Výměna ojničních pánví (šál) Prosím o rady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
aumi
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2009, 19:29

Výměna ojničních pánví (šál) Prosím o rady

Příspěvek od aumi »

Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám OI 1,9 tdi 66kw typ AGR. A motor mi zvláštně cvaká. Hydroštely jsem měnil a stále beze změny. Proto se chystám měnit ojniční šály na klice. A proto bych se chtěl zeptat, zda je při jejich výmněně nutný ještě nějaký mechanický zásah(např. nějaké broušení klikové hřidele atd.), a nebo stačí koupit originál novou sadu pro tento motor a prostě je vyměnit. Číslo dílu je: 028105701J .Předem děkuji za rady
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

chtelo by to skusit zjistit,jestli to klepe dole nebo nahore...muze to byt vic veci co ma vuli.treba to budou ojnicni cepy,ohla ojnice .zeptej se radsi v sekci http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20225
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Myslím že výměna ojničních ložisek tvůj problém nevyřeší, kolik to má najeto??
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Budeš měnit hlavní šály nebo šály na ojnicích. Sundej vanu a zkus jestli nemáš vůli na ojnicích. Ale klidně to může byt i pístní čep. Kdyby se musela klika brousit,tak jí vozíme do Černčic u Loun. Tam ti jí prohlídnou a případně přebrousí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“