Stránka 1 z 2

O1 stale to houka a netahne

Napsal: 26 zář 2010, 11:07
od skutr 3
Zdravim,už to tady bylo jednou,nevim si rady ale auto mám u známého a vypadá to tak ze si asi take nebude vědět rady. houká mim turbo a auto nemá výkon jako kdyby to tlačilo do zdi. mam nove podt.hadičky,turb.je po repasi,vaha vzduchu byla zapujčena od kolegy n 75 nový a auto zabírá až v 2300ot. a jště se mi zdá že nic moc. O1 tdi 66 r.v 99 ještě jsem zapoměl dodat že se mi celkem slušně zvedla spotřeba

Napsal: 26 zář 2010, 11:14
od dhfool
Páčka na turbu se přitáhne po nastartování až k dorazu? Log by nebyl?

Napsal: 26 zář 2010, 11:16
od slovacek.milos
bez logu si asi nebude vědět rady nikdo miloš

Napsal: 26 zář 2010, 11:19
od Tomas.cz
Tady bude ještě obtok.

Napsal: 26 zář 2010, 11:22
od skutr 3
banka na turbu je pretlakova,takže jen vypina turbo při volnobehu ani při mirnem přidání se nepohne.diagnostika žádná závada už me to žere delší dobu (wallbash) .kdybych tady delal něco špatně dejte vědět na pc nikterak dobry nejsem

Napsal: 26 zář 2010, 11:26
od mistrkutil
Jestli to nebyla dřív sanitka tak bude turbo KO ;)

Napsal: 26 zář 2010, 11:28
od skutr 3
turbo je po repasi a po měření prej tlačí jak má,já vím že to tady psali ale zeptám se znovu jaký vliv má na to výfuk

Napsal: 26 zář 2010, 11:28
od Tomas.cz
skutr 3 píše:banka na turbu je pretlakova,takže jen vypina turbo při volnobehu ani při mirnem přidání se nepohne.diagnostika žádná závada už me to žere delší dobu (wallbash) .kdybych tady delal něco špatně dejte vědět na pc nikterak dobry nejsem
Nechápu ten výraz vypíná ;)
Baňka když není přetlak z N75 tak je uzavřená což je správně, chce to taky zkontrolovat předpětí té baňky, jestli neotvírá moc brzo.

Napsal: 26 zář 2010, 11:32
od skutr 3
myslel jsem jako že přetlakem přes n 75 vypne turbo, takhle mi to řekl ten člověk co mi jej repasoval.že prej aby se nepoškodilo. při přetlaku s n 75 to snad fouka vše do výfuku protože když jsem ji zaaretoval ve směru kam se pohybuje tak to nejelo vůbec

Napsal: 26 zář 2010, 11:41
od Tomas.cz
Odkud jsi?

Napsal: 26 zář 2010, 11:52
od skutr 3
Ostrava,mám šanci na někoho věci znalého z blízkého okolí

Napsal: 26 zář 2010, 12:27
od slovacek.milos
nikde nečtu že by to mohl dělat egr ventil ten sniřuje výkon a zvyčuje spotřebu miloš

Napsal: 26 zář 2010, 15:39
od skutr 3
Jak to myslíš s tím egr vent.jako že je zaneseny nebo tak něco,neuvedl jsem o něm nic protože je vyčištěny a plně funkční.alespon skouseno když auto stojí.nevím jak se chová když je auto v zátěži

Napsal: 26 zář 2010, 15:50
od midnight_man
mozno by to chcelo log s diagnostiky...riesil som ten istý problem, vlastne ho riesim stále :) taha to neskor ako by malo...presiel som od vymeny hadic, spon, IC, kontrola tesnosti, nova N75,hadičky a všetko...ostalo uz len turbo, asi bude oholene uz....neviem co myslis pod pojmom repas obtokoveho turba. zahrna to aj vymenu vyfukovej vrtulky? po tych km co AGR za sebou maju nebude ani jedna nova....

Napsal: 26 zář 2010, 16:04
od slovacek.milos
skutr 3 píše:Jak to myslíš s tím egr vent.jako že je zaneseny nebo tak něco,neuvedl jsem o něm nic protože je vyčištěny a plně funkční.alespon skouseno když auto stojí.nevím jak se chová když je auto v zátěži
já jen chtěl na něj upozornit,

pokut ti těsní, tak ho odpoj a pojezdi jestli nedojde ke změně prostě jen vyloučit jestli není příčina nebo jedna z příčin miloš