Stránka 1 z 1

sporadicky umře

Napsal: 09 říj 2010, 18:08
od Smajda
Zdravím vás pánové, chtěl bych vás poprosit o radu, Golf IV 1.9tdi 66kw AGR borec jede tak při rychlosti tak nad 110km/h mu to někdy stratí výkon, jede dál a pak se to zase vzpamatuje (beztoho aniž by znovu musel nastartovat) problém je ten, že to dělá jen občas, třeba jednou do tédňa nebo tak. N75 při testu cvaká, chybu to hodilo:

Kód: Vybrat vše

Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 K  
  Komponent a/nebo - verze: 0000SG  2526
        Kódodvání softwaru: 00002
               Kód opravny: WSC 01317
2 Nalezeny chyby:
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
        P1556 - 35-10 -  - - Sporadicky
17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
        P1248 - 35-10 -  - - Sporadicky
předvstřik sem seřídil, to už chybu nehází... akorát nechápu proč to dělá jen sporadicky, když sem odpojil hadičku z wastegate, začal z toho čurat olej...turbo už asi má nejlepší leta zasebou ale pořád to jede... tady dávám log
http://leteckaposta.cz/100856320

díky za rady/nápady. radek

Napsal: 09 říj 2010, 19:03
od majkl1
N75 možná cvaká, ale regulace nechodí. :roll:
Co kontrola hadiček proběhla?

Napsal: 10 říj 2010, 10:45
od Smajda
kontrola hadiček proběhla cucací metodou, zkoušel jsem dle DP nastartovat a dívat se na tyčku a při prudkým vytočení by se měla pohnout ale nepohla... AGR má wastegate odládanou přetlakem ne? takže když vezmu hadičku a pumpičku, tak se musí pohnout. Akorát mi neleze do hlavy, že kdyby regulace nechodila tak by to dělalo furt ne? toto je fakt jen sporadicky :? radek

Napsal: 10 říj 2010, 12:26
od misoVW
turbo velmi neskoro tlaci, skontroluj tesnost obtokovej klapky a EGR ventilu.

Napsal: 10 říj 2010, 13:18
od majkl1
A jestli nemáš protrhlou membránu nebo její "baňku". :roll:

Napsal: 12 říj 2010, 23:47
od Bruno

Napsal: 13 říj 2010, 06:11
od majkl1
Koukám Bruno, že tu máš pár takto obsáhlých příspěvků. :D (a nejenom ty)

Napsal: 13 říj 2010, 07:19
od Kornout
Melete blbosti, přesně obráceně, pokudy by regulace nechodila, nebo byla prasklá hadička, tak to bude naopak házet chybu regulační mez překročena.
Toto může dělat buď vadná N75, nebo zaseklá klapka na regulaci, chce to do ní pustit trošku tlaku a zkusit jak se hýbe. Tohle jsem už řešil na 1.4TDI a bylo to v místě jak navazuje táhlo od baňky na čep regulace, občas se to tam zkřížilo a klapka pak nedosedla. Není tam totiž ten vystřeďovací kroužek jak u VNT turb.
EGR preventivně zaslepit.

Napsal: 13 říj 2010, 07:57
od Bruno