Stránka 1 z 2
AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu
Napsal: 11 říj 2010, 11:11
od smitko
Ahoj,vím že je tento dotaz již probírán,jen je to trochu nepřehledné.Chtěl bych se dotázat fundovaných v této problematice.Ty co se domnívají- bych poprosil nereagovat

.Podotýkám že laik nejsem.Takže:mám v Galaxy motor AHU 66kw PD šestikvalt.Vyrobený 11/2005 dosud mi to stačilo,nezávodím, jenže potřebuji tahat přívěs-jakým způsobem mohu zvýšit výkon?V žádném případě nechci žádné italské trysky,maximálně z jiného vw,Mám skladem motor BXE -bez turba najeto 42tis km Pomohlo by nějak zkombinovat tyto 2 motory (trysky,hlava čerpadla)?Pokud někdo fundovaný poradí a pomůže s ověřeným softem -zaplatím.Děkuji
Napsal: 11 říj 2010, 11:34
od Dukes
Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
Napsal: 11 říj 2010, 17:44
od Tomas.cz
Není tam spíš ANU??
Napsal: 11 říj 2010, 18:33
od LibangVW
taky bych rekl spis ANU , jedina 1.9 66kw v PDčku
Napsal: 12 říj 2010, 07:16
od smitko
Chlapci říkal jsem doměnky nepsat, vím co mám v autě,,.Kdyby vás to dále zajímalo je to jeden z posledních vyrobených galaxů pro čr-ořez jako vždy,proto ten výkon.Italy mám rád,ale k jejich řízení jakosti bych měl spoustu připomínek.design super,kvalita oničem viz ferrari,atd...Dále jsem se spoustou italských věcí přišel do styku a mám vlastní názor.Kdyby jsi chtěl vědět tak správný ital v létě nepracuje a v zimě tančí

..Dukes-měl jsem na mysli jestli třeba nemá ten BXE větší hlavu čerpadla,že bych použil tuto +jiné trysky.V každém případě musí přeci existovat standartní osazení motoru pro 96kw ne?Problém je ten, že nevím co tam přesně přijde a soft není mé hobby.
Napsal: 12 říj 2010, 07:44
od fabiátor
Chlape pokud je pravda co tvrdis, tak na hlavu cerpadla zapomen, protoze PD rotacni cerpadlo nema.
Napsal: 12 říj 2010, 08:13
od Vici
Smítko : je hezké že nechceš aby někdo psal doměnky ale sám motáš páté přes deváté...
A asi ani nevíš co v tom autě máš, mrkni se pořádně, protože :
AHU - je rotačka 66kW - tam by šlo laborovat s hlavou čerpadla a tryskama jak ti napsal Dukes.
ANU - je PD 66kW - to je úplně jiný systém, nemá čerpadlo, tudíž nemá ani hlavu čerpadla.. má vstřikovače sytému PD - jako všecky PDčka (proto se jim tak i říká). Tam by jsi pak mohl použít některé vstřiky ze silnějších PD verzí, ale nejlépe i s větším turbem - třeba vše z 96Kw + k tomu soft (DP, TdiFUN...)
BXE je PD 77kW motor z O2 - ten taky nemá čepadlo a ani větší hlavu. Jestli má "větší" vstřiky a jestli by šly do ANU nevím, jistě rád poradí někdo znalejší....
sorry za doměnky

Napsal: 12 říj 2010, 08:54
od TDI tech
"neviem co chem, ale neprestanem kym to nedostanem"
Napsal: 12 říj 2010, 09:38
od A6TDI
TDI tech píše:"neviem co chem, ale neprestanem kym to nedostanem"
jen jestli seš dostatečně fundovanej

že si tady dovoluješ poučovat profííka

Napsal: 12 říj 2010, 16:45
od Vici
A6TDI: nedomnívej se a nepiš laskavě doměnky

Napsal: 13 říj 2010, 09:43
od smitko
jsem to ale p...,tímto se omlouvám všem za můj překlep opravdu je to ANU.S těmi doměnkami jsem to myslel následovně:je zde spousta přispěvovatelů specialistů,kteří dokáží přešroubovat třeba turbo a tím se z nich stal ihned aprobovaný odborník na VW technologie.Sami jistě víte, že je takových spoustu.Jde mi o klasickou přestavbu motoru na silnější výkonovou variantu,nechci tunning ani závodit.Měnit turba, spojky,a topit love do křápu.Potřebuji větší výkon,použitelný na denní ježdění a ne abych přemlouval auto at mě někde odveze-mám ho jako sluhu.
Napsal: 13 říj 2010, 10:54
od Marek77
U motoru ANU je trochu problém, protože jako jediný PD motor v Sharanu má bypass turbo ovládané přetlakem. Jinak by stačila jednotka z AUY.
A co odladit soft? O tom jsi neuvažoval?
Napsal: 14 říj 2010, 06:54
od smitko
není problém to turbo koupit potřebuji ale vědět přesně jestli se to popere s orig.tryskama,soft by musel být taky ,jenže má ho někdo?rozhodně si nemůžu dovolit vyměnit turbo a jezdit rok jen na volnoběh než někoho seženu na dolazení.Nebo že to pojede samo o sobě, naložím vozík a nejede.
Napsal: 14 říj 2010, 07:16
od TDIfun
Pokud nezapomenu, jakoz asi jo

, tak mam nekde graf v PC na dilne co jsem nameril na brzde kdyz jsem tento motor upravoval a kluci na nem nalozeni po strechu projeli cele Svedsko. Bohuzel jim pak na sumave sezral nenazranej hlodavec hadicky od regulace turba
to byl jedinej problem, jinak spokojenost.
Napsal: 14 říj 2010, 07:38
od Marek77
Ty motory jsou pořád plus minus na jedno brdo, ať mají 66 nebo 96 kW. Nejzásadnější rozdíly jsou v těch ozdobách, co jsou na tom přivěšené - turbo, trysky, IC, soft.
Motory 66 a 85 kW (ANU a AUY) jsou stejné, liší se jen turbem a jehlami. Nicméně můj názor je, že pokud bys na svůj motor dal turbo a soft z AUY, pojede to bez problému i na seriové jehly.