Stránka 1 z 2

zaslepení EGR 2,0 TDI , BKD

Napsal: 09 zář 2010, 19:28
od klif
Čau všichni, měl jsem problém s nepravidelným výkonem, zaslepil jsem egr a zlepšilo se to tak o 80%, ale samozřejmě mi začala svítit kontrolka.
Je někdo s okolí olomouce, popř na morave, kdo to umí odstranit ? A nevadí když tak budu zatím jezdit ? Díky moc za info...

Napsal: 09 zář 2010, 20:03
od Tomas.cz
Takhle to padne do nouzáku, autorizák tohle myslím řešil změnou sw v jednotce, ale myslím, že vyřazení tomu jen prospěje :)

Napsal: 10 zář 2010, 08:03
od klif
Já už tak jezdím 4 dny a zatím to jede jak prase :D , spotřeba taky stejná, takže do nouzáku to asi nespadlo..., jen mám strach abych tím něco nepokazil :?

Napsal: 10 zář 2010, 18:26
od Tomas.cz
Rozhodně nepokazíš, možná jsem to špatně napsal s tím nouzákem, určitě ale bude v paměti závad uložná hláška a po čase by se měla rozžnout kontrolka motoru.
Určitě to nepokazíš.

Napsal: 11 zář 2010, 19:08
od klif
Ta už se rožla ... :o
Opravdu to nikdo neumí vytunit ??? (wallbash)

Napsal: 11 zář 2010, 19:50
od Tomas.cz
TDi Fun v Bohumíně to určo umí odstranit.

Napsal: 09 čer 2011, 18:19
od tiff
Nechci kvuli takove pitomosti zakladat nove tema, tak se vetru sem: nevite nahodou, jestli ma 2.0TDI BKD stejne teleso EGR (ten dil nasroubovany mezi sanim a klapkou) jako 1.9 TDI 77kW ve dvojkove Octe?

Napsal: 09 čer 2011, 18:39
od pokornasek.pepan
tiff píše:Nechci kvuli takove pitomosti zakladat nove tema, tak se vetru sem: nevite nahodou, jestli ma 2.0TDI BKD stejne teleso EGR (ten dil nasroubovany mezi sanim a klapkou) jako 1.9 TDI 77kW ve dvojkove Octe?
nemá,je to uplně jiná konstrukce

Napsal: 09 čer 2011, 19:12
od tiff
Aha, diky.
Na pohled vypadaly docela podobne, i v katalogu na skoda-dily prodavaji stejny EGR pro 1.4, 1.9 i 2.0, tak jsem myslel, ze budou stejne.
Chci si nechat misto toho EGR nesmyslu vyrobit jen trubku, ale mistr nema kde omerit ten, ktery je na dvoulitru, tak jsem myslel, jestli by treba nemohl "zaskocit" ten z 1.9 :)

Napsal: 09 čer 2011, 19:13
od Tomas.cz
Jestli se nejednalo o 2.0, ale 8 ventilů, BKD je 16 ventilů, má jinak sání apod.

Napsal: 09 čer 2011, 19:21
od tiff
Nene, je to urcite 1.9. Ma sani na opacne strane nez 2.0, i v papirech pisou, ze je to 1.9 :)
Ja jen ze priruba chcipaci klapky i sani byly na tri srouby, vsechny ty dily mely velmi podobne rozmery jak na tom dvoulitru, tak jsem myslel, ze by to mohlo byt stejne.

Napsal: 09 čer 2011, 19:59
od pokornasek.pepan
tiff píše:Nene, je to urcite 1.9. Ma sani na opacne strane nez 2.0, i v papirech pisou, ze je to 1.9 :)
Ja jen ze priruba chcipaci klapky i sani byly na tri srouby, vsechny ty dily mely velmi podobne rozmery jak na tom dvoulitru, tak jsem myslel, ze by to mohlo byt stejne.
¨


ten 2,0TDi BKD jak pises je uplne neco jinyho,nic tam z 1,9 nenacpes!

Napsal: 09 čer 2011, 20:21
od Huml
klif píše:Já už tak jezdím 4 dny a zatím to jede jak prase :D , spotřeba taky stejná, takže do nouzáku to asi nespadlo..., jen mám strach abych tím něco nepokazil :?
do nouzáku to nepadne, ale bude svítit ta kontrolka, odstranit softwarově to umíme

Napsal: 31 črc 2011, 05:17
od marhan
A jak je to v pripade DPFka?? Nezvysi se zaslepenim EGR kourivost a nezaplnuje se DPFko rychleji?

Napsal: 31 črc 2011, 09:43
od Rudolf
marhan píše:A jak je to v pripade DPFka?? Nezvysi se zaslepenim EGR kourivost a nezaplnuje se DPFko rychleji?

Nezvýší, právě naopak, sníží a tak se i filtr zaplňje pomaleji.