prosim o radu. Pri kontrole akčných clenov motora pri zapnutom zapalovani mi VAG vypisuje, ze ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov je nefunkčný. Co mam robit? Je vadny N18 alebo zaseknuty EGR. Ďakujem za rady...
VW Sharan 2.0 TDi PD, motor BRT, rv10/2007, 103kW
Takže pri teste akčných členov mi nič netuka. Hodnoty pracovného cyklu sa ale menia v rozmedzí od 4,8% a potom 36,7%. Problém je v tom, ze v malých otáčkach mi niekedy auto ide ako keby na tri valce-zdochýna, ak stlacim plynový pedál na maximum-otáčky, po chvíli sa auto rozbehne ale zacne hlasiť emisie-do dielne. Zavada sa neprejavuje vzdy....iba obcas. Na VAGu je závada 005121- elektromagnetický ventil spätného vedenia vyfukových plynov (N18). problem je v tom, že N18 je priamo na EGR. Musím vymeniť celý EGR? Nemôze byt problém v kábloch alebo v hadičkách? Ďakujem