Kia Sorento vstřiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kia Sorento vstřiky
Zdravím, chci se zeptat jaké hodnoty mají mít vstřiky na Sorentu 2,5 CRDi, 103 kw. Na třetím válci hodnota -0,73 a na čtvrtém válci +0,76. Je to ještě v toleranci? Auto občas černě zakouří.
Patrně ne,ale dal bych vstřik z 3 válce/podle mne je načnutý/ na 1. válec...Řídící jednotka vyrovná jeho minusovou hodnotu plusovou čtvrtého a chod motoru bude plynulejší..Jinak ti doporučuji přepadovou zkoušku a poznáš ,který vstřik propouští do přepadu nejvíce...ale bude to asi ten z 3.válce...
nepropadat panice...
Jo, jo.Díky. Na tu kapilární zkoušku se chystám zítra a potom ty vstřiky stejně strčím asi do zkušebny.Jinak ten údaj naměřenej je z ofic servisu, ale moc nevěděli, co si o tom myslet, ale kloněj se k tomu 3. vstřiku, že je načnutej. Jinak ten motor jde krásně , pravidelně.Chytá na škubnutí.Ale občas si zakouří, to ale dělalo už v Německu, když jsem to kupoval. mělo to najeto 110 000. Teď tam je asi 135. Nemáš eventuálně nějakej rozumnej zdroj na ty vstřiky? Díky
mám na prodej dva jak nový otestovaný vstřikovače na d4cb 103kw 04rok cena 2500 za kus.heryxxx píše:díky
horní 3 dekle a řetěz rozvodu dolů. vykoukne na tebe ozubený kolo na vysokotlaku, který je na kuželu bez drážky. zezadu tři šrouby přípravek na vytlačení toho kuželu a jde to. ALE! jakmile ten vysokotlak vyndáš stane se, že spodní řetěz bude volnější a pravej vyvažovací hřídej se vlasní vahou pohne a skočí ti o dva zuby. pak dolů vanu druhej dekl povolit kliku, kde zjistí,š že je vymačkanej vyhnutej kolík a vymačkaná řenenice a pomyslíš si, kterej kretén tohle vymýšlel!

