Kia Sorento vstřiky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Kia Sorento vstřiky

Příspěvek od Kovář »

Zdravím, chci se zeptat jaké hodnoty mají mít vstřiky na Sorentu 2,5 CRDi, 103 kw. Na třetím válci hodnota -0,73 a na čtvrtém válci +0,76. Je to ještě v toleranci? Auto občas černě zakouří.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Patrně ne,ale dal bych vstřik z 3 válce/podle mne je načnutý/ na 1. válec...Řídící jednotka vyrovná jeho minusovou hodnotu plusovou čtvrtého a chod motoru bude plynulejší..Jinak ti doporučuji přepadovou zkoušku a poznáš ,který vstřik propouští do přepadu nejvíce...ale bude to asi ten z 3.válce...
nepropadat panice...
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Jo, jo.Díky. Na tu kapilární zkoušku se chystám zítra a potom ty vstřiky stejně strčím asi do zkušebny.Jinak ten údaj naměřenej je z ofic servisu, ale moc nevěděli, co si o tom myslet, ale kloněj se k tomu 3. vstřiku, že je načnutej. Jinak ten motor jde krásně , pravidelně.Chytá na škubnutí.Ale občas si zakouří, to ale dělalo už v Německu, když jsem to kupoval. mělo to najeto 110 000. Teď tam je asi 135. Nemáš eventuálně nějakej rozumnej zdroj na ty vstřiky? Díky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bohužel ne, snažil bych si sehnat nějaké origo, třeba i starší..Repasi nevěřím...ale třeba se pletu..
nepropadat panice...
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

O.K. Díky. Počkám, jak dopadne ta zkouška a nějak to pořeším.
heryxxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 říj 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od heryxxx »

zdravim mvšechny chtel bych se zeptat jestli už nekdo dělal na Sorentu 2,5 CRDi visokotlak čerpadlo mohl by mi nekdo poradit nějaky postup musí se do rozvodu abych ho vindal ? diky
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Zdar, nedělal, ale jsem přesvědčen, že řetěz dolu musí. Jinak jenom pro zajímavost, mluvil jsem teď s pánem z Tábora, který se zabývá CRDi motory a má doma dvě zrepasovaná čerpadla do Sorenta a povidal něco kole 5000 Kč.
heryxxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 říj 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od heryxxx »

čerpadlo už mam ale potřebuju jak dotoho neví nekdo?
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Jestli chceš, zeptám se ho , jestli mu to nevadí a poslal bych ti na něj telefon. Taky jsem s ním konzultoval nějaké věci a je ochotnej a ví o čem mluví. Zrovna tam prý někomu dělá do Sorenta motor.
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Jestli ti to trochu pomůže. Snad se tam ten obrázek podařilo nahrát.
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Obrázek
heryxxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 říj 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od heryxxx »

díky
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

heryxxx píše:díky
mám na prodej dva jak nový otestovaný vstřikovače na d4cb 103kw 04rok cena 2500 za kus.

horní 3 dekle a řetěz rozvodu dolů. vykoukne na tebe ozubený kolo na vysokotlaku, který je na kuželu bez drážky. zezadu tři šrouby přípravek na vytlačení toho kuželu a jde to. ALE! jakmile ten vysokotlak vyndáš stane se, že spodní řetěz bude volnější a pravej vyvažovací hřídej se vlasní vahou pohne a skočí ti o dva zuby. pak dolů vanu druhej dekl povolit kliku, kde zjistí,š že je vymačkanej vyhnutej kolík a vymačkaná řenenice a pomyslíš si, kterej kretén tohle vymýšlel! :-) všechno poskládáš a je tady další ALE! řetězy mají hydrodopínaky,který musíš stlačit,ať to nandáš. než se do toho dostane olej při startu tak ten řetěz tak pulzuje, že je tady možnost, že ti to skočí a potká se to. jednou se mi to stalo. od té doby nasazuju spodní řetězy s povolenýma vačkama, dám vanu na dva šroubky naliju trochu oleje a někdo mi startuje. rukou držím lištu než se mi natlačí spodní napínak. zadekluju spodek, dám vanu, naliju olej a poskládam vršek. pak zas start rukou držím lištu navrchu at neskočí levá vačka.. pak poskládat nastartovat sednout si a hodinu kroutit hlavou a přát si potkat toho dementa co to vymyslel :-)))) jo a jestlis to dočetl až sem, dej určitě NOVÝ ŘETĚZY, at to neděláš za 14dní znovu.
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Myslím že už to dávno má udělaný, možná to auto už nemá, když příspěvek je 3 roky starý (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

Aero200 píše:Myslím že už to dávno má udělaný, možná to auto už nemá, když příspěvek je 3 roky starý (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
ty vole, to jsem uplně přehlídl (rofl) (rofl) (rofl) (rofl), ale mazat to nebudu,hodit se to může.
Odpovědět

Zpět na „Kia“