Eberspacher B4W-SC vs. D4W-SC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Eberspacher B4W-SC vs. D4W-SC

Příspěvek od Marek_A4 »

Urcite sa tu najdu medzi vami majstri, ktory sa zaoberaju repasom a udrzbou nezavislych kureni...a preto sa chcem spytat, ake mate skusenosti s tym ze benzinove B4W-SC moze fungovat bez problemou na naftu a neovplyvni to jeho funkcnost ani zivotnost... je to mozne, alebo pan co mi toto tvrdi zavadza..? A vraj sa montazou kureni zaobera uz 9 rokov. Je to teda mozne? Diky za objasnenie ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

taky jsem to slyšel že to jde od jednoho bifíkáře...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

ze vraj tieto novsie kurenia maju uz rovnaky sposob zapalovania paliva, oproti tym starsim ktore ho mali rozdielny...a tak teda mozu aj benzinove spalovat naftu... :o , je to mozne..? :?
CAHA 125 kW TDI CR
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Nikto s tym nemate prosim vas skusenosti? :( diky
CAHA 125 kW TDI CR
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky to řeším... ptal sem se na autosip.cz, a pan Šíp i když nemusel, mi vysvětlil že to není dobrý nápad. Proč tomu tak je - tím jsem ho raději už neotravoval.... čili částečně je to pro mě stále otevřená otázka

Už jen proto že sada eberschpacher pro benzínovou O1 jde stále obědnat ve škodovce za bratru 13500....
yanno
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 03 srp 2009, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od yanno »

nefunguje to ....zakladna vec , ako zapalíš benzín , ked tam maš žhavič ..? ak sa podari zapalit ten benzín , ako sa bude davkovat ? kurenie ma tiez svoju RJ
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Citujem : "dieselová topení SC mají o proti benzinovým topením integrováno také palivové čerpadlo." zdroj: http://www.autosip.cz/autosip/14-EBERSPACHER-HYDRONIC

takze to je asi cely rozdiel, ci nie..?

alebo tuto je spalovacia komora urcena aj pre D4W-SC a j pre B4W-SC

http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... WS-D5WS-SC

alebo tiez zhavic http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... -D3-D4-W-Z

tak potom kde je rozdiel...???? :?
CAHA 125 kW TDI CR
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

yanno píše: ako zapalíš benzín , ked tam maš žhavič ..? ak sa podari zapalit ten benzín ,
Ja by som skor chcel pouzit benzinove na naftu...cize do B4W-SC liat naftu...
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Pánové,nevím,já bych zkusil nalít do TDI benzín a do FSI naftu.Oboje pojede.Jak dlouho.....?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Motor v aute asi nie je to iste ako bufik.....

Pan co sa tym zaobera mi napisal toto : "Staršie kúrenia mali rozdielný spôsob zapalovania benzínu a nafty. Nové kúrenia to majú rovnaké, až na pár detailov, ktoré ale vôbec neovplivňujú funkčnosť a životnosť kúrenia ( aspoň ja za 9 rokov, čo robím s nezávislími kúreniami som neregistroval žiadny problém ). Doteraz beží minimálne 6 benzinovích kúrení v naftových vozidlách bez závad, ktoré som namontoval za posledných 5 rokov."

tak ja neviem... :?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Chtěl jsem jen říci,že všechno jde,má to své pro a proti.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

A mas s tym prosim ta nejake skusenosti..? Zaujimal by ma nazor niekoho kto to ma odskusane...co od toho mozno cakat a co nie...
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je-li to na mě,nemám.Ale neznám slovo nejde.Ale vždy se najde nějakej blbec,kterej přijde a udělá to.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

No ja prave nechcem byt ten blbec, co by to urobil a preto sa radsej 3 krat spytam skusenejsich ;)
CAHA 125 kW TDI CR
mamarus
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2008, 18:38
Odpovědi: 0

Bufizer

Příspěvek od mamarus »

Konstrukce naftovích topení a benzinových je uplně stejná ( stejný čidla, hořák vypadá upně stejně) Ovšem rozdíl tam asi bude a to sice v ridici jednotce. taktování paliva a regulace dmychadla. Nicméně sme šéfovi do auta namontovali benzínové topení do naftového auta a zjistili sme to az pri demontázi o dva roky pozdeji . takze to asi de
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“