Test akcnych clenov- ventil N18

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Test akcnych clenov- ventil N18

Příspěvek od firefighter1 »

prosim o radu. Pri kontrole akčných clenov motora pri zapnutom zapalovani mi VAG vypisuje, ze ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov je nefunkčný. Co mam robit? Je vadny N18 alebo zaseknuty EGR. Ďakujem za rady...
VW Sharan 2.0 TDi PD, motor BRT, rv10/2007, 103kW :?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

natartuješ auto a dáš ten test, fachá to tak že 2s otvbírá a 2s zavírá a ty slyšíš jak reaguje eger.

pokud chceš odskoušet egr musíš tu hafičku propojit napřímo mimo N18 a chovat se jak N18,

připoj podtlak odpoj podtlak ale ten podtlak v té hadičce musí být že tu vcucvává kůži na prstu miloš
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Pri nastartovani sa ani neviem dostat na test akcných clenov, vypisuje ze test nie je mozný
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

firefighter1 píše:Pri nastartovani sa ani neviem dostat na test akcných clenov, vypisuje ze test nie je mozný
aha tam to nevím co jsem kde byl tak to šlo

takže při testu s vypnutým motorem slyšíš jak N 18 cvaká pokud necvaká, jde profouknout komresorem a někdy skoro nikdy se chytne,

a pak za jízdy zkus připojovat ten podtlak na EGR a ucho ti prozradí zda chodí miloš ;)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Takže pri teste akčných členov mi nič netuka. Hodnoty pracovného cyklu sa ale menia v rozmedzí od 4,8% a potom 36,7%. Problém je v tom, ze v malých otáčkach mi niekedy auto ide ako keby na tri valce-zdochýna, ak stlacim plynový pedál na maximum-otáčky, po chvíli sa auto rozbehne ale zacne hlasiť emisie-do dielne. Zavada sa neprejavuje vzdy....iba obcas. Na VAGu je závada 005121- elektromagnetický ventil spätného vedenia vyfukových plynov (N18). problem je v tom, že N18 je priamo na EGR. Musím vymeniť celý EGR? Nemôze byt problém v kábloch alebo v hadičkách? Ďakujem
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
brunko47
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2012, 12:31
Bydliště: kalinovo

Příspěvek od brunko47 »

na EGR nezvykne byť N 18 ,tam je chcip klapka
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Test akčních členů jde spustit většinou jen při neběžícím motoru.
Nebo jeho část.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“