš,když to je studené,co dáváš za olej a že ho po 15000 měníš.A ještě jedna důležitá věc-neznamená když to je načipované,že se s tím lítá na plný plyn Praha - Brno.Využívám načipování pouze na akceleraci (předjíždění) a maximálně se 10 min. sklouznu na plný plyn po dálnici,ale né určitě,když vím že budu zastavovat na parkovišti a budu mít rozpálené tubo a chcípnu to (crazy)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

autoelektrika píše:Já mám Audi A6 1,9TDi , 110 ps ,Je to bejvalej taxík a při 300000tisících jsem dal čip.A teď mám 450000 a vše je O.K..Tahám s tím vlek i karavan po Evropě.Na motoru je vše vpořádku,akorát se dělala 1x repase aut. převodovky.Vše záleží jak se k tomu chováš,když to je studené,co dáváš za olej a že ho po 15000 měníš.A ještě jedna důležitá věc-neznamená když to je načipované,že se s tím lítá na plný plyn Praha - Brno.Využívám načipování pouze na akceleraci (předjíždění) a maximálně se 10 min. sklouznu na plný plyn po dálnici,ale né určitě,když vím že budu zastavovat na parkovišti a budu mít rozpálené tubo a chcípnu to (crazy)
Gratulace :P
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Dík :D
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1712
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Ahoj ústeckej sokole (LOL) :D (LOL)
Ať ti drží motor a gumy na silnici :)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
acer.one
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 lis 2006, 13:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od acer.one »

to je hezký, taky myslím, že pokud se k autu chováš slušne, nevytáčíš to pořád a už vůbec ne při studeným motoru, tak jezdit bude.....jinak co tam dáváte vy s těma moc kilometra za olej? značku a polo nebo plnou? myslím néé do motoru PD. ještě do 66ky nebo 81ky...
Ardeth
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 říj 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ardeth »

Vaha se menila jeste na minulym motoru. Jinak tady je uz 300tkm bez poruchy. Turbo odeslo po chipu hned v 50tkm ale to bylo nespravnym zachazenim. Po dochlazovani drzi az do ted. Motorove to je naprosto spolehlivy. Nikdy nas nenechalo na holickach.
Do motoru se od zacatku dava polosyntetika 5w-40.
Spotreba se i s takovym najezdem pohybuje po meste 7l-mimo 5l.
Opravdu se tam menil jenom spotrebak jako jsou vytluceny silentbloky a cepy na podvozku.
Pri 500tkm se delalo komplet novy razeni (drahy),ale prevodovka je puvodni. Kdyz se podrazuje napr. o dva stupne tak jsou tam uz pomalejsi synchrony,obcas je dobry davat meziplyn. Jizda kolem 160km/h je stale stabilni.
O2
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj chlapi.tiez by som chcel aby moje auto vydrzalo najviac lebo ho mam rad a som spokojen:D . ale chcem sa opytat ze ci sa odvazite ist na aute na dlhu streku do zahranicia aj ked ma napriklad 200tisic km.aj ked je motor ok a vsetky diely vymenene, co elektronika nestarne?vsetky tie relatka a tak. dakujem za nazory
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 02 dub 2006, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mattock »

my mame sharana /ex-taxi/ PD 130ps 6 kvalt orig. nie chip naj. 480t km a minuly rok tam bol maly problem s prevodovkou
odvtedy a dovtedy bezna udrzba rozvody , olej 10w40 MOBIL od 250t km presli v servise DE z 5w40 na 10w40

dalej passat /ex-taxi/ PD 130 ps tiez bez chipu naj 550t km na tom uz trosku tie km poznat , hlavne sedadla , podvozok ale furt ma zaber jak hovado. nebyt tej nestastnej prednej napravy a este pri cca 370t nam odisla pristrojovka /prestal ukazovat pal. pc - predpokl. studeny spoj---vymena/ tak v pohode olej tiez 10w40


nemam problem sadnut kazdy tyzden do jedneho z nich a spravit 3-4 t km a ten sharan malokedy ide solo temer furt mu na krk dycha vlek

este mozno niekomu napadne otazka, preco furt beige
tak podla mna je to naj zabezpec. system pred zlodejmi, kazdy pozna ze taxik z de nema 100t km tak da ruky prec
/samo som nepisal o vymene spojok a pod. normalnym sposobom opotreb. veci /

mozno zrovnanie s hdi s ktorym som bol par krat von a pri 180t km nam skapal pod Cinovcom. sice neviem ci nebol stoceny jeho servisku som nevidel. tak odvtedy len TDi
cus a vela stastnych KM

TDI si best
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“