
Eberspacher B4W-SC vs. D4W-SC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Eberspacher B4W-SC vs. D4W-SC
Urcite sa tu najdu medzi vami majstri, ktory sa zaoberaju repasom a udrzbou nezavislych kureni...a preto sa chcem spytat, ake mate skusenosti s tym ze benzinove B4W-SC moze fungovat bez problemou na naftu a neovplyvni to jeho funkcnost ani zivotnost... je to mozne, alebo pan co mi toto tvrdi zavadza..? A vraj sa montazou kureni zaobera uz 9 rokov. Je to teda mozne? Diky za objasnenie 

CAHA 125 kW TDI CR
taky to řeším... ptal sem se na autosip.cz, a pan Šíp i když nemusel, mi vysvětlil že to není dobrý nápad. Proč tomu tak je - tím jsem ho raději už neotravoval.... čili částečně je to pro mě stále otevřená otázka
Už jen proto že sada eberschpacher pro benzínovou O1 jde stále obědnat ve škodovce za bratru 13500....
Už jen proto že sada eberschpacher pro benzínovou O1 jde stále obědnat ve škodovce za bratru 13500....
Citujem : "dieselová topení SC mají o proti benzinovým topením integrováno také palivové čerpadlo." zdroj: http://www.autosip.cz/autosip/14-EBERSPACHER-HYDRONIC
takze to je asi cely rozdiel, ci nie..?
alebo tuto je spalovacia komora urcena aj pre D4W-SC a j pre B4W-SC
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... WS-D5WS-SC
alebo tiez zhavic http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... -D3-D4-W-Z
tak potom kde je rozdiel...????
takze to je asi cely rozdiel, ci nie..?
alebo tuto je spalovacia komora urcena aj pre D4W-SC a j pre B4W-SC
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... WS-D5WS-SC
alebo tiez zhavic http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... -D3-D4-W-Z
tak potom kde je rozdiel...????

CAHA 125 kW TDI CR
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Motor v aute asi nie je to iste ako bufik.....
Pan co sa tym zaobera mi napisal toto : "Staršie kúrenia mali rozdielný spôsob zapalovania benzínu a nafty. Nové kúrenia to majú rovnaké, až na pár detailov, ktoré ale vôbec neovplivňujú funkčnosť a životnosť kúrenia ( aspoň ja za 9 rokov, čo robím s nezávislími kúreniami som neregistroval žiadny problém ). Doteraz beží minimálne 6 benzinovích kúrení v naftových vozidlách bez závad, ktoré som namontoval za posledných 5 rokov."
tak ja neviem...
Pan co sa tym zaobera mi napisal toto : "Staršie kúrenia mali rozdielný spôsob zapalovania benzínu a nafty. Nové kúrenia to majú rovnaké, až na pár detailov, ktoré ale vôbec neovplivňujú funkčnosť a životnosť kúrenia ( aspoň ja za 9 rokov, čo robím s nezávislími kúreniami som neregistroval žiadny problém ). Doteraz beží minimálne 6 benzinovích kúrení v naftových vozidlách bez závad, ktoré som namontoval za posledných 5 rokov."
tak ja neviem...

CAHA 125 kW TDI CR
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Bufizer
Konstrukce naftovích topení a benzinových je uplně stejná ( stejný čidla, hořák vypadá upně stejně) Ovšem rozdíl tam asi bude a to sice v ridici jednotce. taktování paliva a regulace dmychadla. Nicméně sme šéfovi do auta namontovali benzínové topení do naftového auta a zjistili sme to az pri demontázi o dva roky pozdeji . takze to asi de