Omega 2,2DTi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
aaares
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 lis 2008, 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Omega 2,2DTi
Ahoj, jaká je normální provozní teplota motoru 2,2 DTi? Kolísá mi to mezi 80-95 °C. Je to normální? V OPEL servisu mi řekli, že do 100°C je to v normě.
Je to pravda? Poraďte!
Neviem jak Fordy, ale VW group ma na indikatore teploty elektronicky doraz. Rucicka sa zastavi, akonahle teplota dosiahne myslim 75°C a stoji na mieste asi az do teploty 105°C. Naco je dobry taky indikator? To potom staci kontrolka prehriatia, ako ma Peugeot 106.aaares píše:Chlapi, díky, teď jsem klidný. Předtím jsem jezdil na Ford Focus II, 1.6 TDCI. Tam byla teplota 80°C a ani se nehla. Tak mne to trochu vylekalo.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Jo přesně, to má VW..,nešlo mi do hlavy,že je teplota tak stabilní v různých režimech motoru..Je to podvod na řidiče,ale oni jsou klidnější..Mám taky auto s kontrolkou přehřátí/ale když se rozsvítí,to je již pozdě/,sere mně to,a tam poznám teplotu jen podle topení,nebo že motor škube , když brzo zatáhnu sytič.... 
nepropadat panice...
je to na lepsi vzhlad pristrojovky. Daju tam teplomer,aby to malo lepsie image. Dnes je uz halda veci na image,nie na funkcnost. Len take svetlomety,vyzeraju super,no na mnohych autach svietia vsade,len nie na cestu. Nebudem uvadzat koonkretne,ale napr na jednom modeli za nehorazny poplatok mozno ziadat o xenon,no tie svietia len do oci protiiducim,cesta je tmava. To som uz odbocil od tem