Motor cuká - divně se chová
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 214
- Registrován: 14 čer 2010, 19:16
- Bydliště: plzeňský kraj
Odpovědi: 0
Motor cuká - divně se chová
Ahoj,
mám problém s mím motorem VW 3C5, r.v. 2006, 1,9TDI 77kW. Na rady jsem nechal dát nové turbo a už mám i nové vstřiky, kabeláž ke vstřikům a odstraněn FAP.
Problém : při zrychlování v rozmezí 1300 - 2000 ot./min. se motor v jednu chvíli chová divně - nenarůstá výkon ( takové jemné cukání jako když se dusí ) a pak to v tom cukne, jako by to dostalo naftu, zakouří to černě a jede auto úplně bez problémů...( toto je velice málo výrazné, když přidávám plyn velice pomalu a rozjíždím to pozvolně )
V nízkých otáčkách a nad cca 2000 nepocituji nějaký problémy s motorem nebo s poklesem výkonu...prostě to jede v pohodě...
Čím víc ten motor točím, tím bych řekl, že potom i při poklesu otáček a pak hned přidám, tak to skoro není poznat. Ale když jedu pozvolna na 5tku a nechám drobíček poklesnout otáčky cca 1500 a chci zase přidat, tak to taky cuká jako když nemá naftu nebo vzducha pak se to zase rozjede bez problémů.
A abych toho neměl málo, tak ještě mě ubejvá dost olej 1l / 800km, ale když jsem ten olej hledal, tak jsem ho nešel dost v sání - z oddychu motoru to nejde. Turbo má najeto 3100km a při reklamaci turba mi dneska bylo řečeno, že at jsem trpělivý, že se to turbo tak v cca 5000km může zatáhnout a už nebu téct.
Děkuji všem za rady, to auto jsem koupil pro rodinu, už mám od března a jenom řeším problém s autem a ne abychom s ním jezdili...
mám problém s mím motorem VW 3C5, r.v. 2006, 1,9TDI 77kW. Na rady jsem nechal dát nové turbo a už mám i nové vstřiky, kabeláž ke vstřikům a odstraněn FAP.
Problém : při zrychlování v rozmezí 1300 - 2000 ot./min. se motor v jednu chvíli chová divně - nenarůstá výkon ( takové jemné cukání jako když se dusí ) a pak to v tom cukne, jako by to dostalo naftu, zakouří to černě a jede auto úplně bez problémů...( toto je velice málo výrazné, když přidávám plyn velice pomalu a rozjíždím to pozvolně )
V nízkých otáčkách a nad cca 2000 nepocituji nějaký problémy s motorem nebo s poklesem výkonu...prostě to jede v pohodě...
Čím víc ten motor točím, tím bych řekl, že potom i při poklesu otáček a pak hned přidám, tak to skoro není poznat. Ale když jedu pozvolna na 5tku a nechám drobíček poklesnout otáčky cca 1500 a chci zase přidat, tak to taky cuká jako když nemá naftu nebo vzducha pak se to zase rozjede bez problémů.
A abych toho neměl málo, tak ještě mě ubejvá dost olej 1l / 800km, ale když jsem ten olej hledal, tak jsem ho nešel dost v sání - z oddychu motoru to nejde. Turbo má najeto 3100km a při reklamaci turba mi dneska bylo řečeno, že at jsem trpělivý, že se to turbo tak v cca 5000km může zatáhnout a už nebu téct.
Děkuji všem za rady, to auto jsem koupil pro rodinu, už mám od března a jenom řeším problém s autem a ne abychom s ním jezdili...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 28 srp 2010, 23:51
- Bydliště: Kamenice u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Přesně jak psal Huml, pokud si měl udělanej FAP off a nechal sis flashnout jednotku, tak máš zas FAP on (:
taky jde o to, jakym způsobem byl zrušenej, jestli jen softem, nebo jestli ho i někdo vymlátil, jestli je jen softem a neni vymlácenej, tak by v tom mohl být taky problém.
A každopádně bacha na to turbo, to že se zatáhne po 5000km je docela blbost.
Takže zkontrolovat soft, aby se vědělo co a jak s tim DPF, zjistit, jestli je vymlácenej a mrknout na to turbo.
taky jde o to, jakym způsobem byl zrušenej, jestli jen softem, nebo jestli ho i někdo vymlátil, jestli je jen softem a neni vymlácenej, tak by v tom mohl být taky problém.
A každopádně bacha na to turbo, to že se zatáhne po 5000km je docela blbost.
Takže zkontrolovat soft, aby se vědělo co a jak s tim DPF, zjistit, jestli je vymlácenej a mrknout na to turbo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0