Stránka 1 z 1
Záměna ventilu N75
Napsal: 14 říj 2010, 04:01
od HarlyFXRS
Ahoj!
Mám na O1 TDI 66kW,r.98,AGR ,špatný ventil N75 a ten co mi přišel má odlišný konektor.Může mi prosím někdo poradit,zda je možné zaměnit čísla 1H0 906 627 A (můj starý ventil),za číslo 1J0 906 627 A (ten,co mi přišel).
Nový co mi přišel,stál 868,-Kč a ten co bych tam měl mít vychází na 2184,-Kč.
Tak bych jen přehodil konektory na autě-vyšlo by to levněji.
Otázka zní,budou parametry ventilu stejné a je rozdíl pouze v konektoru?
Přitom na netu je 1J0 906 627 A psaný pro TDI 66kW a ten 1H0 906 627 A pro 81kW,tak to nechápu...(e-shop
www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/ventil-n75.html)
Děkuji za radu!

Napsal: 14 říj 2010, 06:10
od skoda
Ten černej je na egr a ten bílí n75.Co mas na obrazku.Konektori muzes klidne prehodit ale ty ventily na obrázků jsou odlišné.Jo a na AGR přijdou ty co má kolega na obrázků.Máš přetlak ne podtlak.
Napsal: 14 říj 2010, 06:12
od RUNDA
podla mna su oba pre 81kW motory.pre AGR su tieto...

Napsal: 14 říj 2010, 08:47
od Tomas.cz
Ten pravý je ventil pro regulaci EGR ventilu na starších modelech z hranatou zásuvkou / proto ta cena /
Ventil nalevo je N75, ale pro VTG turba.
Jednoduše řečeno pokud máš motor AGR tenhle ti tam fungovat nebude ani po přehození konektoru.
Napsal: 14 říj 2010, 14:58
od HarlyFXRS
Tak už to chápu,jen mi není jasné,proč je nazývají v e-shopech "N75",když to je ovládání EGR.
Takže u své O1 66kW mám N75 viz obrázek,jo?

Napsal: 14 říj 2010, 15:05
od RUNDA
ano,mal by si mat tento...
Napsal: 14 říj 2010, 15:20
od HarlyFXRS
Díky moc a ostatním taky!
Napsal: 14 říj 2010, 16:44
od Tomas.cz
Ber to tak, že sortiment v e-shopech obvykle netvoří člověk, který pod autem denně 5hodin leží

Napsal: 21 říj 2010, 14:12
od HarlyFXRS
Tak po výměně ventilu N75 vypadá vše vpořádku,už nepadá do nouzáku.
Díky za pomoc!
Napsal: 03 říj 2012, 23:43
od Mizu007
Chlapi měl bych dotaz. Jsou ventily na 81 stejné. Ten černý a ten bílý. Po koupi nové n75 to je pořád vzdechlé a po ostatních výměnách také. Nové hadičky, váha, regulační baňka na turbu, n75. Turbo a sání kompletně přetěsněné, Turbu nic není už nechápu po čem mám jít

Napsal: 04 říj 2012, 08:38
od hansdob
ten černý je na EGR v nouzi se místo bílého dá také použít. Takže máš změřenou 100% těsnost soustavy??? vytváří vakuovka dostatečný podtlak?? hadičky zapojené OK??
Napsal: 04 říj 2012, 11:37
od jini
Mizu007 píše:Chlapi měl bych dotaz. Jsou ventily na 81 stejné. Ten černý a ten bílý. Po koupi nové n75 to je pořád vzdechlé a po ostatních výměnách také. Nové hadičky, váha, regulační baňka na turbu, n75. Turbo a sání kompletně přetěsněné, Turbu nic není už nechápu po čem mám jít

Ventily se uvnitř rozměrově liší, na zkoušku se mohou prohodit. Měl bys to nalogovat, třeba to nejede z jinýho důvodu.
Napsal: 09 led 2013, 13:37
od Maty007
mám ten samy problem ventil N75 nechce behat. ve vysokych otačkych cca 3000 porste yvpadne turbo. ale pri zastaveni a vypnuti a znovu nastartoví motour zas turbo naskočí. nechapu co to je. A staváse jak na to tak koukám že misto ventilu na podtlak pošlou ventiol na EGR.což mne by byli zbytečne když EGR mam zatmelené